Als je iets graag wilt, moet je ervoor gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:18 schreef Webschip het volgende:
Ik moet allemaal denken aan die mooie leonberger die YK hier postte.
Wat zou ik graag zo'n beest willen hebben.
Pracht beessie hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki kan er eentje voor je regelen toch?
Mooi idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pracht beessie hoor.
Maar volgens mij is het de hond van zijn broer als ik me niet vergis.
Heeft ook grote nadelen. Het kost ook nogal wat. En een hond moet er drie keer per dag uit, vraag om veel aandacht.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi idd.
Geen idee of die van zijn broer is.
Wil je een pup?
Hij past vaak op dat beest, is niet van hemzelf.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pracht beessie hoor.
Maar volgens mij is het de hond van zijn broer als ik me niet vergis.
Dat vind ie vast niet erg. Wat een mooi beessie is dat.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij past vaak op dat beest, is niet van hemzelf.
Ja, en vooral heel erg lief.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat vind ie vast niet erg. Wat een mooi beessie is dat.
Sowieso een hond moet je alleen nemen als je er echt goed voor kan zorgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heeft ook grote nadelen. Het kost ook nogal wat. En een hond moet er drie keer per dag uit, vraag om veel aandacht.
Een poes is makkelijker
Komt door al die avonden alleen in een koud bed. Spec is hier verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:08 schreef Kingstown het volgende:
Uccie gaat vreemd:
ONZ / [ONZ-SC #607] Uccie is een nerdje
Spec zou wel een goede mod voor ONZ zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef anonymoussie het volgende:
Komt door al die avonden alleen in een koud bed. Spec is hier verantwoordelijk voor.
Eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spec zou wel een goede mod voor ONZ zijn.
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spec zou wel een goede mod voor ONZ zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |