Allemaal is wat overdreven maar voor een aanzienlijk deel wel. Of zeer conservatief.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn allemaal extreem rechts?
Ik wil helemaal niets verbieden. Geen partij, krant of Piet van wat voor kleur dan ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Moet volgens jou de 'extreemrechtse' krant Telegraaf verboden worden?
Paar jaar terug waren er regenboogpieten in het Sinterklaasjournaal. Kwam omdat ze onder de regenboog door waren gevaren. Vond een bepaalde groep boze mensen doodeng.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
Is het trouwens al eerder voorgekomen dat er stroopwafelpieten e.d. zijn i.p.v. Zwarte Pieten?
Sommige groeperingen proberen al ruim 25 jaar pieten met een andere kleur in te voeren. Een enkele instantie gaat daar in mee. Dat is ook niets nieuws.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
Is het trouwens al eerder voorgekomen dat er stroopwafelpieten e.d. zijn i.p.v. Zwarte Pieten?
Eh ja. PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf mag je gerust extreem-rechts noemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn allemaal extreem rechts?
Meteen? Wie doet dat.?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit vervelend om meteen als extreem-rechts te worden weggezet. Het leek mij duidelijk genoeg wat de strekking van m'n quote is.
Dat is toch heel niet geloofwaardig!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Paar jaar terug waren er regenboogpieten in het Sinterklaasjournaal. Kwam omdat ze onder de regenboog door waren gevaren. Vond een bepaalde groep boze mensen doodeng.
Maar dat er ook in bepaalde gemeentes nu geen zwarte pieten meer rondlopen, dat is wel iets nieuws geloof ik?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige groeperingen proberen al ruim 25 jaar pieten met een andere kleur in te voeren. Een enkele instantie gaat daar in mee. Dat is ook niets nieuws.
Kinderen in die leeftijd kan je alle wijsmakenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch heel niet geloofwaardig!
Zal dat dan gebeuren? Lijkt me stug.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dat er ook in bepaalde gemeentes nu geen zwarte pieten meer rondlopen, dat is wel iets nieuws geloof ik?
Ja, en Mao Zedong, Stalin, Che Guevara en Tanja Nijmijer zijn helden, toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eh ja. PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf mag je gerust extreem-rechts noemen.
Jazeker.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en Mao Zedong, Stalin, Che Guevara en Tanja Nijmijer zijn helden, toch?
PVV extreem-rechts.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eh ja. PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf mag je gerust extreem-rechts noemen.
Een eeuwenoude vent die met zijn paard of daken wandelt en binnen een paar uur miljoenen schoenen vult met cadeaus, is immers wel geloofwaardig.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kinderen in die leeftijd kan je alle wijsmaken.
Een deel van de ouders is vooral graag boos en verontwaardigd.
Maar goed, zie jij de campagnes PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf als positief voor het voortbestaan van Zwarte Piet?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf
Valt wel mee. Het is in elk geval niet de sterk gewenste ommekeer zoals sommige mensen hier denken. Slechts 2% van de gemeentes heeft naast een meerderheid van de zwarte pieten ook andersgekleurde pieten. En in alle gemeentes voert zwarte piet de boventoon.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dat er ook in bepaalde gemeentes nu geen zwarte pieten meer rondlopen, dat is wel iets nieuws geloof ik?
Als je eigen standpunt al extreem is, is elke afwijkende mening al snel extreem natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het voortbestaan van zwarte piet heeft de campagnes van deze groepen niet nodig. Dus ik zie ze als onbelangrijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar goed, zie jij de campagnes PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf als positief voor het voortbestaan van Zwarte Piet?
Ik zie hen als een grotere bedreiging dan die Quinsy en consorten.
Wat hij bedoelt is, wanneer je kansloze Tokkies en kaalkopjes als vertegenwoordigers voor zwarte Piet hebt, dan is het snel afgelopen met zwarte Piet, want dan is het niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het voortbestaan van zwarte piet heeft de campagnes van deze groepen niet nodig. Dus ik zie ze als onbelangrijk.
Jij bezorgt de anti-pieten een slecht imago, blijf dus nog maar even in dit topic.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is, wanneer je kansloze Tokkies en kaalkopjes als vertegenwoordigers voor zwarte Piet hebt, dan is het snel afgelopen met zwarte Piet, want dan is het niet meer serieus te nemen.
Die mensen die bij de PVV, NVU zitten of de reaguurders op kansenwebstek Geenstijl zorgen voor een zeer slecht imago. Men roept 'zwarte Piet is niet racistisch', maar de vertegenwoordigers van zwarte Piet, of althans zij die op de voorgrond treden, zijn stuk voor stuk kansloze Mussolini-fanboys.![]()
Sorry, maar dan heb je van propaganda en strategie geen kaas gegeten.
dat zou echt een epic trole zijn xd XDquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als de stoomboot er gewoon omheen vaart en dat dan de Sint met een dikke middelvinger Gouda komt binnenvaren. En dat hij dan roept: 'Ha, zijn jullie er toch ingetrapt!' *Muziek start*
Mwaaah ... ik ben niet eens echt anti-zwarte Piet. Ik vaar mijn eigen koers.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij bezorgt de anti-pieten een slecht imago, blijf dus nog maar even in dit topic.
En als je Mao Zedong, Stalin, Che Guevara en Tanja Nijmijer helden noemt dan heb je zelf niet begrepen hoe propaganda werkt.
Aart Staartjes maakte die grap vroeger elk jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als de stoomboot er gewoon omheen vaart en dat dan de Sint met een dikke middelvinger Gouda komt binnenvaren. En dat hij dan roept: 'Ha, zijn jullie er toch ingetrapt!' *Muziek start*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |