We kunnen ook met een paar FOK!kers geld bij elkaar leggen, dan is het per persoon niet zoveel geld.quote:
quote:
#helpLBdewinterdoorquote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef bondage het volgende:
[..]
We kunnen ook met een paar FOK!kers geld bij elkaar leggen, dan is het per persoon niet zoveel geld.
Moet 1500 bij 1500 zijn, had ik al wel gezien. Maar ik dacht dat je het over pixelart in 't algemeen had.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat. 1024x bla is best klein.
LB is dan ook klein, dat wel
December is zonder hoofdletter grquote:
Crowdfundingquote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef bondage het volgende:
[..]
We kunnen ook met een paar FOK!kers geld bij elkaar leggen, dan is het per persoon niet zoveel geld.
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey, kan jij ook 2 benen in je nek leggen en met je handen lopen?
Neequote:Op woensdag 5 november 2014 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet 1500 bij 1500 zijn, had ik al wel gezien. Maar ik dacht dat je het over pixelart in 't algemeen had.
quote:
Ik heb nog een offerte van de spuiter als je het echt kwijt moetquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
OwIk moet mijn 13e maand toch ergens aan besteden
hsossel gespotquote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent met zo'n shirt vind ik 40 piek niet zo'n groot probleem.
Ik koop hem zelf wel hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent met zo'n shirt vind ik 40 piek niet zo'n groot probleem.
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb nog een offerte van de spuiter als je het echt kwijt moet
Alles is te koopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |