SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat zie je dan weer fout. Ik ben gewoon hetero.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sjonnie je mist nog een middenvelderDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver en de mensen die het hardst zaten te huilen gisteren ...![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan was eindhoven het wel.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
over?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver en de mensen die het hardst zaten te huilen gisteren ...
Krijg ebolaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er zijn niet meer fransen met een IF timmy of ik moet lacazette of griezmann CM gaan zetten.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sjonnie je mist nog een middenvelder
conclusie is wel, franse verdedigers zijn niet erg in vorm.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, dankje.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar Rotterdam wordt veel steeds mooier vind ik. Moet zeggen dat ik de sfeer er wel kut vind. Maar kwa architectuur is het toch best wel mooi.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Maar Rotterdam wordt veel steeds mooier vind ik. Moet zeggen dat ik de sfeer er wel kut vind. Maar kwa architectuur is het toch best wel mooi.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Eensquote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Maar Rotterdam wordt veel steeds mooier vind ik. Moet zeggen dat ik de sfeer er wel kut vind. Maar kwa architectuur is het toch best wel mooi.![]()
en ze hebben niet te vergeten de bruine rotterdammer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heel veel zelfs.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eens![]()
en ze hebben niet te vergeten de bruine rotterdammer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 overruled 1quote:Op woensdag 5 november 2014 16:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
U overtreedt het 1e gebod, mag dit?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lacazette spits griezmann cam menez matuidi gourcuffquote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er zijn niet meer fransen met een IF timmy of ik moet lacazette of griezmann CM gaan zetten.
conclusie is wel, franse verdedigers zijn niet erg in vorm.
Zo kan het. Geweldig lijkt het me alleen verdedigend nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1 krant en 100.000en wannabe'squote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het verdedigen is sowieso niet geweldig.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lacazette spits griezmann cam menez matuidi gourcuff
Zo kan het. Geweldig lijkt het me alleen verdedigend niet![]()
Veel steeds mooierquote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Maar Rotterdam wordt veel steeds mooier vind ik. Moet zeggen dat ik de sfeer er wel kut vind. Maar kwa architectuur is het toch best wel mooi.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Welke positie speel je hem? In welk team?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Gareth Bale
19 potjes online, 40 goals
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Benzebaas al de lucht in terwijl hij nog in packs zit
#FreeTrapz![]()
Speelt offline.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Welke positie speel je hem? In welk team?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat soort statistieken heb ik tot nu toe alleen met Messi gehadquote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Gareth Bale
Baas.![]()
Llorente liep 3 op 1 bij mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat soort statistieken heb ik tot nu toe alleen met Messi gehad
Baas.![]()
![]()
![]()
Heldquote:Op woensdag 5 november 2014 17:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Llorente liep 3 op 1 bij mij.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
4x tegenstander gehad die de controller weg heeft gelegdquote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Gareth Bale
#FreeTrapz![]()
echt? dat zegt MEN altijdquote:Op woensdag 5 november 2014 17:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
NEE want het is geen eiland meer!!!![]()
Mijn spitsen hebben allemaal kutgemiddeldes. Maar ja, zij kunnen er ook niks aan doen dat ik zuig in dit spel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Psssst. je weet wel wiequote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn spitsen hebben allemaal kutgemiddeldes. Maar ja, zij kunnen er ook niks aan doen dat ik zuig in dit spel.![]()
vanavond weer 4 packs openen he ouwe geluk zoekert
#FreeTrapz![]()
Andere geen succes gunnenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4x tegenstander gehad die de controller weg heeft gelegd
Typische Nederlander.![]()
Rot op met die pauperaciosquote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Psssst. je weet wel wie![]()
vanavond weer 4 packs openen he ouwe geluk zoekert
Nee man, ik ga het lot niet tarten![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja want 3 rare players vind je niet in 4 premium packs.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef 44rdbei het volgende:
Hebben jullie die premium gold packs al geprobeerd?
is het 25000 waard?![]()
Hoeft niet per zequote:Op woensdag 5 november 2014 17:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja want 3 rare players vind je niet in 4 premium packs.![]()
dan maar een powernap doen #noggenietenvanstudentzijnFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niet stuk gaan om mijn schrödinger's kat referentie...quote:Op woensdag 5 november 2014 17:39 schreef The_Yakuza het volgende:
dan maar een powernap doen #noggenietenvanstudentzijn![]()
Xbox live ligt er hier inderdaad uit.![]()
Ik hoor nooit iemand klagen dat Nintendo netwerk er uit ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat netwerk is ook prima.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:58 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoor nooit iemand klagen dat Nintendo netwerk er uit ligt
Ik kan gewoon Zelda spelen wanneer ik wil![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je kunt ook alleen shiny contracten enz krijgenquote:![]()
![]()
Even Ozz verslagen met de advanced shooting skill challenge.
Wat is jullie record? Dat is elk jaar de enige die ik wel eens doe58k hier.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Sta je ook boven mij? Ik weet alleen dat ik 1 plek onder of boven Ozz stondquote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Even gekeken, die van mij is idgafquote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Jij staat bij mij 3e ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:08 schreef Freire het volgende:
[..]
Sta je ook boven mij? Ik weet alleen dat ik 1 plek onder of boven Ozz stondOzz heeft 54k, jij 44k.
Even inhalen met alleen longshots. L2 + R2 ingedrukt houden en schieten maar.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij staat bij mij 3e ja.Ozz heeft 54k, jij 44k.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik doe het zonder L2, maar alles vliegt erin.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even inhalen met alleen longshots. L2 + R2 ingedrukt houden en schieten maar.Ronaldo is echt cheatwerk.
Mij lukte het ook met andere spelers die goede shotpower en longshot hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik doe het zonder L2, maar alles vliegt erin.Ronaldo is echt cheatwerk.
Met Inler en Candreva vliegt alles over de keeper in het netje.
Volgens mij zijn dat de grootste bagger packs die er zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef 44rdbei het volgende:
Hebben jullie die premium gold packs al geprobeerd?
is het 25000 waard?![]()
Dat is in ieder geval een duidelijk antwoord.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de grootste bagger packs die er zijn.
dankje![]()
Wat zijn de beste workrates voor een CB? twijfel of ik Mangala niet beter met Cahil kan vervangen omdat die M/M work rates heeft![]()
low/high zoals Desaillyquote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Henrys het volgende:
Wat zijn de beste workrates voor een CB? twijfel of ik Mangala niet beter met Cahil kan vervangen omdat die M/M work rates heeft
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Waar is het TOTW? Nog geen Griezellige man als STDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op de xbox staat er nu 1. Even een 7,5k pack halen en dan in het hoekje gaan zitten en janken...quote:Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar is het TOTW? Nog geen Griezellige man als ST![]()
Ze komen er nu allemaal pas op jaquote:Op woensdag 5 november 2014 19:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op de xbox staat er nu 1. Even een 7,5k pack halen en dan in het hoekje gaan zitten en janken...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nog 1, nog 1, nog 1quote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Tegen alle verwachtingen in geen verlies![]()
[ afbeelding ]Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
De eerste ging net voor 400kquote:Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar is het TOTW? Nog geen Griezellige man als STFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
HUUUUUOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Het achterlijkste wat je kan doen als je nu een IF krijgt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
False. Het zou pas achterlijk zijn als ze hem er 3 dagen opzetten voor deze prijs.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Het achterlijkste wat je kan doen als je nu een IF krijgt![]()
Mustafi en Perisic gaan al best goed voor discard
Elke dag![]()
Hebbie een punt jaquote:Op woensdag 5 november 2014 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
False. Het zou pas achterlijk zijn als ze hem er 3 dagen opzetten voor deze prijs.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
over een uur maar eens kijken of ik henry kan kopen, zou leuk zijn om eens een if te hebben.
emenike is voorlopig toch onbetaalbaar.![]()
Nu kopen is vrij domquote:Op woensdag 5 november 2014 19:23 schreef 44rdbei het volgende:
over een uur maar eens kijken of ik henry kan kopen, zou leuk zijn om eens een if te hebben.
emenike is voorlopig toch onbetaalbaar.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zondag beterquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had vier Griezmannetjes gekocht voor 6.5k en er zijn er al 3 weg voor 10k.. had meer moeten durven te vragen![]()
![]()
Sukkeltje ben je ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef Kiid het volgende:
Waarom zou je zo'n negeriaanse renpaard willen hebben en ook nog eens in een kut competitie.
Lacazette is ook lekker gestegenGeen BIN meer onder de 70k
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Sigthorsson trouwens weer basis![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kut Benzema
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Booohhh!
Max upgraded Mac met 16GB en SSD.
Dixons. Wij hadden daar een gaming headset besteld, die volgens de site vandaag binnen zou komen. Mijn broertje keek voor de grap naar de status van z'n order, omdat hij geen bericht had gehad van "verzonden" ofzo. Stond er ineens: verwachte leverdatum 14 november.
Hij opgebeld naar de klantenservice: annuleer die order en geef m'n geld maar terug.
Nu elders besteld voor 4 euro duurder, maar dan is ie er wel morgen.
Wat een faalbedrijf zeg, brengen ons geld wel ergens anders heen als je zo'n kk wacke service biedt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Booohhh!
Max upgraded Mac met 16GB en SSD.
Kan je die niet beter bij een computerwinkel kopen?
laat maar scheelt niks.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet op je headset kunnen wachtenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef DuTank het volgende:
Dixons. Wij hadden daar een gaming headset besteld, die volgens de site vandaag binnen zou komen. Mijn broertje keek voor de grap naar de status van z'n order, omdat hij geen bericht had gehad van "verzonden" ofzo. Stond er ineens: verwachte leverdatum 14 november.
Hij opgebeld naar de klantenservice: annuleer die order en geef m'n geld maar terug.
Wat een faalbedrijf zeg, brengen ons geld wel ergens anders heen als je zo'n kk wacke service biedt.![]()
![]()
Heeft er nu echt niemand een coinhack voor de PC? Kom nu alleen nog maar teams tegen die je koopt voor 2/3 miljoen coins, echt niet normaal meer.![]()
Dixons > EAquote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef DuTank het volgende:
Wat een faalbedrijf zeg, brengen ons geld wel ergens anders heen als je zo'n kk wacke service biedt.![]()
2/3 miljoen coins kan je best hebben gehandeldquote:Op woensdag 5 november 2014 20:28 schreef Brecht35 het volgende:
Heeft er nu echt niemand een coinhack voor de PC? Kom nu alleen nog maar teams tegen die je koopt voor 2/3 miljoen coins, echt niet normaal meer.![]()
Bij MyCom hadden ze geen kits van 16GB en daar kost een module van 8GB 85¤.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je die niet beter bij een computerwinkel kopen?
laat maar scheelt niks.Zelfde geldt voor Coolblue.
Het gaat meer om het feit dat ze A zeggen en B doen. Je moet die levertijden e.d. die op je website staan ook naleven volgens de wet. Dat doen ze dus eigenlijk niet eens.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij alternate is die 69 euro maar dat scheelt dus vrij weinig.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij MyCom hadden ze geen kits van 16GB en daar kost een module van 8GB 85¤.Zelfde geldt voor Coolblue.
Ohquote:scheelt toch weer 4 eurootjes. Ik was ervan uitgegaan dat het me zo'n 180 euro zou gaan kosten. Toen ik 140¤ zag én dat hij morgen al geleverd zou worden te snel op afrekenen geklikt.
Welke twee CBs uit de BPL? Kompany vind ik te duur.
Ik dacht aan Cahill en Koscielny ofzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sakhoquote:Op woensdag 5 november 2014 20:34 schreef DuTank het volgende:
Ik dacht aan Cahill en Koscielny ofzoultrabaas samen met Cahill;
veel te weinig pace manquote:Op woensdag 5 november 2014 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sakhoultrabaas samen met Cahill;
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Koscienly + Onouhaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:34 schreef DuTank het volgende:
Ik dacht aan Cahill en Koscielny ofzo![]()
Dan is de lol er toch sowieso al vanaf?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:28 schreef Brecht35 het volgende:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Yaya
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Shirleyquote:Op woensdag 5 november 2014 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
Leuke pot, lekker snel lekker open
lekker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax doet het prima
Elke dag![]()
Meestal als Ajax zo goed speelt in de CL spelen ze de ronde erop in de eredivisie kut dus dikke prima
Elke dag![]()
Vraag me echt af wat hij op de training doet..of juist niet doet. Had echt verwacht dat hij na vorig seizoen wel echt een basisplek zou hebben nu..of in ieder geval Willian in de pikorde voorbij.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
offside maar idd niet echt goed hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
El Ghazi werd daar gewoon vastgehoudenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je moet jezelf wel belonen in deze fase, anders ligt hij er zo ineens aan de andere kant in net als tegen Real toen (in die ene wedstrijd waarin Ajax redelijk fatsoenlijk speelde tegen ze)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt dit jaquote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Tim86 het volgende:
Je moet jezelf wel belonen in deze fase, anders ligt hij er zo ineens aan de andere kant in net als tegen Real toen (in die ene wedstrijd waarin Ajax redelijk fatsoenlijk speelde tegen ze)
dat zie je gewoon van ver aankomen ja, ligt ie er ineens aan de andere kant in. Gebeurt helaas veel te vaak in de CLquote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
Hij is super ongelukkig als hij speelt. Kansen missen etc. Net niet, maar hij doet daarvoor meestal vet veel goedquote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat hij op de training doet..of juist niet doet. Had echt verwacht dat hij na vorig seizoen wel echt een basisplek zou hebben nu..of in ieder geval Willian in de pikorde voorbij.![]()
![]()
En dan 2e geel krijgen omdat de scheids weer denkt dat die een schwalbe maakt.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat durfde hij net op randje 16 ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dan 2e geel krijgen omdat de scheids weer denkt dat die een schwalbe maakt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mja. El ghazi had ook rood kunnen hebben alquote:Was een aardig elleboogje
Die Portugezen deugen nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
El Ghazi was blessa aan zijn hoofd, moeten ze kappen
Elke dag![]()
Je ziet het al weer aankomen
Ze? Er is er maar 1 die het af moet kappen en dat is de scheids. Doorspelen is het goed recht van Barcelona.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
El Ghazi was blessa aan zijn hoofd, moeten ze kappenMaar diep van binnen lach ik.![]()
lollercityAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Cilly imbicielDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ImbicillyDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
van Rhijn, wat een kk downie
Die had hem er gewoon uit gekopt, zo'n bal moet je als verdediger gewoon hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
De keeper van Oranje
Van Rhijn moet een keer naar sjon terrie kijken, die had hem gehadOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Had ie wel mogen hebben jaquote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
De keeper van Oranje
Van Rhijn moet een keer naar sjon terrie kijken, die had hem gehadDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doumbia wel echt dodelijk zeg..IRL dus ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een aanname en schijnbeweging van Serero.
Tegen city toch alleen? Had ie voor deze wedstrijd al 8 goals tegen gemaakt ofzoquote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Doumbia wel echt dodelijk zeg..IRL dus ookDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu noem je wel 2 hele verschillende categorieën spelers. Net als je bij de lokale amateurclub zegt dat de dienstdoende back eens moet kijken naar Moisander, want die had hem vast wel gehad.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
De keeper van Oranje
Van Rhijn moet een keer naar sjon terrie kijken, die had hem gehadMaar diep van binnen lach ik.![]()
Daar komt nog wel een rooie prentDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
RiberyDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
okquote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nu noem je wel 2 hele verschillende categorieën spelers. Net als je bij de lokale amateurclub zegt dat de dienstdoende back eens moet kijken naar Moisander, want die had hem vast wel gehad.![]()
Wat een baas hequote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat een aanname en schijnbeweging van Serero.![]()
quote van 1,01 ja met deze tyfusscheidsquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Daar komt nog wel een rooie prent![]()
Jackson sukkel
Elke dag![]()
Jackson en pingels..zo kansloos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:javierGv10 twitterde op woensdag 05-11-2014 om 21:12:44I'm a @FCBarcelona fan, but these @AFCAjax fans are unbelievable! I have chills watching them cheer their team on! reageer retweet
From New Yerseyquote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:javierGv10 twitterde op woensdag 05-11-2014 om 21:12:44I'm a @FCBarcelona fan, but these @AFCAjax fans are unbelievable! I have chills watching them cheer their team on! reageer retweet
Die is niets gewendDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit jaquote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
From New Yersey
Die is niets gewend![]()
en weer een kaartDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jerseyquote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
From New Yersey
Die is niets gewendAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver wat een domme typo ja
Elke dag![]()
huu een benzema voor 403k.,maar ik heb net te weinig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
guuunquote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef Tim86 het volgende:
huu een benzema voor 403k.,maar ik heb net te weinigDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
je mag springen en je handen gebruiken en alsnog wint die kut Bartra dat duelquote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
Jammer voor Ajax dit, wat slecht van Cilessen zegen de rest staat ook weer te slapen zoals gewoonlijk
![]()
wist niet dat Serero wat kon, nice.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Staand slapen lijkt me juist hoogst uitzonderlijk?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je mag springen en je handen gebruiken en alsnog wint die kut Bartra dat duelen de rest staat ook weer te slapen zoals gewoonlijk
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Waarom heb jij eigenlijk geen plaats in het TOTW gekregen?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Staand slapen lijkt me juist hoogst uitzonderlijk?![]()
mij ook. Daarom blijft het me keer op keer verbazen dat ze het toch allemaal kunnen daar.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Staand slapen lijkt me juist hoogst uitzonderlijk?![]()
Vind dat ze best een erg goede eerste helft gespeeld hebben, mag je best trots op zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mij ook. Daarom blijft het me keer op keer verbazen dat ze het toch allemaal kunnen daar.Wel karig zo'n momentje, dat is het verschil tussen wereldtop en de middenmoot
ja was wel aardig tot de 0-1, dus het zal zo wel weer verder instortenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vind dat ze best een erg goede eerste helft gespeeld hebben, mag je best trots op zijnWel karig zo'n momentje, dat is het verschil tussen wereldtop en de middenmoot
wachten op rode kaart ook.
![]()
Heb op het laatste wat kleingeld gezetquote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja was wel aardig tot de 0-1, dus het zal zo wel weer verder instortenwachten op rode kaart ook.
Haha chelskiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind Sluit wel een baas, maar dit is vrij matig voor zijn doenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:00 schreef Freire het volgende:
https://twitter.com/raemonsluiter
Eindbaas
Al die buthurt ajacieden ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol serero
Wel een domme grap " cillessen wisselen voor Vermeer" .quote:Op woensdag 5 november 2014 22:00 schreef Freire het volgende:
https://twitter.com/raemonsluiter
Eindbaas
Al die buthurt ajacieden ook
Vermeer maakte veel meer fouten in het verleden.
Bij cillessen is dit gewoon een incident.![]()
ik had ook geen slimme grappen verwacht van een Feyenoorder.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wel een domme grap " cillessen wisselen voor Vermeer" .
fuuuuuuuuuuuuuuuuu
wat een pechAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
u madquote:Op woensdag 5 november 2014 22:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wel een domme grap " cillessen wisselen voor Vermeer" .
Weer Veltman..pffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb op het laatste wat kleingeld gezet
Dom van Serero vooral. Die heeft toch nog geen kaart? Dan moet hij die daar pakken.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het voetbalgochme is niet zo ontwikkeld in Afrika.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dom van Serero vooral. Die heeft toch nog geen kaart? Dan moet hij die daar pakken.Maar diep van binnen lach ik.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou dat het zijn? Ik zou het zelf eerder wijten aan pure luiheid...quote:Op woensdag 5 november 2014 22:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het voetbalgochme is niet zo ontwikkeld in Afrika.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of hij was bang de speler van Barcelona te besmettenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Ik zou het zelf eerder wijten aan pure luiheid...Maar diep van binnen lach ik.![]()
Serero had messi moeten vloeren toen het nodig wasquote:Zo zie je maar weer dat hij tactisch niet heel sterk is.
![]()
denken dat serero dat duel der dwergen kan winnenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Serero had messi moeten vloeren toen het nodig wasZo zie je maar weer dat hij tactisch niet heel sterk is.
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ebola triest man, een Nederlandse club moet je gewoon steunen in Europa
Maar zijn passes deze wedstrijdquote:Op woensdag 5 november 2014 22:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Serero had messi moeten vloeren toen het nodig wasZo zie je maar weer dat hij tactisch niet heel sterk is.
![]()
![]()
Zeker weten. Hoeveel eindigden er ook alweer in een doelpunt?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar zijn passes deze wedstrijdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hazard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen 1, wel bijna.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoeveel eindigden er ook alweer in een doelpunt?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie nu pas die gast rechtsonder bij dit gifje. Je zal jezelf zo tegenkomen op internet![]()
![]()
Oke. Dus meneer strooit een beetje met lekkere passjes, resulterend in nul rendement. En als er wat vies verdedigend werk verricht moet worden, is hij niet thuis. Daar is een naam voor: speeltuinvoetballer.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Serero is de meest verdedigende middenvelder in het Ajax systeem tegenwoordig hoor. Speelt op 6.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Dus meneer strooit een beetje met lekkere passjes, resulterend in nul rendement. En als er wat vies verdedigend werk verricht moet worden, is hij niet thuis. Daar is een naam voor: speeltuinvoetballer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij mag niet in de speeltuin zonder begeleidingquote:Op woensdag 5 november 2014 22:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Dus meneer strooit een beetje met lekkere passjes, resulterend in nul rendement. En als er wat vies verdedigend werk verricht moet worden, is hij niet thuis. Daar is een naam voor: speeltuinvoetballer.![]()
![]()
dat die lekkere passes niet in doelpunten omgezet worden kan je hem niet aanrekenen met siggy in de spitta.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Dus meneer strooit een beetje met lekkere passjes, resulterend in nul rendement. En als er wat vies verdedigend werk verricht moet worden, is hij niet thuis. Daar is een naam voor: speeltuinvoetballer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat neemt niet weg dat hij op een cruciaal moment niet thuis geeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serero is de meest verdedigende middenvelder in het Ajax systeem tegenwoordig hoor. Speelt op 6.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: