Dat kan. Maar als je een gezond eetpatroon hebt dan zullen die aderen wel niet erg dichtgeslibt zijn. Ik eet ook gezonder dan sommige slanke mensen, maar dat zie je er ook niet aan af.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt wel, maar niet zo heel veel wat je eraan kunt doen eigenlijk. Het is gewoon mijn lichaamsbouw. Ik heb mezelf nu wel op een pasta en fruit diet gezet, dat scheelt wat. Eigenlijk moet ik ook aan krachttraining en zo gaan doen, maar ik haat sportscholen met een passie
Grootste nadeel is dat men de neiging heeft om te denken dat je gezond bent, maar ik loop net zoveel risico op een hartaanval en dergelijke als iemand die dik is. Ik mag misschien geen vet hebben, mijn aderen kunnen net zo goed dichtgeslibt zijn he?
Netjesquote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef Myraela het volgende:
28.5, ik zat op bijna 33.
Ben benieuwd hoe laag ik het ooit ga krijgen.Ik vind een bmi van 25 nog steeds wel mollig, zit liever aan de lage kant. Maar daar heb ik nog nooit gezeten.
Ja, ook. Al wil ik gewoon graag dat buikje weg. Hij valt wel op zeg maarquote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij moet er niet te zwaar aan tillen (hihi), je doet toch aan krachtsport?
Precies.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes
Gewoon kijken hoe je voelt op 25 straks
Maar eerst mezelf volvreten in Praag, met Sinterklaas en met Kerst.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes
Gewoon kijken hoe je voelt op 25 straks
Ligt echt 99% aan je eetgedrag. Een sixpack krijg je vaak alleen als je vrij streng op je voeding let. Er zit daar zo snel een laagje vet.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ook. Al wil ik gewoon graag dat buikje weg. Hij valt wel op zeg maar
Ja, dat gezondere eetpatroon heb ik nuquote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als je een gezond eetpatroon hebt dan zullen die aderen wel niet erg dichtgeslibt zijn. Ik eet ook gezonder dan sommige slanke mensen, maar dat zie je er ook niet aan af.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar eerst mezelf volvreten in Praag, met Sinterklaas en met Kerst.![]()
Het heden telt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat gezondere eetpatroon heb ik nuLaten we de cocktails/bier/wijn/whisky en het dieet van spare ribs, BBQ en pastizzi wat ik hier lange tijd vaak at maar even vergeten
Dat is wel waar, ik zie het vanzelf wel. Ik weet alleen wat ik mooi vind bij andere, want bij mezelf heb ik het nooit gezien. Moet natuurlijk ook niet te hoge doelen zetten, want dan kom ik uit frustratie alles straks weer aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies.
En Myr, het moet ook wel bij je bouw passen. Niet iedereen is gemaakt voor een tigh gap of iets dergelijks. Soms zit dat er gewoon niet in.
Die had ik 10 jaar geleden wel...Wie hem vind mag hem aan mij retourneren.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt echt 99% aan je eetgedrag. Een sixpack krijg je vaak alleen als je vrij streng op je voeding let. Er zit daar zo snel een laagje vet.
Das waar.quote:
Ik eet hartstikke ongezond, en eigenlijk altijd al!quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als je een gezond eetpatroon hebt dan zullen die aderen wel niet erg dichtgeslibt zijn. Ik eet ook gezonder dan sommige slanke mensen, maar dat zie je er ook niet aan af.
Ja, precies.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel waar, ik zie het vanzelf wel. Ik weet alleen wat ik mooi vind bij andere, want bij mezelf heb ik het nooit gezien. Moet natuurlijk ook niet te hoge doelen zetten, want dan kom ik uit frustratie alles straks weer aan.
Ja, dan praat je dus over toen je 18 was of zo. Zoals ik al eerder zei, niet realistisch. Toen was alles (voor de meesten) een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Die had ik 10 jaar geleden wel...Wie hem vind mag hem aan mij retourneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |