onaardig hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ouder1 die iets niet weet, of al vele malen erger heeft meegemaakt. Dat ik dit mag meemaken
Het is niet goed of het deugd niet hé? En near-retarded.. Pffff.. spuit 11.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
Je laat je near-retarded vriendje voor je zoon zorgen ja? Klinkt verder als een succesformule, mamma en vriendin in het buitenland, vriend en zoon samen in huis.
Sja, Ouder1. zie haar al langer rondwaren op dit forum, en dat is voor mij (en nog wel wat anderen denk ik) een reden om hier niet inhoudelijk op in te gaan...quote:Op donderdag 6 november 2014 14:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Slim, je eigen topic vervuilen.
Ik heb je posthistory vertaald doorgestuurd naar die werkgever.quote:
Zorgverzekering schrijft je automatisch uit, maar het is handiger om het zelf even door te geven. (Zorgtoeslag vervalt ook natuurlijk.)quote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Ouder1 het volgende:
Nu heb ik zelf een vraag. Kan het wel (en zal zeker) zelf uitzoeken maar ben wel nieuwsgierig naar wat de Fok-kers op WGR me kunnen vertellen.
Ik heb gesolliciteerd in GB.
- Fulltime job
- ¤2500 - ¤3000.- bruto pm
- NHS
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Ik heb echter een koopwoning en een inwonende zoon hier.
Hoe zit dat dan met dingen als belastingen, zorgverzekering e.d.?
Als je daar woont moet je daar ingeschreven staan.quote:Is het mogelijk officieel in NL te blijven wonen? Of ben ik verplicht me in te schrijven in GB?
Daar.quote:Moet ik dan hier of daar mijn belastingen betalen?
Mwah, het is een modaal salaris, ik zou me toch heel erg afvragen of het dat waard is.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugd niet hé? En near-retarded.. Pffff.. spuit 11.
Het is dat je blijkbaar te dom bent om te poepen.. anders zou ik je vragen of je denkt dat zoonlief het leuk zou vinden om op straat te moeten leven omdat Mams geen zin heeft om elke banenkans te grijpen die ze kan krijgen.
Nee, in GB hoef je je niet te registreren.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:23 schreef Operc het volgende:
Als je daar woont moet je daar ingeschreven staan.
Het was wat kort door de bocht. Je hoef je inderdaad niet in te schrijven op een adres, maar je moet wel een NIN aanvragen en daarbij een adres opgeven (tenminste, als je een baan hebt of van de zorgverzekering gebruik wil maken.)quote:Op donderdag 6 november 2014 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, in GB hoef je je niet te registreren.
Voor mij wel. Maar mijn zoon blijft hier wonen en staat op mijn zorgverzekering.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:16 schreef Gaoxing het volgende:
Je vraag over zorgverzekering begrijp ik niet: NHS is toch inbegrepen?
Je kan wel eerst alles uitzoeken en dan een baan zoeken.. maar dan heb je niet eens een serieuze vacature gevonden. Eerst aanschrijven en dan kijken hoe of wat lijkt mij verre van vreemd. Het duurt doorgaans toch weken voor je de eerste echte reactie krijgt en zo 2 - 3 maanden voor je kunt beginnen.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:45 schreef Deetch het volgende:
Ik vind het wel een bijzondere volgorde om in het buitenland te solliciteren met het plan je kind achter te laten zonder dat je de gevolgen kunt overzien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |