SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat zie je dan weer fout. Ik ben gewoon hetero.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sjonnie je mist nog een middenvelderDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver en de mensen die het hardst zaten te huilen gisteren ...![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan was eindhoven het wel.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
over?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver en de mensen die het hardst zaten te huilen gisteren ...
Krijg ebolaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er zijn niet meer fransen met een IF timmy of ik moet lacazette of griezmann CM gaan zetten.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sjonnie je mist nog een middenvelder
conclusie is wel, franse verdedigers zijn niet erg in vorm.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, dankje.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar Rotterdam wordt veel steeds mooier vind ik. Moet zeggen dat ik de sfeer er wel kut vind. Maar kwa architectuur is het toch best wel mooi.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Maar Rotterdam wordt veel steeds mooier vind ik. Moet zeggen dat ik de sfeer er wel kut vind. Maar kwa architectuur is het toch best wel mooi.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Eensquote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Maar Rotterdam wordt veel steeds mooier vind ik. Moet zeggen dat ik de sfeer er wel kut vind. Maar kwa architectuur is het toch best wel mooi.![]()
en ze hebben niet te vergeten de bruine rotterdammer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heel veel zelfs.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eens![]()
en ze hebben niet te vergeten de bruine rotterdammer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 overruled 1quote:Op woensdag 5 november 2014 16:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
U overtreedt het 1e gebod, mag dit?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lacazette spits griezmann cam menez matuidi gourcuffquote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er zijn niet meer fransen met een IF timmy of ik moet lacazette of griezmann CM gaan zetten.
conclusie is wel, franse verdedigers zijn niet erg in vorm.
Zo kan het. Geweldig lijkt het me alleen verdedigend nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1 krant en 100.000en wannabe'squote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het verdedigen is sowieso niet geweldig.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lacazette spits griezmann cam menez matuidi gourcuff
Zo kan het. Geweldig lijkt het me alleen verdedigend niet![]()
Veel steeds mooierquote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Maar Rotterdam wordt veel steeds mooier vind ik. Moet zeggen dat ik de sfeer er wel kut vind. Maar kwa architectuur is het toch best wel mooi.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Welke positie speel je hem? In welk team?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Gareth Bale
19 potjes online, 40 goals
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Benzebaas al de lucht in terwijl hij nog in packs zit
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Speelt offline.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Welke positie speel je hem? In welk team?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat soort statistieken heb ik tot nu toe alleen met Messi gehadquote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Gareth Bale
19 potjes online, 40 goals
Baas.![]()
Llorente liep 3 op 1 bij mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat soort statistieken heb ik tot nu toe alleen met Messi gehad
Baas.![]()
![]()
![]()
Heldquote:Op woensdag 5 november 2014 17:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Llorente liep 3 op 1 bij mij.![]()
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |