bang voor vieze handjes?quote:
je kan ze rapporteren dan welquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt er eigenlijk iets gedaan tegen dit soort posts op Facebook?
Ik heb geen Facebook-account.quote:
Ahhhhh niemand neemt die gasten serieus. Type mongolen, te dom om te poepen.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Triestigheid alomquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof dat helpt?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit deze shit te checken.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee of je dan wel kan rapporteren.
Maar als je geen fb hebt waarom geef je een meuk?
op fb is soms best nodig.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die rapporteren.
Vuile NSB'ers. Alleen als het te ver gaat.
Nou ja, lijkt me niet dat Facebook dit soort uitlatingen op hun site wil hebben.quote:
Negatieve aandacht is ook aandacht. Het is niet zo dat mensen massaal stoppen met facebook om dat Henk & Ingrid tegen roetmoppen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me niet dat Facebook dit soort uitlatingen op hun site wil hebben.
Meh, ik denk dat ze het wel verwijderen als je het rapporteert.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht. Het is niet zo dat mensen massaal stoppen met facebook om dat Henk & Ingrid tegen roetmoppen zijn.
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit deze shit te checken.
http://racistenuitdekast.tumblr.com/
Ja, maar toch beetje vechten tegen de bierkaai dit soort dingen..quote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat ze het wel verwijderen als je het rapporteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |