SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maakt toch niet meer uit, gaat om de wedstrijd tegen Apoel voor de 3e plek.quote:Prima, beste centrale verdediger in de NL competitie.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuk he, een Ajax-topic kapen?quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ongelofelijke kut scheids, als je die pingel die je verdiend wel krijgt en hij gewoon fluit voor een overtreding op El-Ghazi sta je met 1-0 voor en is er niets aan de hand
Vent voelt heel die wedstrijd niet aanNarf!![]()
Was geen pingel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:15 schreef Sickert het volgende:
Ongelofelijke kut scheids, als je die pingel die je verdiend wel krijgt en hij gewoon fluit voor een overtreding op El-Ghazi sta je met 1-0 voor en is er niets aan de hand
Vent voelt heel die wedstrijd niet aan![]()
Ik post hier nooit maar ff nieuwsgierig vraagje tussendoor, waar ik opeens aan moest denken vanavond.
Hoe is het met die man afgelopen die toen met zijn hoofd op het beton was gevallen?![]()
Yep, speelde vanavond weer een prima pot.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
die heeft hoofdpijnquote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Sylvana het volgende:
Ik post hier nooit maar ff nieuwsgierig vraagje tussendoor, waar ik opeens aan moest denken vanavond.
Hoe is het met die man afgelopen die toen met zijn hoofd op het beton was gevallen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou je het zegtquote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Sylvana het volgende:
Hoe is het met die man afgelopen die toen met zijn hoofd op het beton was gevallen?![]()
Wat een debiel was dat zeg!
![]()
Hoeveel zou zo'n een Messi kosten....?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kan hem niet herinneren. Maakte op mij blijkbaar geen verpletterende indruk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Sylvana het volgende:
![]()
denk blijfent letzelquote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Duh
Maar is hij weer redelijk hersteld dan of blijvend letsel aan over gehouden?RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: