Dat klopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Iedereen is stiekem diep van binnen een beetje voor Groningen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
we zullen nooit vergeten
Wat heb jij precies tegen homo's?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef JenHermes het volgende:
Die Anderson heeft toch ook bij Barca gespeeldMet z,n hommo hondje
![]()
![]()
Waarom wordt Messi eigenlijk uitgefloten? Die man verdiend eerder een staande ovatie![]()
Messi uitfluiten slaat nergens op. Die man moet je altijd applaus geven.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef JenHermes het volgende:
Die Anderson heeft toch ook bij Barca gespeeldMet z,n hommo hondje
![]()
![]()
Waarom wordt Messi eigenlijk uitgefloten? Die man verdiend eerder een staande ovatie![]()
Ah, die laatst kwam vertellen dat PEC verder was op voetbal gebied dan Feyenoord.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan heb je nog Intelectuel die eerst voor Feyenoord was en nu voor Pec.
zal dit nooit begrijpenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om je aan vast te klampen als je eigen club op maandag en vrijdag kutwedstrijden in Almere, Veendam of IJmuiden speelt. En dan voor de "topwedstrijden" klop krijgen van RKC en Sparta.
Uiteraard altijd eerst PEC-fan geweest maar het is leuk ook een Eredivisieteam te hebben.
Een van de teams die ik wel eens gebruikt heb op FIFA. GGMM_de_echte was hier getuige van.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Vooral Cavaliers.
swsquote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=228858
Roland en ik zijn het eens
Niks maar als je met je hondje in een buideltas op een foto gaat staan, dan ben je volgens mij een hommoquote:
quote:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 05-11-2014 om 21:32:48Ondertussen in München: "Ik wil ook voetballen!" #bayrom http://t.co/uYI5JZfkoC reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |