SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
Je pener?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga maar eens nadenken over harde maatregelen
Zegt de grootste kwijlbalquote:Op donderdag 6 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ben je ook voor een smerige kwijlbal
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent erger dan ik
inso kan dit bevestigen
madquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft hij je een lolly gegeven dat je er zo over denkt ofzo?
Nee hoor, vind ik altijd alquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft hij je een lolly gegeven dat je er zo over denkt ofzo?
Oh, bijzonder wel, laatst toen ik bij je kwam eten, zei je allemaal negatieve dingen.quote:
flikker opquote:
Haha ga je nu stoken tussen pax en mij?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, bijzonder wel, laatst toen ik bij je kwam eten, zei je allemaal negatieve dingen.
[..]
flikker op
flikker op zei ik geloof ik?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha ga je nu stoken tussen pax en mij?
dan doe je t niet he.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
doe ik lekker toch niet
jij bent geen baas
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan doe je t niet he.
flikker op, nogmaals
doeiiiii het gaat je goed xxxquote:Op donderdag 6 november 2014 00:57 schreef Paxcon het volgende:
maar ik ga ff verder leren denk k, anders zit ik hier morgen nog
Nee?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan me toch niet wegpesten. Je weet wat kano heeft gezegd.
flikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opflikker opquote:Op donderdag 6 november 2014 00:59 schreef Toto69 het volgende:
Allemaal lief doen of ik ga mijn broek uit doen
quote:
Dat touw dus he...quote:Op donderdag 6 november 2014 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]als je denkt dat ik me bedreigd ga voelen door een fcking 15-jarige, heb je t flink mis, kneus
Je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor. Ik zeg alleen dat als je door gaat met mij proberen weg te pesten je nog wel van kano hoort.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]als je denkt dat ik me bedreigd ga voelen door een fcking 15-jarige, heb je t flink mis, kneus
nou, ga je nu 'hogerop zoeken'?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor. Ik zeg alleen dat als je door gaat met mij proberen weg te pesten je nog wel van kano hoort.
Te verquote:Op donderdag 6 november 2014 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer dat je niet naar grunn wilt komen
onwerkelijk
Hogerop is al veel eerder opgezocht en heeft toen gezegd dat iedereen hier mag posten en dat wegpesten not done is.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, ga je nu 'hogerop zoeken'?![]()
![]()
![]()
![]()
ah, vent, teringflikkertocheendonderstraal op en ga wat nuttigs doen
Kano is #teamnick. En niet FylaxNick maar DrNick.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor. Ik zeg alleen dat als je door gaat met mij proberen weg te pesten je nog wel van kano hoort.
je hebt oog voor kwaliteit merk ikquote:
Neequote:Op donderdag 6 november 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey lieverd
niet as weekend maar weekend erop werk ik
gaan we dan meeten?
ik denk dat onze werkgever ons uit elkaar wil drijvenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Needan werk ik juist niet
Dat moet helemaal goedkomenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je hebt oog voor kwaliteit merk ik
ik denk dat wij samen een hele leuke tijd gaan hebben op fok
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben niet dit weekend maar het weekend erop ook in Rotterdam. Ik kom wel even langs.
Zal wel jaquote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat onze werkgever ons uit elkaar wil drijven
Zondag. Film met LB en kijken naar iemand die zijn haar afscheert.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
geil wel
welke dag? en wat te doen?
Hoezo weet ik dat eerste nietquote:Op donderdag 6 november 2014 01:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zondag. Film met LB en kijken naar iemand die zijn haar afscheert.
ik ben van de week naar de AH in de buurt geweest, daar zochten ze nog kassasletjesquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zondag. Film met LB en kijken naar iemand die zijn haar afscheert.
Past precies.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je streept loopt te lang door nerd
Sorryquote:Op donderdag 6 november 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je streept loopt te lang door nerd
We gaan naar Interstellar.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo weet ik dat eerste niet
Etsu nee pls neeeeeequote:Op donderdag 6 november 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben van de week naar de AH in de buurt geweest, daar zochten ze nog kassasletjes
binnenkort hoor ik of ik erheen word overgeplaatst en dan zijn we geen collega's meer
Wat heb je voor layoutquote:Op donderdag 6 november 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee:
LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
Ook die herrie die Rezje luistert?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat moet helemaal goedkomen
Ik luister alles wel trouwens
waquote:Op donderdag 6 november 2014 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook die herrie die Rezje luistert?
Hij heeft mij niet als vriendquote:
wil je aub ff weggaan, paxcon? ik heb enorm veel last van jequote:Op donderdag 6 november 2014 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook die herrie die Rezje luistert?
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet wel
5 uur reizen voor een dagje werken wordt een beetje ondraaglijk
ik wel manquote:Op donderdag 6 november 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had LB wel als vriend maar ben geen abbo meer man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |