Wolvenshirts en metalband hoodies?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat staat over het algemeen niet zo bij de rest dat ik aanheb.
Oeh ja, in dekentjes wikkelenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fleece.Fluffy.
Ik rol mezelf altijd helemaal in en dan val ik in slaap.
Wat haat jequote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wolvenshirts en metalband hoodies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef Uccie het volgende:
[..]uccie draagt alleen mantelpakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En aan koekjes kan ik makkelijker komen dan kusjesquote:
doe je toch echt zelfquote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat haat je.. je zegt BIJNA, dus gelukkig.. ging je niet op je bek
![]()
Pfff vooroordelen over mijn karakter
Ah ja, tuurlijk. Daar heeft het vast wel iets mee te maken jaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh ik zat meteen aan je naam te denken, en je hobby. Verwachte reactie en alles.
Zal ik opsturen?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aan koekjes kan ik makkelijker komen dan kusjes
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, tuurlijk. Daar heeft het vast wel iets mee te maken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
Thee met melk en suikerMelk in de thee = master raceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Thee met melk en suikerThee voor kinders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kusjes opsturen werkt toch nietquote:
nop.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heb je ziggo al ge pimpslapped?
Thee met melk en suikerDit is wel lekkerder jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Thee met melk en suikerNiet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ze vergeten :s :Squote:Op woensdag 5 november 2014 16:01 schreef DrNick het volgende:
De neuk, zo'n vrouw van het Alzheimerfonds kwam collecteren en belt aan hier. Ik loop naar beneden, maar ze was al door naar de buren, want toen ik naar buiten keek stond ze daar al. Ik riep even "Hallo?", en ze zag me staan. Ik denk, mooi, ik pak even wat kleingeld, kwam ze niet eens meer terug naar hier
Misschien vergetenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:01 schreef DrNick het volgende:
De neuk, zo'n vrouw van het Alzheimerfonds kwam collecteren en belt aan hier. Ik loop naar beneden, maar ze was al door naar de buren, want toen ik naar buiten keek stond ze daar al. Ik riep even "Hallo?", en ze zag me staan. Ik denk, mooi, ik pak even wat kleingeld, kwam ze niet eens meer terug naar hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Welke collectant rammelt het meest met zijn collectebus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent helemaal weg van KLB na je fantastische debuut gisterenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Even een topic maken hoor. Dat dit kan in Nederland.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Welke collectant rammelt het meest met zijn collectebus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef maar aan furdiquote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel. In envelop doen, dicht, klaar.
Welke collectant rammelt het meest met zijn collectebus?ik mag hier niet om lachen, ik viel helaas bijna van mijn stoel gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
Ik heb wel meer topics daar hoor. Mijn nacht-in-de-trein-topic was wel het mooistequote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij bent helemaal weg van KLB na je fantastische debuut gisteren?
oke, mag ik je mijn adres dm'en?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel. In envelop doen, dicht, klaar.
Oh god, nachten in de trein zijn altijd goede verhalen over te vertellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb wel meer topics daar hoor. Mijn nacht-in-de-trein-topic was wel het mooiste
Welke collectant rammelt het meest met zijn collectebus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet jij de overeenkomt tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appelquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet jij de overeenkomt tussen een tweeling en een massagraf?ghehehehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Gekkie.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, mag ik je mijn adres dm'en?
Hoi Appelquote:
Wat watquote:Op woensdag 5 november 2014 16:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaaaa, doe ik ook regelmatig.
Of bananenchocomuffins.
KLB / Laatste trein gemistquote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh god, nachten in de trein zijn altijd goede verhalen over te vertellen.
quote:
Bakken sowiesoquote:Op woensdag 5 november 2014 16:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaaaa, doe ik ook regelmatig.
Of bananenchocomuffins.
Mooi was dat. Nog even een krantje kopen en chillen bij de Kioskmevrouw op Bergen op Zoom, bij aankomst Souburg by morningquote:
heb je de hele nacht doorgebracht op station uiteindelijk?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mooi was dat. Nog even een krantje kopen en chillen bij de Kioskmevrouw op Bergen op Zoom, bij aankomst Souburg by morning
en heul veul krullen?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heus?
Koekjes leveren wel een grote bijdrage dan, hoor.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heus?
Koekjes leveren wel een grote bijdrage dan, hoor.
Topquote:
Taart? Spacecake moet je maken. Ruikt het huis ook erg lekkerquote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
taartbakkendan ruikt het hele huis ook gelijk super lekker
Ik ben niet zo van de wietquote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Taart? Spacecake moet je maken. Ruikt het huis ook erg lekker
Boh.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, je hebt het goed gelezen. Bananen.Choco.Muffins.
jij die met mijn kat zat te kloten toen ik een jointje aan het roken wasquote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de wiet
Alleen XTC een keer proberen lijkt me boeiend
Momenteel niet zo heul veul, wel een beetje. Mijn haar is te lang, maar weet niet wat ik ermee moet.quote:
Kort pittig knippen, rood en paars verven.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Momenteel niet zo heul veul, wel een beetje. Mijn haar is te lang, maar weet niet wat ik ermee moet.
Zo veel voordelen van taart.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
taartbakkendan ruikt het hele huis ook gelijk super lekker
Pilsquote:
Mooi, hier ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Top![]()
Moet eigenlijk wel leren voor een tentamen morgen
En daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |