Heb je nog een plekkie overquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee. Maar als je op de ps4 speelt mag je bij mij en mijn vrienden wel mee doen.
Ja hoor. zijn nu met zijn 3en aan het spelen. Voeg nl-mash maar toequote:Op vrijdag 7 november 2014 20:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Heb je nog een plekkie over?
scavengerquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:59 schreef over_hedge het volgende:
Gister voor het eerst ge prestiged. En ik had gewoon geen idee wat ik moest unlocken.Er is gewoon niks boeiends om al van af het begin te hebben. Alle boeiende dingen unlock je in de eerste 20 levels wat met dubbel xp echt 4 potjes zijn of zo
Atlas 20mmquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:59 schreef over_hedge het volgende:
Gister voor het eerst ge prestiged. En ik had gewoon geen idee wat ik moest unlocken.Er is gewoon niks boeiends om al van af het begin te hebben. Alle boeiende dingen unlock je in de eerste 20 levels wat met dubbel xp echt 4 potjes zijn of zo
Nog nooit gebruikt in deze cod. Ik pak altijd gewoon meteen een 2e wapen van iemand die ik kill.quote:
Heb geen idee welk wapen dat isquote:
Laatste sniper. Echt een superlomp, maar geniaal wapen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt in deze cod. Ik pak altijd gewoon meteen een 2e wapen van iemand die ik kill.
[..]
Heb geen idee welk wapen dat is![]()
Ik heb nu maar hardline gedaan, puur omdat je die als laatste unlocked van de perks. Geen idee of ik die wel ga gebruiken maar oke.
Oh die. Die hoef ik niet. Die kan geen Agoc. En met normaal inzoomen ben je veel te traag om die exo movements tegen te houden. Geef mij maar gewoon die smors met agocquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Laatste sniper. Echt een superlomp, maar geniaal wapen.
Valt wel mee vind ik. En bij die Mors krijg ik hitmarker na hitmarker na hitmarker.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh die. Die hoef ik niet. Die kan geen Agoc. En met normaal inzoomen ben je veel te traag om die exo movements tegen te houden. Geef mij maar gewoon die smors met agoc
Of het alleen daar is dat weet ik niet, ik weet wel dat het er is op de One.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is ground war alleen op PS4 en XBOX One?
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is ground war alleen op PS4 en XBOX One?
Ik vond inderdaad ook niks echt boeiend. Heb KAP-40 maar gedaan. Vind ik de fijnste secondary en die unlock je pas laat. Maar speel trouwens vaak helemaal zonder secondaryquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:59 schreef over_hedge het volgende:
Dit ja. Ik zit nooit zonder ammo. 9 van de 10 keer ligt er wel ergens een BAL. Zeker bij een mode als Momentum, in de buurt van een vlag.quote:Op zondag 9 november 2014 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hardline > scavenger. Liggen toch overal BAL's voor het oprapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |