Just let her go bro.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
What can I say.. 2 dagen lang praten heeft niet geholpen..
Zit niks anders op he.. Ze wil nog wel vrienden blijven.. Maar ik weet nu al dat het nooit lang stand houdt..Time will tell..quote:
Fan is een groot woord. Maar waarderen doe ik het wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook fan was van de Rumjacks.
Of ik luister naar het verkeerde of het is gewoon wat saaiquote:
Hoe erg ik mijn ex ook mis, ik ben blij dat we geen contact meer hebben, dat zou echt superpijnlijk zijn steedsquote:Op woensdag 5 november 2014 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit niks anders op he.. Ze wil nog wel vrienden blijven.. Maar ik weet nu al dat het nooit lang stand houdt..Time will tell..
Die kopquote:
Mjah, dat is lastig dus, want we spelen dezelfde game etc.. Ik zie het wel..quote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe erg ik mijn ex ook mis, ik ben blij dat we geen contact meer hebben, dat zou echt superpijnlijk zijn steeds
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of ik luister naar het verkeerde of het is gewoon wat saai
En dan vinden mensen dat ik een slechte muzieksmaak heb.quote:
Ik ben blij dat mijne al snel 100 kilometer verderop woonde.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe erg ik mijn ex ook mis, ik ben blij dat we geen contact meer hebben, dat zou echt superpijnlijk zijn steeds
Het gebrek aan geluid is storend ja. Te minimalistisch. Saai.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of ik luister naar het verkeerde of het is gewoon wat saai
quote:
Mijn eerste was wel wat meerquote:Op woensdag 5 november 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijne al snel 100 kilometer verderop woonde.
Mja ik ken het verhaal erachter niet, maar ik mag hopen dat het een satire isquote:Op woensdag 5 november 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan vinden mensen dat ik een slechte muzieksmaak heb.
In ben blij om zoveel redenen dat ik er 3 topics over vol kan tikken.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijne al snel 100 kilometer verderop woonde.
Ik luister nog liever naar Frans Bauer.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dit is dus "goede" muziek in jouw ogen?
Nee manquote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dit is dus "goede" muziek in jouw ogen?
En terecht.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Staat ook in mijn top-100 op Fok
Hoort satire niet leuk te zijn dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik ken het verhaal erachter niet, maar ik mag hopen dat het een satire is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |