SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Is alleen maar beter voor Nederlands voetbal. Ajax blijft ons stelselmatig voor schut zetten in de CL dus we kunnen het dan beter niet spelen.![]()
Luiz Adriano maakt er weer 3
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoop voor je dat trapz nog even langskomt zo. Heb jij je punten ook weer binnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:36 schreef Kiid het volgende:
Is alleen maar beter voor Nederlands voetbal. Ajax blijft ons stelselmatig voor schut zetten in de CL dus we kunnen het dan beter niet spelen.![]()
Die allemaal al geel hadden. We komen er wel, langzamerhand.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor verdedigend werk hebben ze wel andere spelers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Que?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
De 2 trapz likkers zijn lekker bezig hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
De 2 trapz likkers zijn lekker bezig hoor.![]()
![]()
Jij hebt Ajax gezien in de vorige edities van de Champions League? Voor schut zetten zeker niet. Ajax heeft veel goede wedstrijden gespeeld en vaak goed voetbal laten zien maar is niet goed genoeg gebleken door met 'bizarre' dingen punten te verliezen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:36 schreef Kiid het volgende:
waarom ga je er nou serieus op in?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij hebt Ajax gezien in de vorige edities van de Champions League? Voor schut zetten zeker niet. Ajax heeft veel goede wedstrijden gespeeld en vaak goed voetbal laten zien maar is vaak niet goed genoeg gebleken door met 'bizarre' dingen punten te verliezen.![]()
Precies. En daar heeft hij toch maar mooi met lekkere nietsbetekenende passjes tegen kunnen strooien. You go girl.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Serero speelt niet tegen bal op 't NAC goed maar tegen 1 van de grootste clubs.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hihaho, kan je zo inzenden voor Donald Duck's moppentrommel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoop voor je dat trapz nog even langskomt zo. Heb jij je punten ook weer binnen.![]()
Boilesen en Andersen vond ik wel goed spelen. Klaassen en Moisander deden het goed en Milik liet in 5 minuten weer meer zien dan Siggy in een heel seizoen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat zal vast de reden van het nooit overwinteren zijn ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij hebt Ajax gezien in de vorige edities van de Champions League? Voor schut zetten zeker niet. Ajax heeft veel goede wedstrijden gespeeld en vaak goed voetbal laten zien maar is niet goed genoeg gebleken door met 'bizarre' dingen punten te verliezen.Feyenoord Rotterdam![]()
Andersen speelde inderdaad goed. Passeerde zijn directe tegenstander ook een paar keer verrassend makkelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
Boilesen en Andersen vond ik wel goed spelen. Klaassen en Moisander deden het goed en Milik liet in 5 minuten weer meer zien dan Siggy in een heel seizoenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een goede voorzet waar bijna een goal uit kwam, vorig jaar een goal.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. En daar heeft hij toch maar mooi met lekkere nietsbetekenende passjes tegen kunnen strooien. You go girl.![]()
Ik vond el ghazi ook goed.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef dion_v_k het volgende:
Boilesen en Andersen vond ik wel goed spelen. Klaassen en Moisander deden het goed en Milik liet in 5 minuten weer meer zien dan Siggy in een heel seizoen
Weer eens buitenspeler met een goede actie.![]()
Nee, ik heb gezegd dat ze niet goed genoeg zijn. Het is net FUT, als je die kleine dingetjes niet beheerst win je divisie 1 ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat zal vast de reden van het nooit overwinteren zijn ja.![]()
Ajax komt gewoon stelselmatig te kort en voor een club met een begroting om en nabij 100 miljoen is dat gewoon lachwekkend triest. In de competitie strooien met termen als "wzawzdb" omdat jullie het meest verdienen van alle clubs en dan Europees iedere keer worden weggevaagd door clubs met een soort gelijk budget (of meer).quote:Op woensdag 5 november 2014 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij hebt Ajax gezien in de vorige edities van de Champions League? Voor schut zetten zeker niet. Ajax heeft veel goede wedstrijden gespeeld en vaak goed voetbal laten zien maar is niet goed genoeg gebleken door met 'bizarre' dingen punten te verliezen.![]()
Barcelona en PSG soort gelijk budget inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajax komt gewoon stelselmatig te kort en voor een club met een begroting om en nabij 100 miljoen is dat gewoon lachwekkend triest. In de competitie strooien met termen als "wzawzdb" omdat jullie het meest verdienen van alle clubs en dan Europees iedere keer worden weggevaagd door clubs met een soort gelijk budget (of meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |