SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt net je theorie gehaald, dus je hebt toch nog niet direct een auto nodig, toch? Ik zou zeker wachten als het kan.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
Ik heb niet echt iemand die me kan helpen, kan wachten totdat ik me broer weer eens zie.
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een auto gevonden voor Crip...
[ afbeelding ]
Oh you didn'tquote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een auto gevonden voor Crip...
[ afbeelding ]
Spoilerquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Chelsea 1-1 tegen Maribor. Altijd lastig, uit tegen Maribor.
hoe was de feestjequote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
Ik heb niet echt iemand die me kan helpen, kan wachten totdat ik me broer weer eens zie.
Wat moet je de hele nacht?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
Ik begin migraine te krijgen en heb mijn pillen niet bij.. en ik moet nog de hele nacht.
wat moest je ervoor doen?quote:Op donderdag 6 november 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Werken. Nachtdienst.
Heb een migraine pilletje weten te scoren.
in welk branche zit je?quote:Op donderdag 6 november 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Werken. Nachtdienst.
Heb een migraine pilletje weten te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |