Ja dan zal 't in elk geval 3 maanden WW zijn, maar wat daarna?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:09 schreef Kandijfijn het volgende:
Je kan toch gewoon blijven werken?! Mocht je werkloos raken krijg je gewoon eerst een WW.
Niet compleet kansloos zijn en gewoon gaan werken?! Je bent toch een volwaardig mens?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:11 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja dan zal 't in elk geval 3 maanden WW zijn, maar wat daarna?
thanks, maarja gaat niet in op of je je eigen woon ruimte hebt. Ik ontving voor ik werkte kort bijstand en aangezien ik een studentenkamer heb (wat geen zelfstandige ruimte is) kreeg ik iets van 780 ipv 880.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:43 schreef Renesite het volgende:
http://www.st-ab.nl/bijstandsnorm.htm
23+ alleenstaande norm
ah ok thanks!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:53 schreef Renesite het volgende:
De uitkering is opgebouwd als:
[basis]
[toeslag igv. niet woningdelend]
Dus je [basis] krijg je sowieso.
Ik ben iemand die alles plant. Het kan gewoon gebeuren dat je werkloos raakt. Helemaal in deze tijden waar nog overal mensen worden ontslagen.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:13 schreef VVDer het volgende:
OffTopic
Waarom zou je werkeloos raken en waarom dek je je bijvoorbaat in?
Dan plan je dat je binnen drie maanden weer werk vindt.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik ben iemand die alles plant. Het kan gewoon gebeuren dat je werkloos raakt. Helemaal in deze tijden waar nog overal mensen worden ontslagen.
Ik denk dat wanneer je altijd je best doet en altijd hebt gedaan je geen risico loopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik ben iemand die alles plant. Het kan gewoon gebeuren dat je werkloos raakt. Helemaal in deze tijden waar nog overal mensen worden ontslagen.
precies. Sparen is niet heel moeilijkquote:Op woensdag 5 november 2014 20:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan plan je dat je binnen drie maanden weer werk vindt.
Dat is natuurlijk een beetje idioot. Dat kost je geld omdat je met te veel spaargeld geen bijstand krijgt.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef VVDer het volgende:
[..]
precies. Sparen is niet heel moeilijk
Hmz... 780, géén huurtoeslag, wel zorgtoeslag... geen vetpot maar het is doable.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:48 schreef LethalNinja het volgende:
Ik ontving voor ik werkte kort bijstand en aangezien ik een studentenkamer heb (wat geen zelfstandige ruimte is) kreeg ik iets van 780 ipv 880.
sarcastisch grapje. toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje idioot. Dat kost je geld omdat je met te veel spaargeld geen bijstand krijgt.
Beter geld verbrassen en je handje ophouden wanneer je werkloos wordt.
top!quote:Op donderdag 6 november 2014 03:12 schreef Stevensan het volgende:
Je krijgt een bijstandsuitkering. Als je bij je ouders woon dan telt het niet als een gezamelijke houshouding.
http://www.weethoehetzit.nl/uitkering/wwb/ik-woon-samen
Bizar.quote:Op donderdag 6 november 2014 03:12 schreef Stevensan het volgende:
Je krijgt een bijstandsuitkering. Als je bij je ouders woon dan telt het niet als een gezamelijke houshouding.
http://www.weethoehetzit.nl/uitkering/wwb/ik-woon-samen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |