SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Is alleen maar beter voor Nederlands voetbal. Ajax blijft ons stelselmatig voor schut zetten in de CL dus we kunnen het dan beter niet spelen.![]()
Luiz Adriano maakt er weer 3
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoop voor je dat trapz nog even langskomt zo. Heb jij je punten ook weer binnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:36 schreef Kiid het volgende:
Is alleen maar beter voor Nederlands voetbal. Ajax blijft ons stelselmatig voor schut zetten in de CL dus we kunnen het dan beter niet spelen.![]()
Die allemaal al geel hadden. We komen er wel, langzamerhand.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor verdedigend werk hebben ze wel andere spelers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Que?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
De 2 trapz likkers zijn lekker bezig hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
De 2 trapz likkers zijn lekker bezig hoor.![]()
![]()
Jij hebt Ajax gezien in de vorige edities van de Champions League? Voor schut zetten zeker niet. Ajax heeft veel goede wedstrijden gespeeld en vaak goed voetbal laten zien maar is niet goed genoeg gebleken door met 'bizarre' dingen punten te verliezen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:36 schreef Kiid het volgende:
waarom ga je er nou serieus op in?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij hebt Ajax gezien in de vorige edities van de Champions League? Voor schut zetten zeker niet. Ajax heeft veel goede wedstrijden gespeeld en vaak goed voetbal laten zien maar is vaak niet goed genoeg gebleken door met 'bizarre' dingen punten te verliezen.![]()
Precies. En daar heeft hij toch maar mooi met lekkere nietsbetekenende passjes tegen kunnen strooien. You go girl.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Serero speelt niet tegen bal op 't NAC goed maar tegen 1 van de grootste clubs.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hihaho, kan je zo inzenden voor Donald Duck's moppentrommel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoop voor je dat trapz nog even langskomt zo. Heb jij je punten ook weer binnen.![]()
Boilesen en Andersen vond ik wel goed spelen. Klaassen en Moisander deden het goed en Milik liet in 5 minuten weer meer zien dan Siggy in een heel seizoen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat zal vast de reden van het nooit overwinteren zijn ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij hebt Ajax gezien in de vorige edities van de Champions League? Voor schut zetten zeker niet. Ajax heeft veel goede wedstrijden gespeeld en vaak goed voetbal laten zien maar is niet goed genoeg gebleken door met 'bizarre' dingen punten te verliezen.Feyenoord Rotterdam![]()
Andersen speelde inderdaad goed. Passeerde zijn directe tegenstander ook een paar keer verrassend makkelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
Boilesen en Andersen vond ik wel goed spelen. Klaassen en Moisander deden het goed en Milik liet in 5 minuten weer meer zien dan Siggy in een heel seizoenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een goede voorzet waar bijna een goal uit kwam, vorig jaar een goal.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En daar heeft hij toch maar mooi met lekkere nietsbetekenende passjes tegen kunnen strooien. You go girl.![]()
Ik vond el ghazi ook goed.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
Boilesen en Andersen vond ik wel goed spelen. Klaassen en Moisander deden het goed en Milik liet in 5 minuten weer meer zien dan Siggy in een heel seizoen
Weer eens buitenspeler met een goede actie.![]()
Nee, ik heb gezegd dat ze niet goed genoeg zijn. Het is net FUT, als je die kleine dingetjes niet beheerst win je divisie 1 ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat zal vast de reden van het nooit overwinteren zijn ja.![]()
Ajax komt gewoon stelselmatig te kort en voor een club met een begroting om en nabij 100 miljoen is dat gewoon lachwekkend triest. In de competitie strooien met termen als "wzawzdb" omdat jullie het meest verdienen van alle clubs en dan Europees iedere keer worden weggevaagd door clubs met een soort gelijk budget (of meer).quote:Op woensdag 5 november 2014 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij hebt Ajax gezien in de vorige edities van de Champions League? Voor schut zetten zeker niet. Ajax heeft veel goede wedstrijden gespeeld en vaak goed voetbal laten zien maar is niet goed genoeg gebleken door met 'bizarre' dingen punten te verliezen.![]()
Barcelona en PSG soort gelijk budget inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajax komt gewoon stelselmatig te kort en voor een club met een begroting om en nabij 100 miljoen is dat gewoon lachwekkend triest. In de competitie strooien met termen als "wzawzdb" omdat jullie het meest verdienen van alle clubs en dan Europees iedere keer worden weggevaagd door clubs met een soort gelijk budget (of meer).![]()
Daarom lig ik op koers om hem te winnenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat ze niet goed genoeg zijn. Het is net FUT, als je die kleine dingetjes niet beheerst win je divisie 1 ook niet.![]()
![]()
Kom in skypecallquote:Op woensdag 5 november 2014 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom lig ik op koers om hem te winnen![]()
Wat een hoop stront zeg.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajax komt gewoon stelselmatig te kort en voor een club met een begroting om en nabij 100 miljoen is dat gewoon lachwekkend triest. In de competitie strooien met termen als "wzawzdb" omdat jullie het meest verdienen van alle clubs en dan Europees iedere keer worden weggevaagd door clubs met een soort gelijk budget (of meer).
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
SOORT GELIJK BUDGET?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajax komt gewoon stelselmatig te kort en voor een club met een begroting om en nabij 100 miljoen is dat gewoon lachwekkend triest. In de competitie strooien met termen als "wzawzdb" omdat jullie het meest verdienen van alle clubs en dan Europees iedere keer worden weggevaagd door clubs met een soort gelijk budget (of meer).![]()
![]()
Blijf jij maar lekker op HR werken want van financiën snap je helemaal niks. Verbaast me ook niks dom stront joch.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajax komt gewoon stelselmatig te kort en voor een club met een begroting om en nabij 100 miljoen is dat gewoon lachwekkend triest. In de competitie strooien met termen als "wzawzdb" omdat jullie het meest verdienen van alle clubs en dan Europees iedere keer worden weggevaagd door clubs met een soort gelijk budget (of meer).
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
Enige kwaliteit wat daar loopt komt bij Feyenoord vandaanquote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vond el ghazi ook goed.
Weer eens buitenspeler met een goede actie..
![]()
Trapzlikkerquote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Enige kwaliteit wat daar loopt komt bij Feyenoord vandaan.
![]()
stap 1 ga naar www.google.nlquote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
stap 2 type budget rejika
stap 3 kijk uitslagen uefa cup afgelopen donderdag
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhh even mijn kadetjes uit elkaar trekken.... bohh
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zoveel waarheidquote:Op woensdag 5 november 2014 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stap 1 ga naar www.google.nl
gr gr![]()
ik open 3 packs... eerste pack busquets, 2e pack pique, 3e pack pique... EA
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Afgelopen donderdag waren er geen UEFA cup uitslagen Sjonquote:Op woensdag 5 november 2014 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stap 1 ga naar www.google.nl
gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag waren er geen UEFA cup uitslagen Sjon
oh 2 weken terug danquote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag waren er geen UEFA cup uitslagen Sjon
#FreeTrapz![]()
Hij is ook gewoon dom, kan je niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag waren er geen UEFA cup uitslagen SjonOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn al jaren geen UEFA Cup uitslagen meer ...quote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag waren er geen UEFA cup uitslagen Sjon![]()
Je moet natuurlijk wel even de tussenstand laten weten hé.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh even mijn kadetjes uit elkaar trekken.... bohh
Wie staat er bovenaan als favoriete likker? Freire of Kiid?
Of toch Ozzie?![]()
Klopt. En afgelopen donderdag dus zeker nietquote:Op woensdag 5 november 2014 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn al jaren geen UEFA Cup uitslagen meer ...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ajacieden hè, daar moet je nooit teveel van verwachten. Die zijn nog te stom om op hun stoeltje te blijven zitten tijdens een wedstrijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En afgelopen donderdag dus zeker niet![]()
u mad bro?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even de tussenstand laten weten hé.
Of toch Ozzie?![]()
Ho wacht eens even. Ik ga me niet voor jouw trollkarretje laten spannenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajacieden hè, daar moet je nooit teveel van verwachten. Die zijn nog te stom om op hun stoeltje te blijven zitten tijdens een wedstrijd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajacieden hè, daar moet je nooit teveel van verwachten. Die zijn nog te stom om op hun stoeltje te blijven zitten tijdens een wedstrijd.![]()
Ik ga niet meer happen![]()
Die eerste was al overduidelijk, maar dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajacieden hè, daar moet je nooit teveel van verwachten. Die zijn nog te stom om op hun stoeltje te blijven zitten tijdens een wedstrijd.
Wat moet jij dan weer.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even de tussenstand laten weten hé.
Of toch Ozzie?
quote:
Ach, morgen mogen jullie weer als wij weer op onze donder krijgen tegen FC bal op het dak uit Oekraïne![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
#FreeTrapz![]()
mag toch hopen dat ze thuis wel winnen van Rijeka.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, morgen mogen jullie weer als wij weer op onze donder krijgen tegen FC bal op het dak uit Oekraïne![]()
Wat is daar precies de lol van?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, morgen mogen jullie weer als wij weer op onze donder krijgen tegen FC bal op het dak uit Oekraïne
Ik zou liever zien dat PSV, Ajax en Feyenoord weer serieus wat voorstellen in europa.![]()
Ssst, straks ben jij ook een likker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
O o o o fuck.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ssst, straks ben jij ook een likker.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Feyenoord zou Feyenoord niet zijn als we morgen zouden winnen. Immers is ook weer terug dus dan spelen we weer met 10 manquote:Op woensdag 5 november 2014 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mag toch hopen dat ze thuis wel winnen van Rijeka.![]()
He dat is me FUT teamnaamquote:Op woensdag 5 november 2014 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ssst, straks ben jij ook een likker.Kunnen jullie openlijk elkaar likken.quote:![]()
je vergeet de allerbestequote:Op woensdag 5 november 2014 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Inter ya nan, Borrusia tooth, she was only XI, U mad bro
BEAST FC![]()
Das Nguyenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je vergeet de allerbeste
BEAST FC![]()
Manchester Untied ook altijd een goede.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom ben je ineens zo butthurt?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie openlijk elkaar likken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben je ongesteld of heb je al een tijdje geen sex gehad?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie openlijk elkaar likken.
Ik speelde gisteren tegen Animal beast Fc.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je vergeet de allerbeste
BEAST FC
Beast fc is achterhaald![]()
Hij heeft net Ajax uit elkaar getrokken zien worden door Barcelona B en moet dat even afreageren op de Feyenoord Goden van dit topicquote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens zo butthurt?![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens zo butthurt?Troll jullie gewoon terugquote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben je ongesteld of heb je al een tijdje geen sex gehad?![]()
![]()
Ahhh natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft net Ajax uit elkaar getrokken zien worden door Barcelona B en moet dat even afreageren op de Feyenoord Goden van dit topic
http://www.nu.nl/internet(...)lezen-berichten.html
Dit gaat nog meer gezeik opleveren in de nodige huishoudens/relaties
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hopelijk kan je dat net als laatst online uitzetten.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Mensen die gaan huilen als ze zien dat je online bent geweest en niet gelijk hebt gereageerd![]()
![]()
Vooral vrouwenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hopelijk kan je dat net als laatst online uitzetten.
Mensen die gaan huilen als ze zien dat je online bent geweest en niet gelijk hebt gereageerdMaar diep van binnen lach ik.![]()
Je kan zelfs zien wanneer het is gelezen als je naar links gaat schuiven bij je verstuurde bericht.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
haha heb jij homofiele vriendenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bij vrouwen het nog enigsinds begrijpelijk maar als vrienden het doen
#FreeTrapz![]()
vooralsnog niet maar nog 3 vrijgezellen dus wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij niet? Een homofobe bouwvakker, je verwacht het niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
op je gezicht misschien :$quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vooralsnog niet maar nog 3 vrijgezellen dus wat niet is kan nog komen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
heuj Villas Boas is weer Portugees ipv RusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit zijn de whatsapp irritaties vanaf het begin eigenlijk. Nu is het best rustigquote:
Je hebt gelijk inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je kan zelfs zien wanneer het is gelezen als je naar links gaat schuiven bij je verstuurde bericht.
Ik heb geen vrienden.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bij vrouwen het nog enigsinds begrijpelijk maar als vrienden het doenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef Henrys het volgende:
Heeft iemand al die any 11 beker gewonnen?![]()
2e van rechts ben jij toch met je pornosnorquote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2e van links is suarezPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
sjonquote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2e van links is suarez
Ga lekker je Ronaldo uitlenen op Fok! Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Green, 2 player fitnesses, Foster en leg healing in 1 pack.![]()
#leaveds2alonequote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef Baje het volgende:
[..]
Ga lekker je Ronaldo uitlenen op Fok! Hahahahahahahaha![]()
Niet fokken met de baas hè. We komen met de FOK!-knokploeg.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef Baje het volgende:
[..]
Ga lekker je Ronaldo uitlenen op Fok! Hahahahahahahahahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
moe je paar stompen?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef Baje het volgende:
[..]
Ga lekker je Ronaldo uitlenen op Fok! Hahahahahahahaha![]()
Moet ik je moeder vol duwen?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef Baje het volgende:
[..]
Ga lekker je Ronaldo uitlenen op Fok! HahahahahahahahaOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander nietquote:
troll.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander nietOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
- Zhano, 2014quote:Op donderdag 6 november 2014 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
DS2 kan hier in ieder geval niet zeggen dat mensen tegen hem zijn.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Khedira beste cdm?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Benzema & Bale > Lewa en Robben imo.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Geen idee maar het is niet best.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Freire het volgende:
DS2, is dit het slechtste silverpack ooit?
[ afbeelding ]![]()
Godver, veel slechter dan dit gaat het inderdaad niet wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Freire het volgende:
DS2, is dit het slechtste silverpack ooit?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Had die coach al gediscardquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
die coach 300, shiny contract 300 en non-shiny 200 en fitness 200. En de rest weet ik niet.
Is
Eigenlijk nog ergens trainer?![]()
ok doeiquote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
die coach 300, shiny contract 300 en non-shiny 200 en fitness 200. En de rest weet ik niet.![]()
Kwestie van op het laatste moment de request versturenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het zo door gaat heeft DS2 over een jaar internet tot 02:00.![]()
![]()
kut internet dan als het 4 seconden duurtquote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kwestie van op het laatste moment de request versturenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
godverdomme zegquote:Op donderdag 6 november 2014 01:29 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)t_en_breakout_deel_2
[ afbeelding ]
deze is ook wel goed
jody bernal ook echt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Moggel![]()
Toch nog even een Higuain en Antunes ingekocht, zodat mijn geld helemaal op is
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha, wanneer vertrek je eigenlijk?quote:Op donderdag 6 november 2014 07:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moggel![]()
Toch nog even een Higuain en Antunes ingekocht, zodat mijn geld helemaal op is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morgenavondquote:Op donderdag 6 november 2014 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, wanneer vertrek je eigenlijk?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wanneer is je huissie af?quote:
En al besloten dat je dan gewoon een PS4 koopt?
Elke dag![]()
Ik hoop dat we begin dec erin kunnen. Alles is nu gestucd, nu schilderen, deuren hangen en vloeren leggen enzo. Nieuwe badkamer zit erin, nieuwe keuken komt in januari (dus tot die tijd blijft de oude erin zitten) pas.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer is je huissie af?
En al besloten dat je dan gewoon een PS4 koopt?
Ik denk dat ik het eerst nog eens op mijn oude PS3 ga proberen, en laat het afhangen van hoe dat bevalt. Als dat naar mijn mening nog prima speelt, wacht ik sowieso tot sept volgend jaar (nieuwe release fifa)...moeten een beetje op de uitgaven gaan letten; die verbouwing heeft er financieel ook aardig ingehakt, en het einde is nog niet helemaal in zicht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat begrijp ik welquote:Op donderdag 6 november 2014 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoop dat we begin dec erin kunnen. Alles is nu gestucd, nu schilderen, deuren hangen en vloeren leggen enzo. Nieuwe badkamer zit erin, nieuwe keuken komt in januari (dus tot die tijd blijft de oude erin zitten) pas.
Ik denk dat ik het eerst nog eens op mijn oude PS3 ga proberen, en laat het afhangen van hoe dat bevalt. Als dat naar mijn mening nog prima speelt, wacht ik sowieso tot sept volgend jaar (nieuwe release fifa)...moeten een beetje op de uitgaven gaan letten ook; die verbouwing heeft er financieel ook aardig ingehakt, en het einde is nog niet helemaal in zichtMaar als het nou niet bevalt, dan zit je met een fifa op de PS3 als extra kostenpost
Elke dag![]()
Dat risico ben ik wel bereid te accepteren. Die game kost me 40/50 euro ofzo, en als het moet ben ik er via MP ook weer vanaf voor de helft van de prijsquote:Op donderdag 6 november 2014 07:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik welMaar als het nou niet bevalt, dan zit je met een fifa op de PS3 als extra kostenpost
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel lekker dat je bijna je eigen huissie weer hebt, moet er niet aan denken om zolang bij anderen te zitten. Lijkt me toch wat ongemakkelijkquote:Op donderdag 6 november 2014 07:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat risico ben ik wel bereid te accepteren. Die game kost me 40/50 euro ofzo, en als het moet ben ik er via MP ook weer vanaf voor de helft van de prijs
Elke dag![]()
Ach...het is meestal best gezellig. En het heeft ook zijn voordelen: het scheelt weer wat huishoudelijke taken enzo. We hebben de zolderverdieping (onze slaapkamer en slaapkamer voor Sen) voor onszelf, dus ook nog best wat privacy.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel lekker dat je bijna je eigen huissie weer hebt, moet er niet aan denken om zolang bij anderen te zitten. Lijkt me toch wat ongemakkelijk
Vervelendste is eigenlijk dat Sen wel een paar weken aan de situatie heeft moeten wennen, en nu weer ziek is. Slaapt dus slecht, en huilt veel. Het is vervelend dat hij ons wakker houdt, maar dat is dan maar zo. Ik vind het alleen wel veel vervelender dat mijn zwager en schoonzus daar dan last van hebben...die lachen het een beetje weg trouwens, maar toch.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is wel kut jaquote:Op donderdag 6 november 2014 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...het is meestal best gezellig. En het heeft ook zijn voordelen: het scheelt weer wat huishoudelijke taken enzo. We hebben de zolderverdieping (onze slaapkamer en slaapkamer voor Sen) voor onszelf, dus ook nog best wat privacy.
Vervelendste is eigenlijk dat Sen wel een paar weken aan de situatie heeft moeten wennen, en nu weer ziek is. Slaapt dus slecht, en huilt veel. Het is vervelend dat hij ons wakker houdt, maar dat is dan maar zo. Ik vind het alleen wel veel vervelender dat mijn zwager en schoonzus daar dan last van hebben...die lachen het een beetje weg trouwens, maar toch.Zij hebben nog geen kinderen dus? En tjah, ze wisten waar ze aan begonnen met een kind van 1 toch
Elke dag![]()
Nee, nog geen kinderen (al willen ze die wel graag). Tuurlijk wisten ze dat wel...dat is ook niet het probleem. Maar als je in je eigen huis zit, denk je makkelijker: laat hem nu maar even een kwartiertje huilen, daar wordt-ie hard van. Dat doe je dus nu niet, want dan hebben anderen er ook last vanquote:Op donderdag 6 november 2014 07:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel kut jaZij hebben nog geen kinderen dus? En tjah, ze wisten waar ze aan begonnen met een kind van 1 toch
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
O ik wist niet dat die reactie nog werd geplaatstquote:Op donderdag 6 november 2014 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kwestie van op het laatste moment de request versturen![]()
![]()
quote:
Lekker hoor, ben juist blij dat ik vanochtend nog een hikwahien heb kunnen pakken voor 88kquote:Op donderdag 6 november 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lichte stijging voor Benzema en Sanchez
Elke dag![]()
Mooi dealtje. Ik hoop dat die ergens volgende week ook maar gaat stijgen ofzo. Die moet je er morgen maar opzetten voor 3 dagen, BIN 120k ofzoquote:Op donderdag 6 november 2014 08:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker hoor, ben juist blij dat ik vanochtend nog een hikwahien heb kunnen pakken voor 88k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb um er nu al opstaan voor 120kquote:Op donderdag 6 november 2014 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi dealtje. Ik hoop dat die ergens volgende week ook maar gaat stijgen ofzo. Die moet je er morgen maar opzetten voor 3 dagen, BIN 120k ofzoMaar idd doe ik ook. Heb geen idee of ik wifi heb daaro anders kan ik nog wel een keertje relisten
Elke dag![]()
Lekker hele dagen je meuk gaan zitten relisten vanaf je vakantieadresquote:Op donderdag 6 november 2014 08:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb um er nu al opstaan voor 120kMaar idd doe ik ook. Heb geen idee of ik wifi heb daaro anders kan ik nog wel een keertje relisten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou een verhuizing overwegen.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
En weer had de trein vertraging.. dat was de 4e keer deze week.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou nog eerder een tweet naar arriva sturen.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou een verhuizing overwegen.![]()
Zo is dat, dat zal die ambtenaren daar leren.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder een tweet naar arriva sturen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh dat is fucked up bruv.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:02 schreef Kiid het volgende:
Godverdomme oplader vergeten en werk in andere vestiging vandaag#Ellende #Messi #0-2
#WalkOver #0-2 #EindelijkGeenSpringendeMensen
Hij zou nu ook al zeilend kunnen.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:09 schreef DutchSL het volgende:
Ach winter is coming, kun je lekker op de schaats naar Heerenveen #stereotypenftwNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij gaat ook gewoon weer verder waar je gisteravond geeindigd bent hequote:Op donderdag 6 november 2014 09:02 schreef Kiid het volgende:
Godverdomme oplader vergeten en werk in andere vestiging vandaag#Ellende #Messi #0-2
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kan je nou moe van jezelf wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf?![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij gaat ook gewoon weer verder waar je gisteravond geeindigd bent he![]()
![]()
Omdat repetitief gedrag meestal zeer saai en dus vermoeiend ervaren kan wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 09:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je nou moe van jezelf wordenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Goede TT trouwensSpatiebalk hapert?
Goede TT, choo choo.
Nee joh mallert, dat gaat nooit vervelen. Niet voor mij tenminstequote:Op donderdag 6 november 2014 09:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat repetitief gedrag meestal zeer saai en dus vermoeiend ervaren kan worden![]()
![]()
Heb je AC al besteld?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh mallert, dat gaat nooit vervelen. Niet voor mij tenminsteRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, koop ik gewoon in de winkel. Na het CoD debacle ga ik iig geen spellen meer digitaal downloadenquote:![]()
![]()
Ik hoorde vanochtend dat hun drummer in hechtenis is genomen. Trieste zaak.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhh ik heb al een killgroup aangemaaktquote:Op donderdag 6 november 2014 09:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, koop ik gewoon in de winkel. Na het CoD debacle ga ik iig geen spellen meer digitaal downloaden
Ajax heeft tenminste een goede prestatie geleverd ondanks het slechte resultaat. Daar kunnen andere clubs nog van leren.![]()
Ja want 0-2 tuis verliezen van barca is egt goetquote:Op donderdag 6 november 2014 09:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax heeft tenminste een goede prestatie geleverd ondanks het slechte resultaat. Daar kunnen andere clubs nog van leren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat moeten andere clubs daar van leren?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax heeft tenminste een goede prestatie geleverd ondanks het slechte resultaat. Daar kunnen andere clubs nog van leren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jizzception, maar ik koop hem sowieso op release, maar pre orderen doe ik nooit eigenlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh ik heb al een killgroup aangemaakt![]()
Ja, knap hoor, alles verliezen in CL. Kan de rest nog wat van lerenquote:Op donderdag 6 november 2014 09:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax heeft tenminste een goede prestatie geleverd ondanks het slechte resultaat. Daar kunnen andere clubs nog van leren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, koop ik gewoon in de winkel. Na het CoD debacle ga ik iig geen spellen meer digitaal downloadenkreeg via de app ook al door: kan ik de digitale versie verkopen?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://assassinscreed.ubi(...)e-program/index.aspxquote:Op donderdag 6 november 2014 09:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jizzception, maar ik koop hem sowieso op release, maar pre orderen doe ik nooit eigenlijk
Even account aanmaken of inloggen dan krijg je dezelfde pre-order dingen als mij
Moet je wel lid worden van PrednisonsHDRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat je Barca toch onder druk kan zetten.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat moeten andere clubs daar van leren?![]()
O dat hebben hun nu uitgevonden?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat je Barca toch onder druk kan zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://assassinscreed.ubi(...)e-program/index.aspx
Even account aanmaken of inloggen dan krijg je dezelfde pre-order dingen als mij
Moet je wel lid worden van PrednisonsHD
Ga ik zo doen pikketanis. Wanneer is dat race spel eigenlijk speelbaar?![]()
Vandaagquote:Op donderdag 6 november 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga ik zo doen pikketanis. Wanneer is dat race spel eigenlijk speelbaar?
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dat hebben hun nu uitgevonden?Nee, dat zeg ik toch ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dat hebben hun nu uitgevonden?En wij zette Ajax onder druk, dus eigenlijk is het Feyenoord > Barcelona > heel veel clubs > AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, behalve Celta de Vigo. Want die wonnen ook gewoon efkes van Barca.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
En wij zette Ajax onder druk, dus eigenlijk is het Feyenoord > Barcelona > heel veel clubs > AjaxNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed spelen en verliezen? Ja, lijkt mij een goed planquote:Op donderdag 6 november 2014 09:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu moet Ajax dit in Leeuwarden ook doen, jammer genoeg heb ik geen kaarten.![]()
![]()
Als we jou toch niet hadden, Feyenoord > Celta de Vigo > Barcelona > heel veel clubs > Ajaxquote:Op donderdag 6 november 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, behalve Celta de Vigo. Want die wonnen ook gewoon efkes van Barca.![]()
Na vanavond maar eens even kijken of de vlag er nog steeds zo voor hangtquote:Op donderdag 6 november 2014 09:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, Feyenoord > Celta de Vigo > Barcelona > heel veel clubs > Ajax
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanavond kom ik niet op FOKquote:Op donderdag 6 november 2014 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Na vanavond maar eens even kijken of de vlag er nog steeds zo voor hangt![]()
![]()
Ik ook niet, ik moet trainen. Maar na jouw gedrag gisteravond zit er minstens een mannetje of 10 te wachten om jou iets soortgelijks in te wrijven. En dat vergeten ze niet in een nachtjequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat volk vergeet nooit wat maar doen ook nooit wat terug. *gaap*quote:Op donderdag 6 november 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moet trainen. Maar na jouw gedrag gisteravond zit er minstens een mannetje of 10 te wachten om jou iets soortgelijks in te wrijven. En dat vergeten ze niet in een nachtjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morgen dus ook niet op FOKquote:Op donderdag 6 november 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moet trainen. Maar na jouw gedrag gisteravond zit er minstens een mannetje of 10 te wachten om jou iets soortgelijks in te wrijven. En dat vergeten ze niet in een nachtje![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tot de winterstop dus ook niet op FOKNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morrie![]()
wat waren die blauwe kaartjes die ik voorbij zag flitsen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat waren dus blauwe kaartjes blijkbaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
wat waren die blauwe kaartjes die ik voorbij zag flitsen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fotos van je ogen als je niet snel je excuses aanbiedt.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
wat waren die blauwe kaartjes die ik voorbij zag flitsen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Over blauw gesproken. Die nieuwe vinkjes in Whats app.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
excuses waarvoor ?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fotos van je ogen als je niet snel je excuses aanbiedt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zijn ze uitgegeven waarom zijn ze blauw, waarom 3. of is het alleen messi voor zijn 71 goals.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat waren dus blauwe kaartjes blijkbaar.
verdomme help me eens
#mijnautistmemaaktmegekPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon fan-made, niet echt.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn ze uitgegeven waarom zijn ze blauw, waarom 3. of is het alleen messi voor zijn 71 goals.
verdomme help me eens
#mijnautistmemaaktmegek
Het waren Messi, Luiz Adriano en Doumbia (omdat die gisteren meerdere goals maakten)![]()
Een echte autist weet echt wel hoe je autisme schrijft Sjonquote:Op donderdag 6 november 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn ze uitgegeven waarom zijn ze blauw, waarom 3. of is het alleen messi voor zijn 71 goals.
verdomme help me eens
#mijnautistmemaaktmegek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien heeft hij een autist die Me heet.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een echte autist weet echt wel hoe je autisme schrijft Sjon
"Mijn autist Me maakt me gek".![]()
Plausibel. Maar ik geloof niet in dat scenario.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een autist die Me heet.
"Mijn autist Me maakt me gek".NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zonde dat ik vanavond moet trainen. kijk al uit naar de wedstrijd van feyenoord
#postenalskiidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#DareToKiidquote:Op donderdag 6 november 2014 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
#postenalskiid![]()
Wat voor training doe jij?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
#postenalskiidNAC Breda
Rèsbaarge![]()
als je een echte baas zou zijn zou je wel screentjes posten van unibet weddenschappenquote:
1000,- op feyenoord vanavond.
#easywin #easymoney #clasiegod #feyenoord>barca>heelveelclubs>ajaxPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanavond moet ik volleyballen.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor training doe jij?
#FreeTrapz![]()
Buttflexing.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor training doe jij?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Volleybal en zaalvoetbal.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volleyballen ja? InteressantPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1000'tje Immers to score 3, kan gelijk met pensioen danquote:Op donderdag 6 november 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je een echte baas zou zijn zou je wel screentjes posten van unibet weddenschappen
1000,- op feyenoord vanavond.
#easywin #easymoney #clasiegod #feyenoord>barca>heelveelclubs>ajax![]()
![]()
Sean Garnierquote:
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Zou er vanavond weer een Oost-Europeaan in de gracht liggen? #vragenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
1000'tje Immers to score 3, kan gelijk met pensioen danRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
maar dat ding kan je 4 keer gebruiken dus. was toch ook voor 3 "vrienden"Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou hem eerst zelf gebruikenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
maar dat ding kan je 4 keer gebruiken dus. was toch ook voor 3 "vrienden"![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 6 november 2014 10:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst zelf gebruikenvnvnd maar eens even kijken.
#FreeTrapz![]()
wel gaaf denk ik dat the crew, maar meestal geen spel wat mij uren en uren bezig gaat houden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vond het al een rare opmerking, AC en drummer, maar je had het over AC/DC dusquote:Op donderdag 6 november 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend dat hun drummer in hechtenis is genomen. Trieste zaak.![]()
'Drummer AC/DC plande huurmoord'
Kill it with TNT![]()
Hij heeft niemand vermoord he, in Nederland heb je kans dat je voor een daadwerkelijke moord nog geen 10 jaar vast zit. Voor het plannen vast nog veel minderquote:![]()
![]()
Iemand met een Ajax shirt in het publiek.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Komt via de kringloop in dit soort landen hequote:Op donderdag 6 november 2014 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Iemand met een Ajax shirt in het publiek.
Laatst ook zon hakbar met een RKC shirt![]()
![]()
Dat in Nederland sowieso.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft niemand vermoord he, in Nederland heb je kans dat je voor een daadwerkelijke moord nog geen 10 jaar vast zit. Voor het plannen vast nog veel minder
Maar het geven van de opdracht om iemand te vermoorden vind(t) ik net zo erg als het daadwerkelijk iemand vermoorden. Dat je de trekker niet overhaalt betekent niet dat je minder schuldig bent aan de moord.
![]()
Bohquote:Op donderdag 6 november 2014 10:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo even een gruwelijk lekker broodje met kaneel-stoofperenjam etenNu wil ik het ook proberen.
En dan veel koffie drinken en vanmiddag feestje op de bedrijfs-wc.
Ik was bij een wedstrijd van New castle. Daar in de fan shop kon je uit veel landen voetbal shirt kopen. Van Nederland waren alleen Ajax en psv te koop.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt via de kringloop in dit soort landen he
Laatst ook zon hakbar met een RKC shirt
Die van Utrecht waren natuurlijk al lang uitverkocht.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik was bij een wedstrijd van New castle. Daar in de fan shop kon je uit veel landen voetbal shirt kopen. Van Nederland waren alleen Ajax en psv te koop.![]()
Wauwquote:Ging nog best aardig jaquote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef OmniRocket het volgende:
gisteren met 7 man gewonnen in clubs \o/![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trek een [ afbeelding ] uit een pack, fucking godver,
Wil je hem discarden, weer een [ afbeelding ][ afbeelding ],
Jankend naar huis, zonder een rooie [ afbeelding ]
Trek een [ afbeelding ] uit een pack, en [ afbeelding ]
![]()
_
Waarom trek jij afbeeldingen uit een pak?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trek een [ afbeelding ] uit een pack, fucking godver,
Wil je hem discarden, weer een [ afbeelding ][ afbeelding ],
Jankend naar huis, zonder een rooie [ afbeelding ]
Trek een [ afbeelding ] uit een pack, en [ afbeelding ]
![]()
![]()
Gekken heb je overalquote:Op donderdag 6 november 2014 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Iemand met een Ajax shirt in het publiek.
Heel vroeger ook Feyenoord, toen het nog een topclub was.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik was bij een wedstrijd van New castle. Daar in de fan shop kon je uit veel landen voetbal shirt kopen. Van Nederland waren alleen Ajax en psv te koop.![]()
Ligt er aan of het slachtoffer knap was of niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat in Nederland sowieso.
Maar het geven van de opdracht om iemand te vermoorden vind(t) ik net zo erg als het daadwerkelijk iemand vermoorden. Dat je de trekker niet overhaalt betekent niet dat je minder schuldig bent aan de moord.
![]()
Dit idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt er aan of het slachtoffer knap was of niet.![]()
Neequote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Herqules het volgende:
Speelt iemand hier met de formatie 4-2-3-1 (2) ? Bevalt het?![]()
Vorig jaar was het 1 van mijn favoriete systemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Herqules het volgende:
Speelt iemand hier met de formatie 4-2-3-1 (2) ? Bevalt het?
Mijn eerste team dit jaar was in dat systeem, was wel ok, maar niet echt geweldig (was dan ook een goedkoop Turkse competitie team, met betere spelers zal het ook wel beter spelen)![]()
En welke formatie bevalt jullie nu het meest? Ik speel al een tijdje met 3-5-2 nu maar laatste tijd loopt het echt kut![]()
serie A team met 2 snelle buitenste CAMs zou goed moeten kunnen werken.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef Herqules het volgende:
Speelt iemand hier met de formatie 4-2-3-1 (2) ? Bevalt het?
al denk ik dat je tegen de gemiddelde 4/5 @tb park the bus speler wel in een trechter loopt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat systeem heeft een LM en RM ipv wide CAM'squote:Op donderdag 6 november 2014 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
serie A team met 2 snelle buitenste CAMs zou goed moeten kunnen werken.
al denk ik dat je tegen de gemiddelde 4/5 @tb park the bus speler wel in een trechter loopt.442 en 4321quote:Op donderdag 6 november 2014 11:01 schreef Herqules het volgende:
En welke formatie bevalt jullie nu het meest? Ik speel al een tijdje met 3-5-2 nu maar laatste tijd loopt het echt kut
Moet nog een 433-5 team maken, dat was vorig jaar mijn favoriete systeem.![]()
Denk dat ik die maar eens ga proberen. Maar waarom niet met een LM en RM maar 2 CM'S ? Dus de gewone 41212quote:![]()
Wingers zijn useless deze FIFA.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:04 schreef Herqules het volgende:
[..]
Denk dat ik die maar eens ga proberen. Maar waarom niet met een LM en RM maar 2 CM'S ? Dus de gewone 41212![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt er aan of het slachtoffer knap was of niet.
ah dacht dat het die met 3 CAM's was. lijkt me nog steeds wel een geniale opstelling.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat systeem heeft een LM en RM ipv wide CAM's
Palcio/ Tevez in de spits.
Mertens en callejon als CAMs daar achter. hernanes als verdelende CAMbohhh
CDM's natuurlijk pogba en vidal
Radu caceres IF bonucci en konko.
Handanovic als sluitpostmoet goed spelen.
#FreeTrapz![]()
schoten gevuurdquote:Op donderdag 6 november 2014 11:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je bent zelf een useless wingerhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 6 november 2014 11:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je bent zelf een useless wingerDaarom speel ik daar ook alleen als die we van die Turk 4222 moeten spelen.
![]()
The Crew Beta key ook binnen
maar ik had hem nog niet via mail gehad maar ik heb dus via deze website gewoon direct een download key gekregen. makkelijker ging niet
http://www.xboxachievemen(...)ne-To-Give-Away.html
Even op de knop drukken op de site en de download key komt tevoorschijn![]()
Ik ga hem nu ook binnenhalenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:09 schreef Maver24 het volgende:
maar ik had hem nog niet via mail gehad maar ik heb dus via deze website gewoon direct een download key gekregen. makkelijker ging niet
Even op de knop drukken op de site en de download key komt tevoorschijnThanks nog.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is dit een link om ons coins afhandig te maken?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:09 schreef Maver24 het volgende:
Even op de knop drukken op de site en de download key komt tevoorschijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dit een link om ons coins afhandig te maken?![]()
![]()
In b4 wat een gehaat weer hier ik ga er weer weg van boodschappen doenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waaaat. die moet ik dus gewoon aanzetten voor het trainen. even kijken of we in een weekend heel Amerika rond kunnen rammen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef Reemi het volgende:
14.3 GBZal morgen wel ergens klaar zijn.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dit een link om ons coins afhandig te maken?
is ie toch wel even 2 uurtjes zoet mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Zhano het volgende:
14gb valt wel mee toch? Tis geen 2003 meer..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn internet stamt wel uit die tijdquote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef Zhano het volgende:
14gb valt wel mee toch? Tis geen 2003 meer..Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lol.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is ie toch wel even 2 uurtjes zoet mee.![]()
ja hier wonen binnen 100 meter wel mensen.quote:
2 uur is wat overdreven. last of us was met 50min binnen was 11gbPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja hier wonen binnen 100 meter wel mensen.![]()
Nominatie voor onzinnigste reden ooit
Elke dag![]()
mijn internet lijkt ook trager als ik buiten meer mensen zie lopen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
mijn internet is trager als mijn vrijgezelle buurman weer eens uren aan HD pr0n aan het downloaden isquote:Op donderdag 6 november 2014 11:21 schreef poker4lifee het volgende:
mijn internet lijkt ook trager als ik buiten meer mensen zie lopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Noem jij je jonge heer zo? Raarquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Noem jij je jonge heer zo? Raar
#FreeTrapz![]()
tot wanneer is die crew beta?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik snap echt niet dat hier zo negatief wordt gedaan over CoD steeds, lijkt me echt zo vet, hoe meer ik ervan zie
Elke dag![]()
ik vind het niks iig. ook nog nooit zo'n lage kd gehaald in alle codsquote:Op donderdag 6 november 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap echt niet dat hier zo negatief wordt gedaan over CoD steeds, lijkt me echt zo vet, hoe meer ik ervan zie
ah chill, weekend ff checken dan. thxquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet goed ergens in zijn betekent toch niet perse dat het kut is?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind het niks iig. ook nog nooit zo'n lage kd gehaald in alle cods
[..]
ah chill, weekend ff checken dan. thxDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik pruim die vage sci-fi shit gewoon niet. Een shooter moet voor mij gewoon lekker begrijpelijk blijven. Niks geen supersonische next-gen wapens enzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap echt niet dat hier zo negatief wordt gedaan over CoD steeds, lijkt me echt zo vet, hoe meer ik ervan zieNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat valt echt wel mee op dat gespring naquote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik pruim die vage sci-fi shit gewoon niet. Een shooter moet voor mij gewoon lekker begrijpelijk blijven. Niks geen supersonische next-gen wapens enzo.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: