Niet meer updaten dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Binnen 2 dagen hebben alle Android users het ook![]()
Dus je vindt het volstrekt gestoord als mensen niet direct reageren, maar je hebt wel één of andere workaround waardoor je zélf je berichtjes kan lezen zonder dat mensen dat kunnen zien? Dat klinkt wel erg volwassen inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:29 schreef RAVW het volgende:
Wil ik zelf geen gesprek of praten dan kijk ik ook gewoon niet ( of via pc ... Pushbullet )
dan zie ik gelijk wat ze schrijven zonder dat hun zien dat het bericht gelezen
Als je Whatsapp niet update zit die functie toch niet in jouw app? Niet om te verzenden naar de andere dat je gelezen hebt, en ook niet dat je van een ander ziet of die het gelezen heeft?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wordt voor iedereen ingevoerd.
Klopt.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Geen vrienden om te Appen zeker...
Ik heb niet geüpdate (ook niet automatisch), maar het is toch veranderd.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef elkravo het volgende:
[..]
Als je Whatsapp niet update zit die functie toch niet in jouw app? Niet om te verzenden naar de andere dat je gelezen hebt, en ook niet dat je van een ander ziet of die het gelezen heeft?
Het zit in de laatst geplande update die je hebt gevoerd. WhatsApp was alleen zo gierig voor android om niet in de patch info te vermelden dat ze de blauwe vinkjes hadden toegevoegdquote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb niet geüpdate (ook niet automatisch), maar het is toch veranderd.
Mijn God, jij hebt dezelfde denkwijze als mijn ex. Ik heb die relatie beëindigd omdat hij wel 2 tot 300 berichten per dag stuurde een pissig was wanneer ik niet reageerde... "maar ik zag dat je online wasquote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben heel erg voor deze vinkjes , want als iemand de tijd kan hebben om je bericht te lezen dan heeft die persoon ook wel de tijd om even antwoord te geven
al is het maar om te zeggen dat hij of zij het druk heeft , Ik zie whatap talk of wat voor programma dan ook niet anders dan gewoon praten , als iemand je wat vraagt kan je gewoon antwoord geven , als je tijd heb om iets te lezen dan mag je ook wel even de tijd nemen voor te antwoorden
vind het juist zeer onbeleefd om niets te laten horen , want als iemand tegen je praat en je kijk de persoon aan, loop je ook niet in eens weg zonder wat te zeggen
zo zie ik het zelfde met Whatap en dat soort dingen
Want nu vaak excuus van ja heb je bericht nu pas gelezen of ja mijn internet deed raar .. bla bla , van die kneusjes ben je nu af want die kunnen op de block nu na die blauwe vinkjes en binnen een 10 min niet gereageerd hebben
Pijnlijk zijn dat soort mensen he?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Mijn God, jij hebt dezelfde denkwijze als mijn ex. Ik heb die relatie beëindigd omdat hij wel 2 tot 300 berichten per dag stuurde een pissig was wanneer ik niet reageerde... "maar ik zag dat je online was![]()
."
Ik was het zooooo zat om mijzelf elke keer te moeten verantwoorden.
Ik ben aan het werk zou voldoende moeten zijn ik check het bericht om te bekijken wat er is en of er nu antwoord NODIG is.
Echt. ..er bestaan mensen die al niet kunnen omgaan met "laatst gezien" laat staan met de blauwe vinkjes.
De telefoon maakte in nacht wel eens opnieuw connectie met wifi. Dan ging WA ook online en was de status laatst gezien wegens rond 3 uur... hele discussies.
Ik lag gewoon te slapen.
En deze jongeman is 37 he! Te triest voor woorden. Ik hield veel van hem, maar zo wilde ik niet leven.
Vermoeiend vooral.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:40 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Pijnlijk zijn dat soort mensen he?
Zonder het bestaan van whatsapp was die relatie ook wel stuk gelopen denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Mijn God, jij hebt dezelfde denkwijze als mijn ex. Ik heb die relatie beëindigd omdat hij wel 2 tot 300 berichten per dag stuurde een pissig was wanneer ik niet reageerde... "maar ik zag dat je online was![]()
."
Ik ben aan het werk zou voldoende moeten zijn ik check het bericht om te bekijken wat er is en of er nu antwoord NODIG is.
Echt. ..er bestaan mensen die al niet kunnen omgaan met "laatst gezien" laat staan met de blauwe vinkjes.
De telefoon maakte in nacht wel eens opnieuw connectie met wifi. Dan ging WA ook online en was de status laatst gezien wegens rond 3 uur... hele discussies.
Ik lag gewoon te slapen.
En deze jongeman is 37 he! Te triest voor woorden. Ik hield veel van hem, maar zo wilde ik niet leven.
Denk het ook wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zonder het bestaan van whatsapp was die relatie ook wel stuk gelopen denk ik.
Hoe lang hield je zoiets vol? Ik denk dat ik bij de eerste keer al iets zou zeggen wat de relatie voorgoed stuk zou maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:38 schreef nikky het volgende:
[..]
."
Ik lag gewoon te slapen.
Anderhalf jaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:19 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Hoe lang hield je zoiets vol? Ik denk dat ik bij de eerste keer al iets zou zeggen wat de relatie voorgoed stuk zou maken.
'Waarom heb je nog niet gereageerd? Ik zie al de hele dag twee blauwe vinkjes.'
'Geen zin.'
'En ik zag dat je om 3 uur 's nachts nog online was, terwijl je zei dat je een rustig avondje thuis had.'
'Ja klopt, ik lag met je zus te batsen en ik wilde de foto's nog even naar mijn vrienden sturen.'
Ik herken mezelf hierin.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:38 schreef nikky het volgende:
[..]
."
Ik lag gewoon te slapen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben heel erg voor deze vinkjes , want als iemand de tijd kan hebben om je bericht te lezen dan heeft die persoon ook wel de tijd om even antwoord te geven
al is het maar om te zeggen dat hij of zij het druk heeft , Ik zie whatap talk of wat voor programma dan ook niet anders dan gewoon praten , als iemand je wat vraagt kan je gewoon antwoord geven , als je tijd heb om iets te lezen dan mag je ook wel even de tijd nemen voor te antwoorden
vind het juist zeer onbeleefd om niets te laten horen , want als iemand tegen je praat en je kijk de persoon aan, loop je ook niet in eens weg zonder wat te zeggen
zo zie ik het zelfde met Whatap en dat soort dingen
Want nu vaak excuus van ja heb je bericht nu pas gelezen of ja mijn internet deed raar .. bla bla , van die kneusjes ben je nu af want die kunnen op de block nu na die blauwe vinkjes en binnen een 10 min niet gereageerd hebben
Ik heb geen Android.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:03 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Het zit in de laatst geplande update die je hebt gevoerd. WhatsApp was alleen zo gierig voor android om niet in de patch info te vermelden dat ze de blauwe vinkjes hadden toegevoegd
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:33 schreef Brede_meneer het volgende:
Ik lees gewoon het bericht vanuit mijn lockscreen, dan ziet niemand dat ik het gelezen heb.
Binnen 10 min. moeten reagerenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef RAVW het volgende:
zonder updaten is het ineens ook, dus ik vrees dat je het niet tegen kan gaan :-)quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:49 schreef RijstNatie het volgende:
wat is het probleem dan?
de kleur van het vinkje is veranderd?
want die 2 vinkjes waren er altijd al...
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:39 schreef Toto69 het volgende:
Als het echt zo is is het alleen maar handig, weet ik meteen of ik iemand eruit kan tieven
dat denk ik niet 200 berichten per dag dan ben je gewoon ziekquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Wilde alleen aangeven dat er mensen zijn die er echt niet mee om kunnen gaan... hij zal hiermee ook problemen krijgen met zijn volgende relatie. Tenzij de andere persoon het allemaal accepteert en direct reageert.
daar ben ik al meer dan 30 jaar overheenquote:
Hoe!?quote:Op maandag 17 november 2014 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:
Het is in Android uit te zetten. Yeeey
http://androidworld.nl/apps/blauwe-vinkjes-whatsapp-uitzetten/quote:
Fijn ja, die interpunctie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat denk ik niet 200 berichten per dag dan ben je gewoon ziek
ik vind persoonlijk 4 a 5 berichten leuk per dag meer gaat mij snel al vervelen
ik ben iemand die dan zou bellen of mailen ,
maar goed ben ook geen persoon die elke beweging die ik maak op facebook zet of op twitter
daar zijn ook zat mensen die bij elke scheet die ze laten het moeten vertellen
Maar ik gebruik me telefoon puur voor bereikbaar te wezen voor me werk en verder , ja het is leuk die gratis service van WA maar je ziet hier al welke discussies en verschillend gebruikers er voor zijn ..
ik vond je moet een telefoon, of whatap niet gebruiken om te praten om dat je moet praten , maar puur gewoon even snel even wat vragen en weg ...
[..]
daar ben ik al meer dan 30 jaar overheen
dat had je al kunnen lezen omdat ik geschreven had dat ik veel mensen boven de 40 heb in mijn lijst
iOS had de optie om "laatst gezien" te deactiveren al maanden voordat Android dit had.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Update iOS gisteravond, niks opgelost aan dit zogenaamde probleemAndroid gebruikers krijgen dus met dit soort dingen alles eerst
Wat heb je?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:15 schreef Agiath het volgende:
iOS update_! Maakt geen gebruikt van nieuwe mogelijkheden iOS 8
, blauwe vinkjes kunnen niet uit
kanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |