Ik kan mijn vrienden en vrienden niet achterlatenquote:
ben je een beetje tipsy?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan mijn vrienden en vrienden niet achterlaten
Waar hij verloofde woont is niet zoveel, al ga ik wel eind februari chillen
Tering zeg. Verstand verloren of zo?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waar hij verloofde woont is niet zoveel, al ga ik wel eind februari chillen
kun je wel stellen jaquote:
deze zou in m'n sig moetenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waar haar verloofde woont is niet zoveel, al ga ik wel eind februari chillen
Hoe is dat positief? Daar komt namelijk alleen maar narigheid van.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef .sfinx het volgende:
ach bekijk het van de positieve kant, er is eindelijk weer iemand die zijn salamiworst door je moeder haar gang wilt smijten.
een jaar, ze zijn 6x 2 weken bij elkaar geweest(3x in nederland, 3x in finland)quote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef Chai het volgende:
Wel snel zeg, zo lang kende ze hem toch nog helemaal niet?
gezondheidquote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef Karig_Hutje het volgende:
Suomi onkaunis maa !! Ja se on mukava ja hiljainen , eikä tiedosto.
Je mag altijd langskomen om erover te praten. Maar je hebt zeker geen OV meer.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
een jaar, ze zijn 6x 2 weken bij elkaar geweest(3x in nederland, 3x in finland)
is een aardige dude, maar gaat mij allemaal te snel
woon nog wel een paar jaar bij me pa hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 20:58 schreef anti-loper het volgende:
anyhow sterkte TS
tijd om zelfstandig te worden
1 feb weerquote:Op woensdag 5 november 2014 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen om erover te praten. Maar je hebt zeker geen OV meer.
die woont ook in mijn dorp toevalligquote:
Nee,niet dat ik weet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
die woont ook in mijn dorp toevallig
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Finland gewoon gaan man beste land ooit ik ben wel van daar maar is niet nationalistisch gewoon beste land
wat bedoelen ze met jou in dit topiekquote:Op woensdag 5 november 2014 21:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee,niet dat ik weet.
Ik begrijp dat het moeilijk is, zeker zo snel. Gelukkig hebben ze tegenwoordig skype en vliegtuigen en ik weet uit ervaring dat het een goede band niet in de weg hoeft te staan.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ga, met mijn kinderen, in december naar Denemarken verhuizen waar mijn vriend woont.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat bedoelen ze met jou in dit topiek
hou je teringbek man, mijn moeder is een lieve, liefdevolle en slimme vrouw.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef hoas het volgende:
Haha wees blij voor je vader, hoeft hij dat wijf niet meer te betalen.
Woon jij ook in Waddinxveen?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga, met mijn kinderen, in december naar Denemarken verhuizen waar mijn vriend woont.
Nope, ben er zelfs nog nooit geweest.quote:
FOK! is ook bereikbaar vanuit FInland.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef haan33 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |