Echt totaal niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah tis en blijft een game die campen beloont heb ik gemerkt.
Gelukkig niet zeg. Dat vind ik juist een van de positieve dingen van AW. Geen IED's of Claymores of andersoortige bommen die 0 skill nodig hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:02 schreef yvette1982 het volgende:
Ik speel op de ps4.
Vinden jullie ook dat er weinig opties zijn. Zo mis ík o.a. de claymore. Komt een soortgelijk boobytrap ook niet meer?
quote:Op donderdag 6 november 2014 02:56 schreef wuuht het volgende:
Claymore in search and destroy was super goed
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:30 schreef Bolters het volgende:
Waar kun je je eigen online stats vergelijken met die van vrienden? Ik zie namelijk alleen de 'overall' rankings, of ligt dit aan mij?
Thnx alvast!
Heb je een hs?quote:Op donderdag 6 november 2014 08:52 schreef byah het volgende:
wat een bazenspel
iemand voor de PS4? add me Timmai85
Echt waarquote:Op donderdag 6 november 2014 08:39 schreef over_hedge het volgende:
Apart. Ik ging gister eens ground war proberen. En ik had echt veel chaos verwacht. Maar het was juist minder chaos dan bij 6 vs 6.
Jep. Alleen het is alleen maar domination 12vs12. Wel jammer. Vond altijd wel leuk om te wisselen tussen domination tdm en hardpoint.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Groundwar? Is er Groundwar? Nog niet eens gezien...
Zit gewoon tdm in groundwar dus ik vraag me af of je dit spel wel speelt of dat je maar gewoon wat loopt te lullen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Alleen het is alleen maar domination 12vs12. Wel jammer. Vond altijd wel leuk om te wisselen tussen domination tdm en hardpoint.
Al vind ik hardpoint wel kut dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |