quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
kut.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:26 schreef Dekatria het volgende:
Manu overigens verlengd tot medio 2017.
Wellicht is dit juist weer te laat voor sommigen om nog met het OV terug te kunnen reizen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou het morgen voller zitten als tegen Standard? Vermoedelijk wel gezien het aanvangstijdstip
mag t niet hopen, t leek nu al op een gaskamer zo volquote:Op woensdag 5 november 2014 17:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou het morgen voller zitten als tegen Standard? Vermoedelijk wel gezien het aanvangstijdstip
Jaman echt vol met 16.000 vrije plaatsen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag t niet hopen, t leek nu al op een gaskamer zo vol
Als de trappen maar leeg zijn hequote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef Caland het volgende:
Tegen Standard zat het uiteindelijk nog best vol. Dik 35.000 man voor een wedstrijd om 7 uur vind ik meer dan prima. En wat Don zegt, 9 uur is ook een kuttijd.
Nou wil ik niet lullig doen... Maar ik vind Manu eigenlijk aardig gehyped. Lees; hij presteert nu heel aardig, maar in essentie vind ik hem niet goed genoeg. Gelukkig kan hij dat met zijn instelling goedmaken, maar simpele dingen als zijn eerste aanname, inzicht, overzicht doelgerichtheid komen gewoon tekort. Vergelijk dat met een Boetius, die nu al tijden niets presteert... Maar in basis gewoon 100x beter is. In principe hoort Manu gewoon op de bank thuis natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:26 schreef Dekatria het volgende:
Manu overigens verlengd tot medio 2017.
Als je een kruising zou hebben tussen Boetius en Manu zou dat best een leuke speler opleveren. Manu is snel, fysiek sterk en de doelpunten die hij maakt zijn best vaak bijzonder goed uitgevoerd. Boetius is technischer en sierlijker maar heeft niet de drive en fysiek van Manu. Zelf denk ik dat Manu best ver gaat komen, je zag hem vorig seizoen bij Cambuur al stappen maken in zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou wil ik niet lullig doen... Maar ik vind Manu eigenlijk aardig gehyped. Lees; hij presteert nu heel aardig, maar in essentie vind ik hem niet goed genoeg. Gelukkig kan hij dat met zijn instelling goedmaken, maar simpele dingen als zijn eerste aanname, inzicht, overzicht doelgerichtheid komen gewoon tekort. Vergelijk dat met een Boetius, die nu al tijden niets presteert... Maar in basis gewoon 100x beter is. In principe hoort Manu gewoon op de bank thuis natuurlijk.
Als ze bij Feyenoord wél zo overtuigd van hem zijn, vind ik 2 jaar verlengen daarentegen wel erg kort eerlijk gezegd. Een speler als Boetius of Kongolo mag wmb direct een 5 jarig contract tekenen, uiteraard als je ze zover krijgt.
Sloeg inderdaad helemaal nergens op. Er konden zelfs mensen de vakken op de gele zijde niet op??quote:Op woensdag 5 november 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag t niet hopen, t leek nu al op een gaskamer zo vol
na flink doorduwen kwamen we de trap op maar er was echt geen doorkomen aan iddquote:Op woensdag 5 november 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Sloeg inderdaad helemaal nergens op. Er konden zelfs mensen de vakken op de gele zijde niet op??
maar -16.000 op de gele zijdequote:Op woensdag 5 november 2014 18:26 schreef Herqules het volgende:
[..]
Jaman echt vol met 16.000 vrije plaatsen.
Depay dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je een kruising zou hebben tussen Boetius en Manu zou dat best een leuke speler opleveren. Manu is snel, fysiek sterk en de doelpunten die hij maakt zijn best vaak bijzonder goed uitgevoerd. Boetius is technischer en sierlijker maar heeft niet de drive en fysiek van Manu. Zelf denk ik dat Manu best ver gaat komen, je zag hem vorig seizoen bij Cambuur al stappen maken in zijn ontwikkeling.
geen diee wat t dan is maar t zou verdomd snel katoen kunnen plukkenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen diee wat t dan is maar t zou verdomd snel katoen kunnen plukken
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen diee wat t dan is maar t zou verdomd snel katoen kunnen plukken
?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef Sunri5e het volgende:
Pfff waarom verlengen ze Manu nou? Kun je eens een keer doorselecteren doen ze het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |