quote:Op maandag 29 juni 2020 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat er nieuwe reacties komen kunnen we natuurlijk niet voorkomen. een forumban alleen voor een versje is een beetje overtrokken.
Maar modereren doen we zeker. Zoals je ook al gezien zou kunnen hebben aan het feit dat ik irritanteweg had gehaald.
Let op dat je geen heintje davids wordt hequote:
Voor zover ik weet, hebben we nog geen minibieb-topic.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er een algemeen achtig minibieb topic?
Dank je, dan maak ik er een.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, hebben we nog geen minibieb-topic.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:09 schreef LXIV het volgende:
Welke cultuurbarbaar heeft mijn reactie in het Maarten Biesheuvel topic en de rake reactie van @:bart2002 hierop weggehaald? Ik dacht dat dit TTK was
Reactie was niet in TTK, maar in NWS. En daar staat het dus nog gewoon.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:54 schreef Nizno het volgende:
DaMart en ondergetekende hebben beiden de reacties niet gezien en dus ook niet verwijderd.
Ik ben even op onderzoek uit
oke duidelijkquote:Op donderdag 30 juli 2020 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Reactie was niet in TTK, maar in NWS. En daar staat het dus nog gewoon.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:38 schreef Fugue het volgende:
[poll=477]
De poll voor oktober even hier, kan de OP niet meer wijzigen. Misschien een mod die hem er even in kan zetten?
Dankjewel!!!quote:
Daarmee zouden we schending van het auteursrecht faciliteren, dus laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 27 september 2020 04:50 schreef Oversight het volgende:
Hoi.
Ook in DIG FB gevraagd, .. dat ter info zodat jullie ff kunnen overleggen ?
Mogen we op FOK! een topic om E-Books aan elkaar ... euhmmm .... uit te lenen ?
quote:Op zondag 27 september 2020 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarmee zouden we schending van het auteursrecht faciliteren, dus laten we dat maar niet doen.
Ik heb zojuist het mooiste gedicht ooit geschreven geplaatst in dit forum ouwe dibbesquote:Op zondag 21 maart 2021 23:50 schreef tong80 het volgende:
Zoek het uit. met je kutforumpje en je intulligente inteelt kliek.
Ik geniet van je bescheidenheid.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb zojuist het mooiste gedicht ooit geschreven geplaatst in dit forum ouwe dibbes
Dat je een zeldzaam topic in je niet lopende forumpje open laat.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb een speciaal topic voor je aangemaakt zodat elke keer als je behoefte voelt om je hersenspinsels te delen met ons je dat daar kan doen. Wordt volkomen genegeerd. In plaats daarvan open je verder topics, negeer je mijn dm en klaag je in andere sub-fora. Erg constructief wel
Dus
Wat wil je precies?
Je laatste topic hebben we opengelaten, prima toch?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je een zeldzaam topic in je niet lopende forumpje open laat.
Ik zou er graag een slotje op zien.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je laatste topic hebben we opengelaten, prima toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |