quote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha ja. Zijn ook goed in oral exams
Goed voor hun Engels
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goed voor hun Engels
Wel onverwacht. Week ook nogquote:
Wow das wel langquote:Op woensdag 5 november 2014 22:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel onverwacht. Week ook nog
hehequote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goed voor hun Engels
Die auto hebben ze vast gestolen.quote:
gekquote:Op woensdag 5 november 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die auto hebben ze vast gestolen.
Heb een aantal derdeklassers, sodeju. Kijken mag natuurlijk, maar sommigen ogen ook echt minstens 18.quote:
Ik denk dat ik ook maar leraar word.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb een aantal derdeklassers, sodeju. Kijken mag natuurlijk, maar sommigen ogen ook echt minstens 18.
Precies. Hebben ze ook interesse in jou?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb een aantal derdeklassers, sodeju. Kijken mag natuurlijk, maar sommigen ogen ook echt minstens 18.
wacht leraar is pedo beroep😱"?.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies. Hebben ze ook interesse in jou?
Maatschappijleer ofzo, bietje die kinderen indoctrineren.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:52 schreef Thezappa het volgende:
leraar zijn lijkt me echt het meest grote kutberoep ever
Een paar meiden van een klas die ik niet lesgeef. En een jongenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies. Hebben ze ook interesse in jou?
Wutquote:Op woensdag 5 november 2014 22:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een paar meiden van een klas die ik niet lesgeef. En een jongen
grote bekken van die kutkinderen , nee dank je..quote:Op woensdag 5 november 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maatschappijleer ofzo, bietje die kinderen indoctrineren.
Dat was toch een vriendin van haar? Toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ene sletje, bluejeans, piepte haar scheikundeleraar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |