abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2014 @ 02:28:24 #101
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146357117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:25 schreef Gorraay het volgende:

En guise de parasol. :D
Laten we het eens over jouw foto hebben ;)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_146357120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:21 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Na alweer een stortvloed van praatjes en speculaties over el señor Feliciano nog maar even herhalen wat er in dit door jackie gelinkte artikel staat. Op dinsdagmiddag (dus toen K&L de Pianista deden) belde iemand van Spanish by the River (een Duitse) FG op om hem te vertellen dat de meiden van zijn diensten gebruik wilden maken. FG ging daarom op woensdagmorgen naar de taalschool in de verwachting de meiden daar aan te treffen. De rest is bekend.

Ik leid hieruit af dat er nog geen afspraken met FG waren gemaakt voordat de medewerkster van de taalschool hem belde. De meiden wisten van zijn bestaan, maar het is niet duidelijk of ze hem al eens hadden gesproken. Het is ook niet duidelijk of de medewerkster al namens de meiden tochten had geboekt of dat dat op woensdagmorgen zou gebeuren. Als er inderdaad al was geboekt, dan kwam FG om met ze op pad te gaan. Maar uit niets blijkt dat de meiden FG meer dan zeer oppervlakkig kenden.
In dit artikel staat anders dat hij met ze optrok

http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)rgend-langzaam.dhtml
  donderdag 6 november 2014 @ 02:35:15 #103
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_146357161
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:28 schreef jackie12 het volgende:

[..]

In dit artikel staat anders dat hij met ze optrok

Voor die bewering van Carla van der Wal is helemaal nergens een bevestiging te vinden, dus ik denk dat ze een verkeerde conclusie heeft getrokken. Niet alles wat de kranten schrijven is waar. ;)
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_146357181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:35 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Voor die bewering van Carla van der Wal is helemaal nergens een bevestiging te vinden, dus ik denk dat ze een verkeerde conclusie heeft getrokken. Niet alles wat de kranten schrijven is waar. ;)
Pfffff, ik ga naar bed.

Alle artikelen die goed passen bij verdwalen zijn welonderbouwde journalistieke hoogstandjes.

Dingen die dat tegenspreken zijn slecht vertaald of niet waar.

Welterusten
pi_146357187
quote:

[..]

En het staat me ook ergens bij dat we dit artikel al eerder besproken hebben, op dit forum. Maar ik heb het mss mis.
Make my day!
  donderdag 6 november 2014 @ 02:41:49 #106
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_146357191
quote:
12s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:28 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Laten we het eens over jouw foto hebben ;)
Een portret van de moreel verontwaardigde forumgebruiker. :)

Kenneth Williams in het meesterwerk Carry on Camping (1969). :D
  donderdag 6 november 2014 @ 02:41:49 #107
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146357192
Het NFI zit in de hoek waar de pakken slaag worden uitgedeeld. En de pakken rammel:

Man onterecht schuldig na fout NFI

NFI schrapt tientallen banen

Owja, geweldig dat Domnivoor met zijn eigen tronie op zijn avatar prijkt. Dat zijn veel bonuspunten voor de scholar of the mountain badge.
pi_146357199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:39 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Pfffff, ik ga naar bed.

Alle artikelen die goed passen bij verdwalen zijn welonderbouwde journalistieke hoogstandjes.

Welterusten
Wat heeft dit artikel nu te maken met verdwalen of misdaad?
Ben je naar je eigen conclusie toe aan het redeneren? Want zo komt het wel over.
Make my day!
  donderdag 6 november 2014 @ 02:45:01 #109
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_146357204
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:39 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Pfffff, ik ga naar bed.

Welterusten
Wat Van der Wal zelf in haar artikel beschrijft is dat ze met FG zouden gaan optrekken, niet dat ze dat in die paar dagen dat ze in Boquete waren al hadden gedaan. Als ik jou moet geloven weet Carla van der Wal meer dan de verzamelde Panamese pers.
  donderdag 6 november 2014 @ 02:52:26 #110
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146357219
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:41 schreef Gorraay het volgende:
Een portret van de moreel verontwaardigde forumgebruiker. :)

Kenneth Williams in het meesterwerk Carry on Camping (1969). :D
:D

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:41 schreef Perico het volgende:
Owja, geweldig dat Domnivoor met zijn eigen tronie op zijn avatar prijkt. Dat zijn veel bonuspunten voor de scholar of the mountain badge.
Dank u ^O^
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_146357231
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:45 schreef Gorraay het volgende:

Wat Van der Wal zelf in haar artikel beschrijft is dat ze met FG zouden gaan optrekken, niet dat ze dat in die paar dagen dat ze in Boquete waren al hadden gedaan. Als ik jou moet geloven weet Carla van der Wal meer dan de verzamelde Panamese pers.
Nee (ookal ben ik niet Jackie) er staat:

Eerste regel: Feliciano Gonzalez, de Panamese gids die in het plaatsje Boquete optrok met de Amersfoortse Kris Kremers en Lisanne Froon etc.

pi_146357235
quote:

F: "Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag, etc."

Wanneer je dit zegt houdt dat in dat je ze eerder ook hebt gezien en refereer je aan de laatste keer (en niet de eerste keer) dat je hen zag.

Het is goed denkbaar dat hij met Kris en Lisanne optrok in Boquete, dat zou ook zijn betrokkenheid verklaren.
pi_146357239
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:59 schreef Za het volgende:

[..]

F: "Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag, etc."

Wanneer je dit zegt houdt dat in dat je ze eerder ook hebt gezien en refereer je aan de laatste keer (en niet de eerste keer) dat je hen zag.

Het is goed denkbaar dat hij met Kris en Lisanne optrok in Boquete, dat zou ook zijn betrokkenheid verklaren.
Ze waren er iets van anderhalve dag ofzo?
Make my day!
  donderdag 6 november 2014 @ 03:04:52 #114
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_146357241
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:57 schreef Za het volgende:

[..]

Nee (ookal ben ik niet Jackie) er staat:

Eerste regel: Feliciano Gonzalez, de Panamese gids die in het plaatsje Boquete optrok met de Amersfoortse Kris Kremers en Lisanne Froon etc.

Ik herhaal: wat ze beschrijft is dat ze met hem zouden gaan optrekken. Dat ene zinnetje heb ik heus gelezen, maar het wordt nergens in het artikel toegelicht.
pi_146357259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 03:04 schreef Gorraay het volgende:

Ik herhaal: wat ze beschrijft is dat ze met hem zouden gaan optrekken. Dat ene zinnetje heb ik heus gelezen, maar het wordt nergens in het artikel toegelicht.
Waarom zou iets wat ze letterlijk schrijft moeten worden toegelicht, het spreekt toch voor zich?
Ze zegt een zin verder ook nog dat hij ze leerde kennen tijdens hun verblijf in Boquete, dat spreekt toch voor zich allemaal.
pi_146357265
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 03:04 schreef agter het volgende:

Ze waren er iets van anderhalve dag ofzo?
Ze kwamen zaterdag 29 maart aan, F is dagelijks op die taalschool om klanten te halen boekingen op te tekenen of een praatje te maken of zijn geld op te halen whatever, hij werkt via hen. Kris en Lisanne's verblijf en werk liep ook via die taalschool, dus misschien leerden ze elkaar zaterdag al kennen.

ETA, ze wilden sowieso tours gaan maken dat waren ze al lang van tevoren van plan, ookal gingen ze vrijwilligerswerk doen, en ze zouden er maar 2 weken blijven, het weekend wisten ze nog niet dat het vrijwiligerswerk niet door zou gaan, dus alvast met dienstdoende gids spreken (baru op zaterdag) dat weekend is niet zo raar, ze hadden maar 2 weekenden of misschien zelfs 1 om die tours te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Za op 06-11-2014 03:34:09 ]
pi_146357846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 03:21 schreef Za het volgende:

[..]

Waarom zou iets wat ze letterlijk schrijft moeten worden toegelicht, het spreekt toch voor zich?
Ze zegt een zin verder ook nog dat hij ze leerde kennen tijdens hun verblijf in Boquete, dat spreekt toch voor zich allemaal.
"Het spreekt toch voor zich"? Voor mij niet. Wanneer zou F. ze dan hebben leren kennen? Wanneer zou F. dan met ze hebben opgetrokken? Waarom licht de journalist dit niet toe?
En wat voor kennis heeft deze journalist meer dan andere journalisten? Vooral omdat er verder helemaal geen één journalist is die dit soort beweringen doet. Waarom horen we verder niks meer van deze journalist die blijkbaar over meer informatie beschikt dan andere journalisten? Althans, als we haar moeten geloven.

Dit artikel is inderdaad al eerder besproken.
In het intro van het artikel beweert journalist dat F optrok met L&K (die K&L als algemeen gebruikte afkorting voor Kabels & Leidingen beginnen me te irriteren). Normaal gesproken wordt daar dan verder in het artikel op ingegaan, of toegelicht. Hoe, wat, waar, wanneer trok ie met ze op? Dat gebeurt hier niet. Er wordt inderdaad alleen ingegaan op dat hij met ze zou gaan optrekken.
Als er hier mensen anders over denken dan graag antwoord op bovenstaande vragen.
pi_146363562
In het artikel staat wat er staat. Dat hij met ze optrok en ze heeft leren kennen.
Of dit klopt? Geen idee,maar het staat er wel.

We moeten het hier met zn allen doen met de artikelen die in kranten en andere media staan.
Het valt heel moeilijk te achterhalen of die stukken ook kloppen of niet.

Maar je kunt niet het ene artikel voor waar aannemen en bv in de OP zetten omdat er dan dus een bron voor is maar een ander artikel waar dus ook een bron voor is, niet.

Das dan pure willekeur
pi_146363853

[ Bericht 100% gewijzigd door suddenintuition op 07-11-2014 00:04:47 ]
pi_146364111
quote:
Mijn god! _O-

[ Bericht 26% gewijzigd door Fogel op 07-11-2014 00:46:38 (quote weggehaald) ]
pi_146364404
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef jackie12 het volgende:
In het artikel staat wat er staat. Dat hij met ze optrok en ze heeft leren kennen.
Of dit klopt? Geen idee,maar het staat er wel.

We moeten het hier met zn allen doen met de artikelen die in kranten en andere media staan.
Het valt heel moeilijk te achterhalen of die stukken ook kloppen of niet.

Maar je kunt niet het ene artikel voor waar aannemen en bv in de OP zetten omdat er dan dus een bron voor is maar een ander artikel waar dus ook een bron voor is, niet.

Das dan pure willekeur
Verschil is dat andere artikelen kunnen worden gestaafd aan artikelen in overige dagbladen waarin dezelfde informatie staat. Dat is hier helaas niet het geval: we hebben hier dus een journalist die ofwel informatie heeft die verder helemaal niemand heeft (en ook informatie die verder door geen andere journalist wordt gebruikt, andere journalisten hechten er dus geen waarde aan) ofwel een journalist die het één en ander niet correct weergeeft.
pi_146364477
quote:
Geweldig!!! Dit is wel een enorme doorbraak zeg. :Y

[ Bericht 25% gewijzigd door Fogel op 07-11-2014 00:45:47 (quote weggehaald) ]
  donderdag 6 november 2014 @ 12:52:03 #123
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146364524
quote:
altijd aardig als iemand de moeite wil nemen er werk van te maken.

[ Bericht 28% gewijzigd door Fogel op 07-11-2014 00:46:01 (quote weggehaald) ]
  donderdag 6 november 2014 @ 13:18:57 #124
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_146365346
quote:

[ Bericht 25% gewijzigd door Fogel op 07-11-2014 00:46:24 (quote weggehaald) ]
pi_146365358
quote:
Zozo. Ze is benaderd door een groep nog wel. ;)

Edit - "...quote van andere site weggehaald..."

[ Bericht 42% gewijzigd door Fogel op 07-11-2014 00:47:51 (quotes weggehaald) ]
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')