SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 50% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 06-11-2014 11:00:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Maar euhm..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gun t je zo!![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja!heb geen plaatje, maar twee streepjes hoor, overduidelijk!
Gedaan!quote:Op woensdag 5 november 2014 20:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Wanneer je er zin en tijd voor hebt mag je mijn NOD aanpassen naar 1 december
En nogmaals:![]()
![]()
Toch doorgezet?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Wanneer je er zin en tijd voor hebt mag je mijn NOD aanpassen naar 1 december
En nogmaals:![]()
![]()
Heb je mijn berichtje gelezen? Vond het zo bijzonderquote:
Ik zie het nu! Grappigquote:Op woensdag 5 november 2014 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je mijn berichtje gelezen? Vond het zo bijzonder
Maar euhm..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Ikquote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik zie het nu! Grappig![]()
En wie vroeg naar mrIMA? Ook blij natuurlijk! Wel extra spannend, maar we moeten maar hopen dat het nu goed gaat..
Ik duim mn duimen lam voor n plakker!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik zie het nu! Grappig![]()
En wie vroeg naar mrIMA? Ook blij natuurlijk! Wel extra spannend, maar we moeten maar hopen dat het nu goed gaat..
Maar euhm..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
heuh?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:30 schreef deadly_kiss het volgende:
Hebben er nu dames een andere nickname genomen of mis ik iets? 😁
IMA gefeliciteerd!
Maar euhm..
Wat goed! Ik zag het als eerste in het update topic ^^,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest toch even zoeken naar de juiste post![]()
gefeliciteerd!!
Schudden voor gebruik
Mja.. er is een nieuwe aanwas binnen gekomen van prachtige dames de laatste maand. En er komen nieuwsgierige kijken waarom dit topic ineens zo omhoog floeptequote:Op woensdag 5 november 2014 23:49 schreef deadly_kiss het volgende:
Ja ik zie ineens zoveel namen waarvan ik denk..huh huh? Zal wel aan mij liggen
Ook niet echt veel tijd gehad de laatste paar weken om alles bij te lezen 😄
Het kan zijn dat je eerste knalstreepje toch wat lichter is dan de laatste twee.... Ik gok erop dat het morgen weer minder isquote:Op woensdag 5 november 2014 23:00 schreef coccinelle het volgende:
IMAAAA jaaaaa gefeliciteerd! Ik duim voor een plakker!![]()
Over twee streepjes gesproken. Heeft er iemand ervaring met meerdere dagen een positieve ovulatietest? Die van mij is voor de derde dag op rij knalpositief. Weird!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |