I know, I know.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die kunnen je toch prima traceren als de GPS uit staat?
Iets met telefoonbedrijven die actief toegang geven aan die diensten zodat ze niet worden lastig gevallen bij hun commerciële activiteiten.
Mja, terecht. Ik voel me ook wel een achterlopende sloeber.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:33 schreef Mitsu het volgende:
Ik verbaas me er echt over dat betastudenten en voornamelijk studenten die techniek studeren geen smartphone hebben.
Ik ook wel, vooral doordat ik het gevoel heb dat het binnenkort gaat sneeuwen. Straks kom ik vast te zitten in Delft of zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb het wel weer gehad met die winter.
De gedachte alleen alquote:Op donderdag 6 november 2014 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook wel, vooral doordat ik het gevoel heb dat het binnenkort gaat sneeuwen. Straks kom ik vast te zitten in Delft of zo.
Ja, de gedachte dat ik niet naar huis kan is best wel kut ja.quote:
Naar? Dat is gewoon ronduit kut.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:32 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Das dan misschien wel een beetje naar.
Is juist mooiquote:Op donderdag 6 november 2014 18:32 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Das dan misschien wel een beetje naar.
Aanstellerquote:Op donderdag 6 november 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naar? Dat is gewoon ronduit kut.
Voornemelijk batterijquote:Op donderdag 6 november 2014 15:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat er wifi op zit wist ik nog net.
Waarom zou je GPS willen uitschakelen? Batterij?
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef Anoonumos het volgende:
Kerstvakantie
Waarom niet 2 maanden kerstvakantie ipv zomer
Terwijl je op de trein van morgen wacht bedoel je?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Aansteller![]()
Gewoon een sneeuwballemgevecht houden terwijl je wacht op de trein.
Ik zeik dan ook niet over de winter, ik zeik over sneeuw.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:46 schreef MrStalin het volgende:
al dat gejank over de winter altijd, de winter is juist de lekkerste periode
Sneeuw is, vooral als het te lang blijft liggen, idd kutquote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeik dan ook niet over de winter, ik zeik over sneeuw.
Nou zo erg vond ik de ns afgelopen winter niet trouwens.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terwijl je op de trein van morgen wacht bedoel je?
Omdat het de vorige winter niet heeft gesneeuwd schat.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nou zo erg vond ik de ns afgelopen winter niet trouwens.
Maar liefst 20 cm dit jaar in Groningen!quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het de vorige winter niet heeft gesneeuwd schat.
Nou, hier niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef Novermars het volgende:
[..]
Maar liefst 20 cm dit jaar in Groningen!
Wel toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het de vorige winter niet heeft gesneeuwd schat.
Was één van de zachtste winters sinds 1700 blijkbaar. http://www.knmi.nl/klimat(...)n/seizoen/win14.htmlquote:
quote:In het grootste deel van ons land ontbrak het compleet aan winters weer, of sneeuw en vorst.
Perfect gewoonquote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was één van de zachtste winters sinds 1700 blijkbaar. http://www.knmi.nl/klimat(...)n/seizoen/win14.html
[..]
20 kubieke centimeter zeker!quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef Novermars het volgende:
[..]
Maar liefst 20 cm dit jaar in Groningen!
plz meer van datquote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was één van de zachtste winters sinds 1700 blijkbaar. http://www.knmi.nl/klimat(...)n/seizoen/win14.html
[..]
Nee, we hebben hier echt een behoorlijke laag sneeuw gehad voor 3 dagen ofzo. 't Noorderplantsoen zag er echt prachtig uit!quote:
Ohquote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
en snert etenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:23 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Oh
Ik wil zo een winter waarbij je kan schaatsen en sneeuwhopen maken enzo, dat hoort gewoon ik de winter.
Waanzinnig!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:07 schreef Novermars het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier echt een behoorlijke laag sneeuw gehad voor 3 dagen ofzo. 't Noorderplantsoen zag er echt prachtig uit!
Helaas, als het dan toch koud is laat het dan maar licht vriezen zodat je buiten kan schaatsen. Niets zo vervelend qua weer in de winter dan dat net niet weer: wel koud maar geen ijs en sneeuw, of kort nadat de sneeuw is gevallen de dooi. Dan liever een echte winter. Anderzijds scheelt het wel voor de gasrekening als het niet vriest.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef Probability het volgende:
Oh het is 4 graden buiten, vandaar dat ik het koud heb.
Nou ja prima echt veeel kouder wordt het vaak niet + na enkele maanden raak je gewend aan de kou (vorig weekend nog 20+ graden!!!)
Sneeuw wordt pas "kut" wanneer het gaat dooien.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Sneeuw is, vooral als het te lang blijft liggen, idd kut
Of liever nog: 2 keer 5 weken.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef Anoonumos het volgende:
Kerstvakantie
Waarom niet 2 maanden kerstvakantie ipv zomer
Ik kan me niet herinneren dat ik vorig jaar sneeuw heb gezien of kou heb gevoeld.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |