Worth it.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Je bent niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke stats opvragen
NOU NOU EERST DAT NOG DOEN.
Oh awesomequote:
Over 9 minuten ga ik bondage terroriseren hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:23 schreef BBQSausage het volgende:
ovember 2014 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
waar zijn die stats op gebaseerd?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben je vaak tegengekomen blijkbaar.
Zo lang gaat het niet duren.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Over 9 minuten ga ik bondage terroriseren hoor.
Hoevaak je met die persoon in topics post.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar zijn die stats op gebaseerd?
Aantal topics waarin jullie beiden hebben gepost.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar zijn die stats op gebaseerd?
Wow, we zijn al 3 minuten verder, en ik heb nog niks.quote:
wat een stalkerquote:Op donderdag 6 november 2014 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aantal topics waarin jullie beiden hebben gepost.
Nope. Nog niet volgens mij, bondage weet daar meer van.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan die lijst ook voor een heel jaar? Daar ben ik meer geinteresseerd in
Dat is mijn pener die uit mijn gulp kruipt.quote:
Nee. kan max 31 dagen omdat het een hele intensieve berekening is.. Het duurt nu al best wel lang om de stats op te vragen. Als je dat over 'n heel jaar wil doen dan valt de server van bondage dood neer.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan die lijst ook voor een heel jaar? Daar ben ik meer geinteresseerd in
ah, oke.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee. kan max 31 dagen omdat het een hele intensieve berekening is.. Het duurt nu al best wel lang om de stats op te vragen. Als je dat over 'n heel jaar wil doen dan valt de server van bondage dood neer.
Godverdommequote:Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is mijn pener die uit mijn gulp kruipt.
Wacht maar, wacht maar.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wow, we zijn al 3 minuten verder, en ik heb nog niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |