quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:33 schreef Brede_meneer het volgende:
Ik lees gewoon het bericht vanuit mijn lockscreen, dan ziet niemand dat ik het gelezen heb.
Binnen 10 min. moeten reagerenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef RAVW het volgende:
Want nu vaak excuus van ja heb je bericht nu pas gelezen of ja mijn internet deed raar .. bla bla , van die kneusjes ben je nu af want die kunnen op de block nu na die blauwe vinkjes en binnen een 10 min niet gereageerd hebben
zonder updaten is het ineens ook, dus ik vrees dat je het niet tegen kan gaan :-)quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:49 schreef RijstNatie het volgende:
wat is het probleem dan?
de kleur van het vinkje is veranderd?
want die 2 vinkjes waren er altijd al...
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:39 schreef Toto69 het volgende:
Als het echt zo is is het alleen maar handig, weet ik meteen of ik iemand eruit kan tieven
dat denk ik niet 200 berichten per dag dan ben je gewoon ziekquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Wilde alleen aangeven dat er mensen zijn die er echt niet mee om kunnen gaan... hij zal hiermee ook problemen krijgen met zijn volgende relatie. Tenzij de andere persoon het allemaal accepteert en direct reageert.
daar ben ik al meer dan 30 jaar overheenquote:
Hoe!?quote:Op maandag 17 november 2014 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:
Het is in Android uit te zetten. Yeeey
http://androidworld.nl/apps/blauwe-vinkjes-whatsapp-uitzetten/quote:
Fijn ja, die interpunctie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat denk ik niet 200 berichten per dag dan ben je gewoon ziek
ik vind persoonlijk 4 a 5 berichten leuk per dag meer gaat mij snel al vervelen
ik ben iemand die dan zou bellen of mailen ,
maar goed ben ook geen persoon die elke beweging die ik maak op facebook zet of op twitter
daar zijn ook zat mensen die bij elke scheet die ze laten het moeten vertellen
Maar ik gebruik me telefoon puur voor bereikbaar te wezen voor me werk en verder , ja het is leuk die gratis service van WA maar je ziet hier al welke discussies en verschillend gebruikers er voor zijn ..
ik vond je moet een telefoon, of whatap niet gebruiken om te praten om dat je moet praten , maar puur gewoon even snel even wat vragen en weg ...
[..]
daar ben ik al meer dan 30 jaar overheen
dat had je al kunnen lezen omdat ik geschreven had dat ik veel mensen boven de 40 heb in mijn lijst
iOS had de optie om "laatst gezien" te deactiveren al maanden voordat Android dit had.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Update iOS gisteravond, niks opgelost aan dit zogenaamde probleemAndroid gebruikers krijgen dus met dit soort dingen alles eerst
Wat heb je?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:15 schreef Agiath het volgende:
iOS update_! Maakt geen gebruikt van nieuwe mogelijkheden iOS 8
, blauwe vinkjes kunnen niet uit
kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |