Maar goed, zie jij de campagnes PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf als positief voor het voortbestaan van Zwarte Piet?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf
Valt wel mee. Het is in elk geval niet de sterk gewenste ommekeer zoals sommige mensen hier denken. Slechts 2% van de gemeentes heeft naast een meerderheid van de zwarte pieten ook andersgekleurde pieten. En in alle gemeentes voert zwarte piet de boventoon.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dat er ook in bepaalde gemeentes nu geen zwarte pieten meer rondlopen, dat is wel iets nieuws geloof ik?
Als je eigen standpunt al extreem is, is elke afwijkende mening al snel extreem natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eh ja. PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf mag je gerust extreem-rechts noemen.
Het voortbestaan van zwarte piet heeft de campagnes van deze groepen niet nodig. Dus ik zie ze als onbelangrijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar goed, zie jij de campagnes PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf als positief voor het voortbestaan van Zwarte Piet?
Ik zie hen als een grotere bedreiging dan die Quinsy en consorten.
Wat hij bedoelt is, wanneer je kansloze Tokkies en kaalkopjes als vertegenwoordigers voor zwarte Piet hebt, dan is het snel afgelopen met zwarte Piet, want dan is het niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het voortbestaan van zwarte piet heeft de campagnes van deze groepen niet nodig. Dus ik zie ze als onbelangrijk.
Jij bezorgt de anti-pieten een slecht imago, blijf dus nog maar even in dit topic.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is, wanneer je kansloze Tokkies en kaalkopjes als vertegenwoordigers voor zwarte Piet hebt, dan is het snel afgelopen met zwarte Piet, want dan is het niet meer serieus te nemen.
Die mensen die bij de PVV, NVU zitten of de reaguurders op kansenwebstek Geenstijl zorgen voor een zeer slecht imago. Men roept 'zwarte Piet is niet racistisch', maar de vertegenwoordigers van zwarte Piet, of althans zij die op de voorgrond treden, zijn stuk voor stuk kansloze Mussolini-fanboys.![]()
Sorry, maar dan heb je van propaganda en strategie geen kaas gegeten.
dat zou echt een epic trole zijn xd XDquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als de stoomboot er gewoon omheen vaart en dat dan de Sint met een dikke middelvinger Gouda komt binnenvaren. En dat hij dan roept: 'Ha, zijn jullie er toch ingetrapt!' *Muziek start*
Mwaaah ... ik ben niet eens echt anti-zwarte Piet. Ik vaar mijn eigen koers.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij bezorgt de anti-pieten een slecht imago, blijf dus nog maar even in dit topic.
En als je Mao Zedong, Stalin, Che Guevara en Tanja Nijmijer helden noemt dan heb je zelf niet begrepen hoe propaganda werkt.
Aart Staartjes maakte die grap vroeger elk jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als de stoomboot er gewoon omheen vaart en dat dan de Sint met een dikke middelvinger Gouda komt binnenvaren. En dat hij dan roept: 'Ha, zijn jullie er toch ingetrapt!' *Muziek start*
Je denkt werkelijk dat het politiseren (van beide kanten) geen enkele invloed heeft op Zwarte Piet? Is dat niet wat naïef?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het voortbestaan van zwarte piet heeft de campagnes van deze groepen niet nodig. Dus ik zie ze als onbelangrijk.
Je vroeg of ik dacht dat de campagnes van de Telegraaf, PVV enz. invloed hadden op het voortbestaan van zwarte piet.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat het politiseren (van beide kanten) geen enkele invloed heeft op Zwarte Piet? Is dat niet wat naïef?
Omdat je daar terecht komt als je op de FOK! banner klikt. Steun je FOK!, dan steun je de pietitie.quote:Op donderdag 6 november 2014 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die racisten mijn e-mailadres geven?
ik kan haast niet wachten tot het zover isquote:Op donderdag 6 november 2014 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Over 5 jaar is Zwarte Piet niet meer.
Het zal toch niet? Dat is een letterlijke kopie uit 2006:quote:
Maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Dat is een letterlijke kopie uit 2006:
http://zappen.blog.nl/nps(...)over_regenboogpieten
Veel sterkte in de komende zware tijd dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kan haast niet wachten tot het zover is
Jouw avatar is racisme.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
Zwarte Piet is racisme. En die banner is ook lelijk.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kan haast niet wachten tot het zover is
Daar bedoelde ik dus users zoals KoosVogels en JaneDoe mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet de sterk gewenste ommekeer zoals sommige mensen hier denken. Slechts 2% van de gemeentes heeft naast een meerderheid van de zwarte pieten ook andersgekleurde pieten. En in alle gemeentes voert zwarte piet de boventoon.
Als dat het resultaat is van 30 jaar klagen, dan is deze discussie over 100 jaar nog bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |