Wolvenshirts en metalband hoodies?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat staat over het algemeen niet zo bij de rest dat ik aanheb.
Oeh ja, in dekentjes wikkelenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fleece.Fluffy.
Ik rol mezelf altijd helemaal in en dan val ik in slaap.
Wat haat jequote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wolvenshirts en metalband hoodies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef Uccie het volgende:
[..]uccie draagt alleen mantelpakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En aan koekjes kan ik makkelijker komen dan kusjesquote:
doe je toch echt zelfquote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat haat je.. je zegt BIJNA, dus gelukkig.. ging je niet op je bek
![]()
Pfff vooroordelen over mijn karakter
Ah ja, tuurlijk. Daar heeft het vast wel iets mee te maken jaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh ik zat meteen aan je naam te denken, en je hobby. Verwachte reactie en alles.
Zal ik opsturen?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aan koekjes kan ik makkelijker komen dan kusjes
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, tuurlijk. Daar heeft het vast wel iets mee te maken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
Thee met melk en suikerMelk in de thee = master raceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Thee met melk en suikerThee voor kinders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kusjes opsturen werkt toch nietquote:
nop.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heb je ziggo al ge pimpslapped?
Thee met melk en suikerDit is wel lekkerder jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Thee met melk en suikerNiet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ze vergeten :s :Squote:Op woensdag 5 november 2014 16:01 schreef DrNick het volgende:
De neuk, zo'n vrouw van het Alzheimerfonds kwam collecteren en belt aan hier. Ik loop naar beneden, maar ze was al door naar de buren, want toen ik naar buiten keek stond ze daar al. Ik riep even "Hallo?", en ze zag me staan. Ik denk, mooi, ik pak even wat kleingeld, kwam ze niet eens meer terug naar hier
Misschien vergetenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:01 schreef DrNick het volgende:
De neuk, zo'n vrouw van het Alzheimerfonds kwam collecteren en belt aan hier. Ik loop naar beneden, maar ze was al door naar de buren, want toen ik naar buiten keek stond ze daar al. Ik riep even "Hallo?", en ze zag me staan. Ik denk, mooi, ik pak even wat kleingeld, kwam ze niet eens meer terug naar hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Welke collectant rammelt het meest met zijn collectebus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent helemaal weg van KLB na je fantastische debuut gisterenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Even een topic maken hoor. Dat dit kan in Nederland.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Welke collectant rammelt het meest met zijn collectebus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef maar aan furdiquote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel. In envelop doen, dicht, klaar.
Welke collectant rammelt het meest met zijn collectebus?ik mag hier niet om lachen, ik viel helaas bijna van mijn stoel gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
Ik heb wel meer topics daar hoor. Mijn nacht-in-de-trein-topic was wel het mooistequote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij bent helemaal weg van KLB na je fantastische debuut gisteren?
oke, mag ik je mijn adres dm'en?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel. In envelop doen, dicht, klaar.
Oh god, nachten in de trein zijn altijd goede verhalen over te vertellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb wel meer topics daar hoor. Mijn nacht-in-de-trein-topic was wel het mooiste
Welke collectant rammelt het meest met zijn collectebus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet jij de overeenkomt tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appelquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet jij de overeenkomt tussen een tweeling en een massagraf?ghehehehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Gekkie.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, mag ik je mijn adres dm'en?
Hoi Appelquote:
Wat watquote:Op woensdag 5 november 2014 16:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaaaa, doe ik ook regelmatig.
Of bananenchocomuffins.
KLB / Laatste trein gemistquote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh god, nachten in de trein zijn altijd goede verhalen over te vertellen.
quote:
Bakken sowiesoquote:Op woensdag 5 november 2014 16:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaaaa, doe ik ook regelmatig.
Of bananenchocomuffins.
Mooi was dat. Nog even een krantje kopen en chillen bij de Kioskmevrouw op Bergen op Zoom, bij aankomst Souburg by morningquote:
heb je de hele nacht doorgebracht op station uiteindelijk?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mooi was dat. Nog even een krantje kopen en chillen bij de Kioskmevrouw op Bergen op Zoom, bij aankomst Souburg by morning
en heul veul krullen?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heus?
Koekjes leveren wel een grote bijdrage dan, hoor.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heus?
Koekjes leveren wel een grote bijdrage dan, hoor.
Topquote:
Taart? Spacecake moet je maken. Ruikt het huis ook erg lekkerquote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
taartbakkendan ruikt het hele huis ook gelijk super lekker
Ik ben niet zo van de wietquote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Taart? Spacecake moet je maken. Ruikt het huis ook erg lekker
Boh.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, je hebt het goed gelezen. Bananen.Choco.Muffins.
jij die met mijn kat zat te kloten toen ik een jointje aan het roken wasquote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de wiet
Alleen XTC een keer proberen lijkt me boeiend
Momenteel niet zo heul veul, wel een beetje. Mijn haar is te lang, maar weet niet wat ik ermee moet.quote:
Kort pittig knippen, rood en paars verven.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Momenteel niet zo heul veul, wel een beetje. Mijn haar is te lang, maar weet niet wat ik ermee moet.
Zo veel voordelen van taart.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
taartbakkendan ruikt het hele huis ook gelijk super lekker
Pilsquote:
Mooi, hier ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Top![]()
Moet eigenlijk wel leren voor een tentamen morgen
En daar?
hoe lang?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Momenteel niet zo heul veul, wel een beetje. Mijn haar is te lang, maar weet niet wat ik ermee moet.
Binnensmonds gekotst.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kort pittig knippen, rood en paars verven.
Wij hadden dikke lol hoor gvdquote:Op woensdag 5 november 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij die met mijn kat zat te kloten toen ik een jointje aan het roken was
houden zo!quote:
quote:
zeker omdat brownie gekleurd is he? racistquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heb je de hele nacht doorgebracht op station uiteindelijk?
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2014 16:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, denk daar meer eens even goed over na!
Heul niet. Brownie is een schatjequote:Op woensdag 5 november 2014 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker omdat brownie gekleurd is he? racist
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alcohol is een harddrug, hypocriet
Hoe dannn.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, denk daar meer eens even goed over na!
Je kan altijd een stukje doneren, is goed voor je karmaquote:Op woensdag 5 november 2014 16:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, bijna tot mijn navel, denk ik, sowieso onderrug.
Geef mij maar pils i.p.v. een berg cokequote:Op woensdag 5 november 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alcohol is een harddrug, hypocriet
Ik heb liever een joint dan bier. Van alcohol word ik nogal snel misselijk en krijg ik een kater, van joint niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geef mij maar pils i.p.v. een berg coke
Ik heb nooit katersquote:Op woensdag 5 november 2014 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb liever een joint dan bier. Van alcohol word ik nogal snel misselijk en krijg ik een kater, van joint niet.
gewoon aan de fanta cassis, jatok?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb liever een joint dan bier. Van alcohol word ik nogal snel misselijk en krijg ik een kater, van joint niet.
Cassisquote:Op woensdag 5 november 2014 16:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gewoon aan de fanta cassis, jatok?
true, maar heb liever een jointje dan een biertje. zoals bondage al zei word je van alcohol sneller misselijk, kater enz.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geef mij maar pils i.p.v. een berg coke
en je laat het gewoon doorgroeien?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, bijna tot mijn navel, denk ik, sowieso onderrug.
Een DrNick.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer zeg. Wat is een man nou zonder poesjes
prspct. Lekker op kerstavondquote:Op woensdag 5 november 2014 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
kitkat wanneer pilletje poppen dan?
Ja, nouja, tot ik weet wat ik ermee wil.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je laat het gewoon doorgroeien?
hehequote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
prspct. Lekker op kerstavond
heb je als nog een kut telefoon dan ripquote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik 5 cent voor elke keer dat java, adobe reader of adobe flash geupdate moest worden dan had ik ook een iphone 6 kunnen hebben
Hardcore DnB, Industrial hardcore, Crossbreed, Jungle, Breakcore, noem maar op alles is goedquote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hey jij bent ook van de crossbreed he? heb nog wel een nummertje voor je
Je kan er een pruik van maken en die dan zelf dragen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nouja, tot ik weet wat ik ermee wil.
Maar wat doe ik dan?quote:
Ik ga de 24e ook hequote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
prspct. Lekker op kerstavond
Bulldog kruisen met een shitzu om een Bullshit te kweken xDquote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hey jij bent ook van de crossbreed he?
Geen idee, LB speelt gewoon hard to get ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar wat doe ik dan?Ben gewoon niet zo snel met antwoorden en ik wil het altijd in de goede volgorde doen.
Waarom niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kan er een pruik van maken en die dan zelf dragen.
Line up is niet de beste ooit maar goed genoegquote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe
gaat de tijd wel sneller van
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik 5 cent voor elke keer dat java, adobe reader of adobe flash geupdate moest worden dan had ik ook een iphone 6 kunnen hebben
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hardcore DnB, Industrial hardcore, Crossbreed, Jungle, Breakcore, noem maar op alles is goed
Pff, gedoe. Ik word nooit lesbisch, vind dit al naar.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, LB speelt gewoon hard to get ofzo.
gewoon een beetje bijknippen dat het weer wat lichter is en je krullen terug zijn?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nouja, tot ik weet wat ik ermee wil.
ik wist toen nog niet of ik wel zou gaanquote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
noobhad early bird moeten bestellen
ja ik wist ook nog ff dingen niet zeker, maar die dingen waren binnen een half uur uitverkochtquote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik wist toen nog niet of ik wel zou gaan
weet niet. waarschijnlijk niet want kerst is altijd vroeg opstaan enzoquote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Line up is niet de beste ooit maar goed genoeg![]()
Ga je mee dan?
Maar alleen bijknippen is zo saai.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een beetje bijknippen dat het weer wat lichter is en je krullen terug zijn?
Heerlijk uitslapen terwijl iedereen in de kerk zal zittenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet. waarschijnlijk niet want kerst is altijd vroeg opstaan enzo
of meteen een heel stuk bijknippen en doneren aan stichting haarwens of zoiets .quote:Op woensdag 5 november 2014 16:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar alleen bijknippen is zo saai.
dat is het mooie, je gaat pas na het kerstontbijt naar bedquote:Op woensdag 5 november 2014 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet. waarschijnlijk niet want kerst is altijd vroeg opstaan enzo
niet zo snel maar wel snel ja. zoals altijdquote:Op woensdag 5 november 2014 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja ik wist ook nog ff dingen niet zeker, maar die dingen waren binnen een half uur uitverkocht
Dat is wel weer heeeeel heftig.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of meteen een heel stuk bijknippen en doneren aan stichting haarwens of zoiets .
tevens: pics van je haarlengte
ja dat zou leuk zijn als ik niet mee hoefde naar mijn opa en omaquote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is het mooie, je gaat pas na het kerstontbijt naar bedwant eerder ben je echt niet thuis
Kapot brakkoe bij je opa en oma zitten dan maar, gewoon lijntje extra nemenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat zou leuk zijn als ik niet mee hoefde naar mijn opa en oma![]()
en mijn moeder was vorig jaar ook echt fucking mad omdat ik de hele dag in mijn bed lag
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Omdatappel het volgende:
Maar LB, je bent en blijft een schatje.
pot verwijt de ketel enzquote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Omdatappel het volgende:
ja, oke, maar je hoeft maar 30cm te doneren. dan heb je nog steeds lang haarquote:Op woensdag 5 november 2014 16:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is wel weer heeeeel heftig.Wil het wel lang houden, eigenlijk.
Geen pics beschikbaar.
ja of nietquote:Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kapot brakkoe bij je opa en oma zitten dan maar, gewoon lijntje extra nemen
Oh ok.quote:
#yoloquote:
Eens luisteren.quote:
Tof. Daten dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pff, gedoe. Ik word nooit lesbisch, vind dit al naar.
21 is de dag voor hemelvaart of pinksteren.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja of niet
pak wel die ander prospect dan
Ik word helemaal niet genegeerdquote:Op woensdag 5 november 2014 16:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi, hier ook.Moet ook leren though, maar dan voor vrijdag.
Waar gaat je tentamen over? Is het ingewikkeld?
Eenschquote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Omdatappel het volgende:
30 cm is veeeeel.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pot verwijt de ketel enz
[..]
ja, oke, maar je hoeft maar 30cm te doneren. dan heb je nog steeds lang haar
al lang geen nieuwe pics van appeltje meer zien langskomen eigenlijk
maar daar maak je iemand anders wel heel blij meequote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
30 cm is veeeeel.
Klopt, ik doe niet echt meer aan foto's.
ja... maar....quote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
30 cm is veeeeel.
Klopt, ik doe niet echt meer aan foto's.
Dacht al.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet genegeerd![]()
![]()
Omg, het spijt me![]()
Ik heb Fysische Technologie, snap er vrij weinig van de antwoorden bij de oefentoets dus ik weet niet of ik het goed doe of niet
Ik denk dat de antwoorden door een student is geschreven en vervolgens is nagekeken. Er is niet veel aan verbeterd maar alsnog een rommeltjequote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dacht al.
Het is je vergeven.
Klinkt ingewikkeld, dat vak! Staat er geen uitleg bij of iets dergelijks? Hoop voor je dat het tentamen meevalt!
Dat is zo, daarom heb ik heel veel respect voor de mensen die al afstand kunnen nemen van hun lange haar! Voor mij voelt het niet meer lang als ik er 30 cm van afhaal.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar daar maak je iemand anders wel heel blij mee
quote:
Dat is wel overdreven.quote:
quote:
dat hoor ik vaker op fok..quote:
Oh, zo zien ze er wel vaker uit hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat de antwoorden door een student is geschreven en vervolgens is nagekeken. Er is niet veel aan verbeterd maar alsnog een rommeltje
Oh, lekker dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat de antwoorden door een student is geschreven en vervolgens is nagekeken. Er is niet veel aan verbeterd maar alsnog een rommeltje
ja dat is geen probleem.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
21 is de dag voor hemelvaart of pinksteren.
fb anders ook hoorquote:
Geen Noord - Koreaanse vlag smiley voor op FOK!?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
is dit de sociaal nationalistische smiley?
Ja maar het staat nu naast de vraag zelf geschreven ipv op een A4quote:Op woensdag 5 november 2014 16:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh, zo zien ze er wel vaker uit hoor
Ik ben voorquote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geen Noord - Koreaanse vlag smiley voor op FOK!?
Zet hem vast in je agenda.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké. Je hoort het, Nick.
Furdi, kom je knuffelen?
quote:
ja moet eerst nog wat andere mensen meetenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zet hem vast in je agenda.
Iets anders, wanneer dnb/deephouse fissa in tivoli/utrecht dan?
Ook een baas?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, daar is m'n mede-06-05-1991'er.
Waarom mag ik niet mee meetenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja moet eerst nog wat andere mensen meeten
ik ben in trek de laatste tijd
weet niet of mensen daar zin in hebben?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet mee meeten
Kom hier wat drinken met wp dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet mee meeten
Ook zei ikquote:
Ik zie dat als de dag dat de wereld een stukje beter werd.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, daar is m'n mede-06-05-1991'er.
Gewat?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:51 schreef DrNick het volgende:
Hee Furdinand, je hebt al even niet meer gescrobbeld.
Zonder context klonk dit zo fucking raarquote:
volgens mij hebben we als sinds de vorige meet staan dat we nog dnb feestje gingen doen maar je had steeds geen geld, maar dat is nu voorbijquote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet of mensen daar zin in hebben?
Zucht.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder context klonk dit zo fucking raar
Moet je wel naar Almerequote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik vind het prima, nu WP nog overhalen
Kan wel ik heb toch altijd donderdagmiddag al weekend.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is opzich wel te doen, ik stem dan wel voor doordeweeks ivm ov
ik heb op vrijdag tot half zes nog les, want van half vier tot half zes zijn blijkbaar de beste les tijden voor 3x in de weekquote:Op woensdag 5 november 2014 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan wel ik heb toch altijd donderdagmiddag al weekend.
ja ik werk in het weekendquote:Op woensdag 5 november 2014 17:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is opzich wel te doen, ik stem dan wel voor doordeweeks ivm ov
Oh oke kan ook op een vrijdag alleen als je tot zaterdag blijft moet je dan wel ov betalenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb op vrijdag tot half zes nog les, want van half vier tot half zes zijn blijkbaar de beste les tijden voor 3x in de week
ja, maar dat is niet meteen volgende week. moet nu nog wat investeren.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
volgens mij hebben we als sinds de vorige meet staan dat we nog dnb feestje gingen doen maar je had steeds geen geld, maar dat is nu voorbij
wp wordt zakenman aflevering 1quote:Op woensdag 5 november 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, maar dat is niet meteen volgende week. moet nu nog wat investeren.
beter dan heen en terugquote:Op woensdag 5 november 2014 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke kan ook op een vrijdag alleen als je tot zaterdag blijft moet je dan wel ov betalen
binnenkort wat aandelen in apple kopenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wp wordt zakenman aflevering 1
niet eens google?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
binnenkort wat aandelen in apple kopen
alleen daarom niet investeren in google?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want android![]()
inb4 flamewars
Moet een mooie dag geweest zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik zie dat als de dag dat de wereld een stukje beter werd.
Geen bob meer.. iedereen kan drinkenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
alleen daarom niet investeren in google?
Zelf rijdende auto's, kom op.
Daar heb je hier speciale bussen voor.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen bob meer.. iedereen kan drinken
Waarquote:
Zolang hij hier maar wegblijftquote:
Netjesquote:Op woensdag 5 november 2014 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
Wtf waarom word ik gebeld voor een baan in Haarlem?
Blijkbaar hadden ze mijn gegevens ook
Echt raar. Ze zeiden ook dat een collega van hun mij had aangesproken voor een baan in Haarlem.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NetjesZe denken vast dat je heel wanhopig opzoek bent, dat je wel even een paar uur wilt reizen per dag.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Echt raar. Ze zeiden ook dat een collega van hun mij had aangesproken voor een baan in Haarlem.
Terwijl ik al jaren niet in Haarlem ben geweest
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Familieleden die op reply all duwen met emailen!
goed voor veel spanning en sensatie!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Familieleden die op reply all duwen met emailen!
Toen zei ik, ik heb al een baan. Vroeg ze wil je niet iets daarnaast hebben? Toen zei ik nee heb het al druk genoeg met deze baan. Terwijl ik maar 3 dagen in de week werk maar jaquote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice.
Die hebben hun administratie prima op orde.
Volgens mij zijn ze zelf behoorlijk wanhopig dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Toen zei ik, ik heb al een baan. Vroeg ze wil je niet iets daarnaast hebben? Toen zei ik nee heb het al druk genoeg met deze baan. Terwijl ik maar 3 dagen in de week werk maar ja
Inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2014 17:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelf behoorlijk wanhopig dan.
rotjes en babypijltjes stoken tochquote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet nog steeds kijken wat ik met Oud & Nieuw ga doen
Koop al paar jaar geen vuurwerk meerquote:Op woensdag 5 november 2014 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
rotjes en babypijltjes stoken toch
Laat gaan laat gaanquote:Op woensdag 5 november 2014 18:18 schreef Ro-ald het volgende:
Een Nederlands meisje van 16 dat naar Syrië wilde reizen om zich aan te sluiten bij IS, is door de Hongaarse autoriteiten tegengehouden.
nog meer onnodig bloed verspillenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon campagne van maken.. Slechte cijfers op school? Te slecht voor de Marine? Sluit je aan bij IS en krijg gratis de heen reis van de Nederlandse overheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |