Mex zijn UIquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die rechtse man geheel onafhankelijk en niet voor Ajax.
Gelukkig kunnen we hem dan ook totaal geen sportjournalist noemen, dat maakt het iets minder erg.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die rechtse man geheel onafhankelijk en niet voor Ajax.
Bitterlemon vindt dat geen leuke post.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Verbaasd me wel dat Uccie en ik het wel weten
Ik twijfelde alquote:Op donderdag 6 november 2014 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bitterlemon vindt dat geen leuke post.
Fervent voetbalvolgers jullie dus.
Ik vind dat teveel eer voor die man inderdaad, net als Joeperdepoep Schreuder van de NOS.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we hem dan ook totaal geen sportjournalist noemen, dat maakt het iets minder erg.
Ja, nu geloven ze niet meer dat we vrouwen zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb niks met voetbal, dat helpt niet voor ditquote:Op donderdag 6 november 2014 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen vrouwen op het internetquote:Op donderdag 6 november 2014 11:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, nu geloven ze niet meer dat we vrouwen zijn.
Jij hebt me meegemaakt bij het WK...leek dat erop alsof ik ergens gehinderd werd door kennis met betrekking tot voetbal????!!!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien ook goedquote:Op donderdag 6 november 2014 11:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist het ookquote:Op donderdag 6 november 2014 11:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn moeder weet zelfs wie het is.quote:
Wel beetje minder hoor als je dat niet weet.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn moeder weet zelfs wie het is.
Hey Gianniquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat krijg je met die aziaatjes he
Ik weet niet of mijn moeder die foto zou herkennen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn moeder weet zelfs wie het is.
Angel - Joy vindt dit niet leukquote:Op donderdag 6 november 2014 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat krijg je met die aziaatjes he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |