SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Hij heeft z'n connectiesquote:Op woensdag 5 november 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet zeker
Jc had perm en nu over 5 dagen is ie er weer
Komt goed.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
Al die mensen hier die etsu succes wensen met doodgaan :s :s
Het was vermakelijk, zou het je aanraden.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef Ro-ald het volgende:
Heey LMI ben je er weer? Hoe was je ban?
Leg jij maar eens uit hoe je een periodieke uitkering belast krachtens erfbelasting.quote:
Dat is niet mijn vak sorry.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit hoe je een periodieke uitkering belast krachtens erfbelasting.
Dat is hetzelfde als aan gras vragen om niet meer groen te zijn.quote:
Whahahaha.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als aan gras vragen om niet meer groen te zijn.
Of aan Sightorsson vragen om eens te scoren.
Hoe gaat iequote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als aan gras vragen om niet meer groen te zijn.
Of aan Sightorsson vragen om eens te scoren.
Mooiquote:
Begrijpelijk.quote:
En dingen die in DM zijn gezegd.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezeur om Zwarte Pieten banner en smiley.
Haha, lief is die hequote:Op woensdag 5 november 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Je foto van Fritsje was wel extreem schattig vanmiddag.![]()
Yess, september is eerst volgende mogelijkheid!quote:Op woensdag 5 november 2014 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer ga je master doen?
na de zomer?
Thanksquote:
Thanksquote:
Hihi, bedanktquote:Op woensdag 5 november 2014 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeerd![]()
Alle 3 streepje door de naam.quote:
Die nieuwe zorgwet de wmo we moeten cliënten op straat gaan zetten. Daar ben ik niet zo happy mee.quote:
Fok-it vast voor zijn anti homo uitsprakenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle 3 streepje door de naam.
Kun je vast wel wat van lezen in de MODsectie
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fok-it vast voor zijn anti homo uitspraken
Waarom heb je ze niet verteld over vlucht MH-17? Oelewapper. Je had 300 doden kunnen voorkomenquote:
het tchcockquote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je ze niet verteld over vlucht MH-17? Oelewapper. Je had 300 doden kunnen voorkomen
too soonquote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je ze niet verteld over vlucht MH-17? Oelewapper. Je had 300 doden kunnen voorkomen
waarom vertelde Merlijn Arthur niet over de eerste wereldoorlog? die had voorkomen kunnen worden.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
De twee grootste josti's komen de SC ook binnenvallenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
De twee grootste josti's komen de SC ook binnenvallen
Leuk dat je het vraagtquote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit mijn laatste chili op te snoepen.
Wat zou mijn grote vriend Johannes hebben gebrouwen?
Jammer dat Paxje er niet bij was.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
e met gehakt en een heerlijke romige tomatensaus
Uiteraard niet uit een potje of een pakje.
Helaas voor het eerst in tijden op woensdag
Klopt, het smaakte zelfs zo goed dat ik overweeg dit een keer te maken als Pax er wel bij is.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Paxje er niet bij was.
Maar het ziet er lekker uit
Ja dat magquote:
Op Paxcon?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blij, maar ook een beetje boos.
DM/Whatsapp me maar.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, mijn kloon is geband.
Onterecht, maar bans mag ik niet bespreken.
Nee, Rez zei dat je meer hetero was dan hijzelf en ik bij elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zit Etsu weer te roddelen in je dm?
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zit Etsu weer te roddelen in je dm?
Daar zou hij best eens gelijk in kunnen hebben, al ken ik jou nog niet goed genoegquote:Op donderdag 6 november 2014 00:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, Rez zei dat je meer hetero was dan hijzelf en ik bij elkaar.
Bi of wat?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar zou hij best eens gelijk in kunnen hebben, al ken ik jou nog niet goed genoeg
Paxje kom eens haxballen jongen.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huh
of bedoelde je homo ipv hetero?
Gewoon, wat jij bentquote:Op donderdag 6 november 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huh
of bedoelde je homo ipv hetero?
ik ook nietquote:
Panseksueel is bullshit ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:19 schreef DrNick het volgende:
Gewoon pansexual.
Oh wacht, dat bestaat niet volgens Inso.
zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doenquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen
Oh, nou veel sterkte daar mee!quote:Op donderdag 6 november 2014 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben aan het (probeer) te leren
Zoiets ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:22 schreef badschaap het volgende:
neuk je dan met pannen als je pansexueel bent?
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:22 schreef badschaap het volgende:
neuk je dan met pannen als je pansexueel bent?
HEYquote:
Al die verschillende seksuealiteiten, het wordt echt heel raar somsquote:
allemaal aangeleerd manquote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Al die verschillende seksuealiteiten, het wordt echt heel raar soms
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
allemaal aangeleerd man
je bent qua brein gewoon homo of hetero
de rest is aangeleerd gedrag
welke posts?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb etsu nu al twee keer gebasht in twee posts, dus daarvoor wil me alvast verontschuldigen bij Etsu.
En biseksueel natuurlijk. Daarna wordt nogal vaag voor mequote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
allemaal aangeleerd man
je bent qua brein gewoon homo of hetero
de rest is aangeleerd gedrag
Biseksualiteit is ook niet aangeboren.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En biseksueel natuurlijk. Daarna wordt nogal vaag voor me
mensen die niet kunnen kiezenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En biseksueel natuurlijk. Daarna wordt nogal vaag voor me
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik ook bij paxcon
verder voel ik niks voor hem
boven die postquote:
hoezoquote:Op donderdag 6 november 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biseksualiteit is ook niet aangeboren.
Iew.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier kunnen zeer weinig vrouwen tegenop
Ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
Kennen jullie die Alex van de Target?
nee is die knap?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
gelukkigquote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
uhh niet gelezen want jij praat alleen maar poep
je moet zn twitter eens kijken, knapheid valt wel meequote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef DrNick het volgende:
Oh, da's minder.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet zn twitter eens kijken, knapheid valt wel mee
wil je nu aub uit mn ogen verdwijnen? je weigerde me te feliciteren voor mn 7 voor erfrecht, dus nu mag je echt oprottenquote:
ah, je hebt weer zin om te rellenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je nu aub uit mn ogen verdwijnen? je weigerde me te feliciteren voor mn 7 voor erfrecht, dus nu mag je echt oprotten
rot op zei ik, paxconquote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ah, je hebt weer zin om te rellen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 november 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je nu aub uit mn ogen verdwijnen? je weigerde me te feliciteren voor mn 7 voor erfrecht, dus nu mag je echt oprotten
Proestquote:Op donderdag 6 november 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
bohik kan niet wachten tot ik in je (onderste) gaatje mag komen
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef Paxcon het volgende:
zou fylax wel raken
maar dit geheel terzijde
Ik weet weer waar ik staquote:Op donderdag 6 november 2014 00:39 schreef Paxcon het volgende:
zou fylax wel raken
maar dit geheel terzijde
over 2.5 jaarquote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey nickje, schatje.wanneer gaan we neuekn?
Nimmer.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey nickje, schatje.wanneer gaan we neuekn?
flikker toch een eind opquote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh ik voelde me aangesproken door Nick
haha nog steeds madquote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
flikker toch een eind opje weet dondersgoed dat ik t niet tegen je heb
om jou? kloptquote:
hou eens op met die etentjesquote:Op donderdag 6 november 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
om jou? klopt
feliciteer me eens, en ik ga overwegen om jou (weer) te uitnodigen voor een etentje
Ja sorryquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh ik voelde me aangesproken door Nick
Pardon?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef DrNick het volgende:
Nou etsu, als je wat touw nodig hebt voor Fylax roep je maar.
teveel alcoholquote:Op donderdag 6 november 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
eten is lekker, wrm denk je dat ik zo vies dik ben?????
*roept*quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef DrNick het volgende:
Nou etsu, als je wat touw nodig hebt voor Fylax roep je maar.
nee manquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee man
omdat ik verliefd op je ben en omdat ik je niet kan vergeten, ga ik mezelf volproppen met frituur (iets waar jij ook dol op bent, daarom doe ik het) en dan word ik dik
kom danquote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil binnenkort weer eens naar grunn
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil binnenkort weer eens naar grunn
Vastbinden enzo. Het gaat veel moeilijker als je tegenstribbelt.quote:
Tof. Ik heb 4 en 8 meter.quote:
ja dat uurtje was helemaal niksquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef Toto69 het volgende:
Ja lijkt me leuk maar moet t wel ff beter gaan. En dit keer wat langer
alsof ik zou tegenstribbelenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vastbinden enzo. Het gaat veel moeilijker als je tegenstribbelt.
[..]
Tof. Ik heb 4 en 8 meter.
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat uurtje was helemaal niksheb amper de tijd gehad om je te leren kennen omdat paxcon lasagne wilde
Was te kort jaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat uurtje was helemaal niksheb amper de tijd gehad om je te leren kennen omdat paxcon lasagne wilde
al zal ik t moment dat je opeens in mijn keuken kwam aandraven nooit vergeten, ik schrok me rotquote:
Heh?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
al zal ik t moment dat je opeens in mijn keuken kwam aandraven nooit vergeten, ik schrok me rot
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel als je de 30cm van Etsu ziet.
paxje deed openquote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kwam opeens binnen en ik had dat niet door en ik wist niet hoe.
liefquote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
paxcon weigert mij te feliciteren om mijn 7 voor erfrecht
wat vinden jullie daarvan????
Verwerpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
paxcon weigert mij te feliciteren om mijn 7 voor erfrecht
wat vinden jullie daarvan????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |