SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt lekker.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Crip het volgende:
Eten zo pittig dat het je oren uit komt en je tranen krijgt.
Hoe doe ik?quote:
Ja nu wel ja. Soort kick. Daar leven wij badboys opquote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt lekker.![]()
![]()
[..]
Hoe doe ik?
Het moet lekker-pittig zijn. Sommige pittige sauzen zijn bijvoorbeeld heel heet, maar zit helemaal geen bijzonder smaakje aan. Dan vind ik het niets aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Crip het volgende:
Preach nigga, preachquote:Op woensdag 5 november 2014 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het moet lekker-pittig zijn. Sommige pittige sauzen zijn bijvoorbeeld heel heet, maar zit helemaal geen bijzonder smaakje aan. Dan vind ik het niets aan.
Als AIDS een smiley was...quote:
Kom haten.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Preach nigga, preach
[..]
Als AIDS een smiley was...
quote:Op maandag 24 november 2008 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar is 'ie dan weer. De ''. Wat een geniepig achterbakse smiley, zeg.
.
Ik ook niet, wilde reageren met de zwarte versie van die smiley, maar kwam toen deze tegen.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh zo lees ik de smiley eigenlijk niet. Het is een andere versie van de. Maar dan op whatsapp. [ afbeelding ]
Heb jij een crush?
Haha grappig, heb je dit altijd periodisch: blij dan zwaarmoedig en dan weer blij?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh zo lees ik de smiley eigenlijk niet. Het is een andere versie van de. Maar dan op whatsapp. [ afbeelding ]
Heb jij een crush?
quote:
Maar heb je nou wel of geen crush?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet, wilde reageren met de zwarte versie van die smiley, maar kwam toen deze tegen.
Zeg je nu dat ik bipolair ben?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha grappig, heb je dit altijd periodisch: blij dan zwaarmoedig en dan weer blij?
Ja, het komt me bekend voorquote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik bipolair ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
O nee, ben sowieso wat onzeker van mezelf wat dat betreft, dus ik begeef me voorlopig niet op dat gebied.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar heb je nou wel of geen crush? [ afbeelding ]
[..]
Vind jezelf ook geweldig, dat je alles aankunt?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik voel me nu helemaal prima. Heb veel werk verricht vandaag, immers 3 euro afgedongen. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |