Jupquote:Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En gewoon het volgende topic in een ander subforum starten? Dan knalt zij hem weer terug?
Ach, ik heb ze altijd zo de mond gesnoerd. Zelfde als in t GYM topic nuquote:Op woensdag 5 november 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij mag het ook best in GC, of ergens anders maar domme users zal je altijd blijven houden, waar het ook staat. En slowchats worden vaak niet actief gemod, dat is niet te doen, dat wordt full time werk.
Report gewoon alles.
unintentional punquote:Op woensdag 5 november 2014 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
maakt het geen flikker uit waar een SC staat,
Ga je doen in Deventer?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Geen pauze, eerder naar huis (of nou ja, naar Deventer)
Psst, we worden hier in de gaten gehouden door de gymmembers!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Ach, ik heb ze altijd zo de mond gesnoerd. Zelfde als in t GYM topic nu
Ain;t no hatin' angel!
![]()
Ik zat al te giechelenquote:
Ok, ik zie nu echt Howie die z'n leuter in je oor steekt.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Backstreet boys in m'n oor![]()
Das lang geleden
Omdat je een ziek ventje bent?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, ik zie nu echt Howie die z'n leuter in je oor steekt.
Why?
True. Homo.quote:
Kom dat eens ff hier zeggen. Ingeolied. En voorovergebogen.quote:
Zoals altijd, ik zeg hier, prima, en daarna blijf je toch in je dorp, I'm safequote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom dat eens ff hier zeggen. Ingeolied. En voorovergebogen.
Ik zeg niet dat je HIER moet zeggen. Ik zeg dat je DAT hier moet zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals altijd, ik zeg hier, prima, en daarna blijf je toch in je dorp, I'm safe.
Meh, goed punt, maar tochquote:Op woensdag 5 november 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je HIER moet zeggen. Ik zeg dat je DAT hier moet zeggen.
Dus als je voor m'n neus staat en "dat" zegt, dan heb je gelijk, met je matige grapje
Een maand geleden nog. 3FM 90's request.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Backstreet boys in m'n oor![]()
Das lang geleden
Of ik t heb gehoord is een tweedequote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Een maand geleden nog. 3FM 90's request..
Nioet je tong uitsteken naar me als je niet van plan bent 'm goed te gaan gebruiken! Cocktease!quote:
Heb je een beetje last van jood-gebrek ofzo?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nioet je tong uitsteken naar me als je niet van plan bent 'm goed te gaan gebruiken! Cocktease!
Best wel eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je een beetje last van jood-gebrek ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |