Nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
@TT, dat is hier; MUZ / Foo Fighters #5 - Sonic Highways; het album, de serie, en de tour
Ik zag die hele post niet.quote:
Aardig doen tegen wolfjequote:
Jaaaaaa, dat was epischquote:Op woensdag 5 november 2014 11:25 schreef Bronson het volgende:
Foo Fighters.![]()
![]()
Look, a fucking rainbow!!!11!!![]()
![]()
Chatgirl weet.
Vrijwel alles wat Grohl verder heeft gedaan is beter. Zelfs Four on the Floor vind ik beter dan elk album van de Foo's.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dat de Foo Fighters best veel goede platen hebben hoor
toevoeging: dan doel ik vooral op het wat stevigere werk en niet hun gesapige radiohits
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat Grohl verder heeft gedaan is beter. Zelfs Four on the Floor vind ik beter dan elk album van de Foo's.
Gewoon een heel goed album. Al vind ik Juliette Lewis geen heel fantastische zangeres.quote:
Jammer, het is wel oprecht gezellig dat je er bent.quote:
Mwah, dit jaar gewoon beter dan Lowlands.quote:
Volgend jaar ook wel gok ik. Het is alleen zo'n ongelofelijk matig festival qua aankleding, speeltijden, en sfeer. Maar op de line-up kan je afgelopen (en gok ook komend) jaar weinig commentaar hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dit jaar gewoon beter dan Lowlands.
Hopelijk kun je het hebben.
Ik vind het inderdaad maar heel bleu. De campings zijn gewoon niet boeiend, het festivalterrein is alleen maar ingericht op een massa en de festivalstraat heb je na 1x wel gezien.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgend jaar ook wel gok ik. Het is alleen zo'n ongelofelijk matig festival qua aankleding, speeltijden, en sfeer. Maar op de line-up kan je afgelopen (en gok ook komend) jaar weinig commentaar hebben.
Ik doel meer op de tijden (serieus, 2230 kappen met je headliner, het is soms amper donker danquote:Op woensdag 5 november 2014 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad maar heel bleu. De campings zijn gewoon niet boeiend, het festivalterrein is alleen maar ingericht op een massa en de festivalstraat heb je na 1x wel gezien.
Speelschema ben ik het wel mee oneens. Ik heb liever de zekerheid alle goede dingen te zien.
Dat 22.30 afgelopen is wel razende apenaids ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doel meer op de tijden (serieus, 2230 kappen met je headliner, het is soms amper donker dan), en dat het zo af en toe qua stijl totaal niet matcht wat achter elkaar staat geprogrammeerd, maar soit; daar hebben meer festivals last van.
Beide.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is nu jarig? Bryan Adams of Ryan Adams?
Vraag dan wat aan!quote:Op woensdag 5 november 2014 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai dan iets van Simon & Garfunkel. In het kader van muzikale opvoeding.
Oh, allebei dusquote:Op woensdag 5 november 2014 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is nu jarig? Bryan Adams of Ryan Adams?
Godverdomme.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:37 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou het mannetje zijn?
Gaarne.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 5 november 2014 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hoeft niet weg te gaan tijdens je vakantie. Of hij zit in een huisje op de Veluwe, kan ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef themauster het volgende:
Giel is trouwens vanavond wel tafelheer bij dwdd ondanks zijn vakantie.
OMG RUZIE MET WILBERTquote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef themauster het volgende:
WAAR ROOK IS IS VUURquote:Op woensdag 5 november 2014 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hoeft niet weg te gaan tijdens je vakantie. Of hij zit in een huisje op de Veluwe, kan ook.
Veluwe.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hoeft niet weg te gaan tijdens je vakantie. Of hij zit in een huisje op de Veluwe, kan ook.
Ik wist dat ze op dezelfde dag jarig zijnquote:
Ramon en Timurquote:Op woensdag 5 november 2014 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Enter somertijd![]()
Geintje natuurlijk
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ramon en Timur
Alhoewel ik Giel ook prima vind.
RADIORODDELS.TKquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier weinig mee trouwens.
Heb ik sowieso wel last van bij S&G. The Sound of Silence is de nuttige uitzondering.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Sersjee het volgende:
Deze had dan weer niet gehoeven. Het glazuur dondert van m'n tanden.
Dat iddquote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Sersjee het volgende:
Deze had dan weer niet gehoeven. Het glazuur dondert van m'n tanden.
Nee, dit is ook wel heel erg Radio 2/5quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
Is het heel erg als ik hier geen zak aan vind?
Ik draai ook altijd dezelfde plaat tijdens de seks, wel zo handig tijdens het fappenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:48 schreef Bronson het volgende:
Elke zomer, op de weg naar Zuid-Frankrijk draaide mijn pa deze cd in de auto.
Toen was het ruk, maar nu een en al herinneringen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik draai ook altijd dezelfde plaat tijdens de seks, wel zo handig tijdens het fappenAl die herinneringen
Overigens is dat gewoon een nummer van 1:29.
Waarom draai jij The Vaccines tijdens het neuken?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik draai ook altijd dezelfde plaat tijdens de seks, wel zo handig tijdens het fappenAl die herinneringen
Maak daar maar 5 van inderdaad. Mijn collega had van de week een uurtje de Evergreen top 1000 aan. Dat was eens en nooit weer.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit is ook wel heel erg Radio 2/5
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moeten we dit echt weten?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee er werd een anekdote aangehaald waar ik mij heel goed in kon vinden. Dus vertel ik mijn anekdotequote:
Ik pak altijd een nummer van deze cd.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik pak altijd een nummer van deze cd.
Dat is nog ambitieusquote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik pak altijd een nummer van deze cd.
Ik vind het een tof albumquote:Op woensdag 5 november 2014 12:00 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag geen Effe Ekdom voor mij. Ik ga de cd van Ed Struijlaart luisteren naar aanleiding van de uitzending van MetMichiel. Ik ben toch benieuwd naar dat album.
Jama jama jama nu mis je HOLYYYMOLYY!!!!!!@1!@12!quote:Op woensdag 5 november 2014 12:00 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag geen Effe Ekdom voor mij. Ik ga de cd van Ed Struijlaart luisteren naar aanleiding van de uitzending van MetMichiel. Ik ben toch benieuwd naar dat album.
Het album is maar iets van een uur en die twee items die je noemt zitten allebei in uur 2. Dus geen probleem voor Marijequote:Op woensdag 5 november 2014 12:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jama jama jama nu mis je HOLYYYMOLYY!!!!!!@1!@12!
En en en WAT GING ER ALLEMAAL FOUT VANDAAG!?!?!?!?!??/1/1/!??!?!
Legendarische items. Weet waar je aan begint mijn lieve Marije.
Wat een geluk.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het album is maar iets van een uur en die twee items die je noemt zitten allebei in uur 2. Dus geen probleem voor Marije
Heerlijke plaatquote:
Gewoon heel IVquote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Led Zeppelin![]()
![]()
Alhoewel ze wel eens een andere plaat mogen draaien... What is and should never be bijvoorbeeld
LED Zeppelin.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Led Zeppelin![]()
![]()
Alhoewel ze wel eens een andere plaat mogen draaien... What is and should never be bijvoorbeeld
Paul haargrapjes!quote:Op woensdag 5 november 2014 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb echt zin in Holy moly
en ik stem even op LB 2 want Becky G
U mad? Jelly?quote:
En terecht!quote:
Eensch!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
LED Zeppelin.
Heel energiezuinige band.
Je bent zelf lekkerquote:
Je mag haar wel troosten.quote:
twitter:Rosaalietje twitterde op woensdag 05-11-2014 om 12:58:20Niet mijn lunchbox helaas
. #3FM reageer retweet
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je mag haar wel troosten.twitter:Rosaalietje twitterde op woensdag 05-11-2014 om 12:58:20Niet mijn lunchbox helaas
. #3FM reageer retweet
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je mag haar wel troosten.twitter:Rosaalietje twitterde op woensdag 05-11-2014 om 12:58:20Niet mijn lunchbox helaas
. #3FM reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op woensdag 05-11-2014 om 13:14:42@Rosaalietje Stom!!! Jij had echt de leukste. Ik stond al nakend onder douche, maar het feest gaat niet door
reageer retweet
Haha Rolfje wil in haar lunchboxquote:Op woensdag 5 november 2014 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:NLRolf twitterde op woensdag 05-11-2014 om 13:14:42@Rosaalietje Stom!!! Jij had echt de leukste. Ik stond al nakend onder douche, maar het feest gaat niet door
reageer retweet
Verdomme.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:NLRolf twitterde op woensdag 05-11-2014 om 13:14:42@Rosaalietje Stom!!! Jij had echt de leukste. Ik stond al nakend onder douche, maar het feest gaat niet door
reageer retweet
XDquote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha Rolfje wil in haar lunchbox
Godverquote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het album is zojuist afgelopen. Ik ben op tijd voor HolyMoly en wat ging er allemaal fout vandaag?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jama jama jama nu mis je HOLYYYMOLYY!!!!!!@1!@12!
En en en WAT GING ER ALLEMAAL FOUT VANDAAG!?!?!?!?!??/1/1/!??!?!
Legendarische items. Weet waar je aan begint mijn lieve Marije.
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het album is zojuist afgelopen. Ik ben op tijd voor HolyMoly en wat ging er allemaal fout vandaag?
Zeg, doe eens liev tegen Marijequote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het album is zojuist afgelopen. Ik ben op tijd voor HolyMoly en wat ging er allemaal fout vandaag?
verdomme.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Giel is overleden.quote:
Gewoon vakantie, nothing on the hand.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan? Want vreemd blijft het wel.
Ik voel weer een fittie aankomen op de twittorsquote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Pandaplint het volgende:
Het zou ook wat zijn als Ekdom zou vernieuwen
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel weer een fittie aankomen op de twittors
Zo plots? Of is het opgeblazen?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon vakantie, nothing on the hand.
Er waren een paar fanboys en -girls die vandeweek liepen te toeteren op Twitter dat Giel geschorst zou zijn vanwege het gehele Rob van Someren gedoe. De Telegraaf maakte daar weer een berichtje van en voila: gedoe om niks.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zo plots? Of is het opgeblazen?Heb er niks van meegekregen.
Hallo Sinterklaasquote:
Hallo Rolfquote:
Krijg ik dit jaar een cadeautje van u?quote:
Liefde.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Krijg ik dit jaar een cadeautje van u?
quote:
Met de Sint?quote:
Heeey harige rimpel van me, doe jij je japonnetje eens omhoog. Dan zal ik even m'n genotsroe het werk laten doen.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heeey harige rimpel van me, doe jij je japonnetje eens omhoog. Dan zal ik even m'n genotsroe het werk laten doen.
SC ookquote:
Pandaplint ook.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heeey harige rimpel van me, doe jij je japonnetje eens omhoog. Dan zal ik even m'n genotsroe het werk laten doen.
In Rotterdam is het redelijk makkelijk aan wapens komen tochquote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
Als iedereen de 22e toch al in de buurt van Rotterdam is, op de 23e staat Dotan op het Songbird Festival. Doe er je voordeel mee
Ja. Kruiskade is om de hoekquote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In Rotterdam is het redelijk makkelijk aan wapens komen toch?
Dat biedt wel perspectievenquote:
Eenschquote:Op woensdag 5 november 2014 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
Toen Maroon 5 nog goede muziek maakte
Ik ookquote:
Voor 1 liedje is het best een leuk bandje ja.quote:
kan de Telegraaf ook weer rustig gaan slapenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef themauster het volgende:
Graag!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:45 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Weer Spaanse sloffen Mintekind?
quote:
Oeh, dan duurt het nog maar een maandje en dan mag ik me weer misdragen in Gerlosquote:
Werkenquote:
quote:
Carnavalquote:
Ga toch weg.quote:
Niets doen in Portugalquote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Werken
Pas je ondertitel eens aan![]()
Nog wat van haar gehoord trouwens?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oeh, dan duurt het nog maar een maandje en dan mag ik me weer misdragen in Gerlos![]()
![]()
Wintersport
quote:
Ajouad in WIDM hequote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef alors het volgende:
Wauw wat is dit kut. Mumford & Sons meets ebola.
Haha nee maar we zijn nog wel Facebookvriendenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog wat van haar gehoord trouwens?
[..]
quote:
Zo zo. Hoeveel kilo weeg je? xDquote:
Ditquote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef rubbereend het volgende:
De megahit is trouwens wel echt geweldig
lol ikmoest laggequote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo zo. Hoeveel kilo weeg je? xD
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
FAX !
Live vanaf de pot
-edit haha broer!
Topshow!quote:Luister naar de We Like The 90’s Top 500!
De lijst met de meeste likes van Nederland, samengesteld door jou!
In april dit jaar heb jij kunnen stemmen op de 90’s hitlijst van Sky Radio. De We Like The 90’s Top 500 herhalen we, op vele verzoeken, speciaal voor jullie deze week nog een keer!
quote:
Ik zie een verband.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Scary, dit nummer gisteren aan mijn Spotifylijst voor de zeroes toegevoegd, nu op den radio.
Ik niet, ik vind het vrij ingewikkeldquote:
er zit weer een groot ooooooooooooh potentieel in dit nummer iddquote:Op donderdag 6 november 2014 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier de nieuwe Coldplay
Vrijdag MH, ooooooooh-ooooooooooh-ooooooooooh
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het vrij ingewikkeld
een mummie?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het vrij ingewikkeld
Coldplay maak al jaren hetzelfde liedje. Sorry voor deze shocker!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:55 schreef Againzender het volgende:
Ik ben geen fan van Coldplay, maar dit nummer is toch echt niets bijzonders?
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Coldplay maak al jaren hetzelfde liedje. Sorry voor deze shocker!
Maar dit was toch wel het toppunt van niksigheid. Het was niet eens irritant.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:55 schreef Againzender het volgende:
Ik ben geen fan van Coldplay, maar dit nummer is toch echt niets bijzonders?
Binnenkort de nieuwe ballade aan Gwyneth Paltrowquote:Op donderdag 6 november 2014 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar dit was toch wel het toppunt van niksigheid. Het was niet eens irritant.
was inderdaad een soort muzikaal behang ja. leuk voor Skyquote:Op donderdag 6 november 2014 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar dit was toch wel het toppunt van niksigheid. Het was niet eens irritant.
9-12 was altijd het dagprogramma met het meeste muziek. Helaas is daar een uur vanaf gesnoept.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michiel gaat weer aardig lekker. Qua muziek toch wel het fijnste dagprogramma
Als het dit nummer is vind ik het niet zo erg.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:53 schreef themauster het volgende:
Wel een beetje vroeg voor een kerstnummer maar goed.
de referentieaan het eind van het jaar zit er in, maar een specifiek kerstnummer vind ik het niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:53 schreef themauster het volgende:
mwah, je hebt nummers die bij de winter passen, winternummers en kerstliedjes. Deze valt in categorie 2quote:Op donderdag 6 november 2014 10:53 schreef themauster het volgende:
Laag. Zit nog in slaapkledijquote:Op donderdag 6 november 2014 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Hoi Mint!
Hoe hangen ze er vandaag bij?
En heb je je Spaanse slofjes ook aan?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:03 schreef minthy het volgende:
Hoi allemaal![]()
[..]
Laag. Zit nog in slaapkledij![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En heb je je Spaanse slofjes ook aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |