Denk je echt dat F dit zal gaan verkondigen in de Panamese media? :quote:Op donderdag 6 november 2014 01:01 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zie geen vraagteken in je bericht. Wel een opmerking.
Eerlijk?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef Za het volgende:
[..]
Denk je echt dat F dit zal gaan verkondigen in de Panamese media? :
"De politie deed alleen iets als de ouders van de Nederlandse meisjes aanwezig waren. Anders niet', zegt hij boos."
Het is nogal een aantijging van F tov de politie, daarnaast F is 1 persoon die maar op 1 plek tegelijk kan zijn, hoe kan hij overzien wie wat waar doet vanuit zijn positie, hij loopt dagelijkse (volgeboekte) tours met toeristen, dus hoe kan hij het politiewerk in de hele regio uberhaupt overzien?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Eerlijk?
Dat kan ik niet inschatten. Als je leest hoe er hier op fok ook bijv over de politie gesproken wordt, is die opmerking van F voor mij niet heel opmerkelijk.
Worden er daar mensen ontvoerd, bestraft oid als ze zoiets in de eigen media zouden schrijven dan? Is mij niet bekend, maar zou kunnen.
Kan me goed voorstellen om zoiets van een NLer over NL te lezen, dus waarom daar niet?
Of is het een bananenrepubliek?
Net zoals wij hier ook uitspraken doen zonder de hele situatie te overzien, doet hij dat kennelijk ook wel eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:16 schreef Za het volgende:
[..]
Het is nogal een aantijging van F tov de politie, daarnaast F is 1 persoon die maar op 1 plek tegelijk kan zijn, hoe kan hij overzien wie wat waar doet vanuit zijn positie, hij loopt dagelijkse (volgeboekte) tours met toeristen, dus hoe kan hij het politiewerk in de hele regio uberhaupt overzien?
En nee ik denk niet dat hij dit soort uitspraken vrijelijk kan doen in de Panamese media.
Ik denk dat je het onderwerp: "Feliciano Gonzalez, de Panamese gids die in het plaatsje Boquete optrok met de Amersfoortse Kris Kremers en Lisanne Froon," aardig aan het omzeilen bent.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:20 schreef agter het volgende:
Net zoals wij hier ook uitspraken doen zonder de hele situatie te overzien, doet hij dat kennelijk ook.
En mocht hij zoiets wel in de Pan. pers uiten, wat gebeurt er dan met hem volgens jou? Dat zal allemaal best wel meevallen, denk je niet?
Geef eens antwoord.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat je het onderwerp: "Feliciano Gonzalez, de Panamese gids die in het plaatsje Boquete optrok met de Amersfoortse Kris Kremers en Lisanne Froon," aardig aan het omzeilen bent.
Zomaar een dwarsstraat; mogelijk was de wat oudere F vermoeid na weer een volgeboekte week met bergtours achter de rug te hebben gehad,en vertelde hij Kris en Lisanne geen Pianista te kunnen doen, maar wel de minder vermoeiende doch saaie aardbeientour, met aansluitend koffie in het café, altijd gezellig met deze goedlachse man goed voor vele verhalen en anekdotes (poema's en stieren overmeesteren).quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef jackie12 het volgende:
Hmmm Feliciano trok dus zelfs met Kris en Lisanne op....
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)rgend-langzaam.dhtml
(allereerste zin)
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Die van Enrique Arrocha ook. (wat een vergelijking zeg).quote:Op donderdag 6 november 2014 01:29 schreef Domnivoor het volgende:
De uitspraken van Octavio Calderón in de Panamese pers zijn nog een heel stuk feller dan wat F. over de politie zegt, bv. in dit artikel:
http://www.melodijoadelit(...)ses-la-fiscalia.html
Ik vind zijn terugkerende verhalen over de Panamese gieren het meest sprekend en interessantquote:Op donderdag 6 november 2014 01:29 schreef Za het volgende:
(...) altijd gezellig met deze goedlachse man goed voor vele verhalen en anekdotes (poema's en stieren overmeesteren).
Domnivoor, wanneer gaat Baru met GPS die trail lopen ?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:29 schreef Domnivoor het volgende:
De uitspraken van Octavio Calderón in de Panamese pers zijn nog een heel stuk feller dan wat F. over de politie zegt, bv. in dit artikel:
http://www.melodijoadelit(...)ses-la-fiscalia.html
Maar F kan geen kritiek leveren?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:34 schreef Za het volgende:
[..]
Die van Enrique Arrocha ook. (wat een vergelijking zeg).
Ik vraag me serieus af of ie dat nog wel gaat doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:38 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Domnivoor, wanneer gaat Baru met GPS die trail lopen ?
Als hij niet wil zijn er misschien wel andere (Nederlanders) in Boquete die dat willen doen.
Deze maand nogquote:Op donderdag 6 november 2014 01:38 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Domnivoor, wanneer gaat Baru met GPS die trail lopen ?
Vraag m dan ook wat filmpjes te maken. Sowieso beelden tot hoe hoog je met een 4x4 kan komen, de steep area op de mirador, of je vanaf de 1e quebrada naar het huis van de Seracins kunt lopen enz.quote:
Daar heeft hij al heel wat over geschreven. Zoek zijn oudere berichten maar eens op.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:50 schreef jackie12 het volgende:
Vraag m dan ook wat filmpjes te maken. Sowieso beelden tot hoe hoog je met een 4x4 kan komen, de steep area op de mirador, of je vanaf de 1e quebrada naar het huis van de Seracins kunt lopen enz.
Ben benieuwd!
Nee zeggen is iets anders dan het zelf zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:55 schreef Domnivoor het volgende:
Goede timing van Baru om terug te gaan naar Boquete.
November = feestmaand in Panama![]()
http://amble.com/ambler/2(...)y-all-november-long/
[..]
Daar heeft hij al heel wat over geschreven. Zoek zijn oudere berichten maar eens op.
Die feestmaand komt misschien wel van pas als hij mensen spreekt die iets te los lippend zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:55 schreef Domnivoor het volgende:
Goede timing van Baru om terug te gaan naar Boquete.
November = feestmaand in Panama![]()
http://amble.com/ambler/2(...)y-all-november-long/
[..]
Daar heeft hij al heel wat over geschreven. Zoek zijn oudere berichten maar eens op.
Geen idee of ze familie zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:58 schreef jackie12 het volgende:
Nee zeggen is iets anders dan het zelf zien.
Bovendien was t Baru die zei dat je tot 20 minuten voor de mirador met een 4x4 kunt komen wat hier dan door de bekende users van mij niet wordt geloofd
Wel toevallig dat zowel Feliciano als Baru goed Duits kunnen.
Is t familie van elkaar met roots in Duitsland?
Dat zou kunnen helpenquote:Op donderdag 6 november 2014 02:03 schreef vronie het volgende:
Die feestmaand komt misschien wel van pas als hij mensen spreekt die iets te los lippend zijn.
Na alweer een stortvloed van praatjes en speculaties over el señor Feliciano nog maar even herhalen wat er in dit door jackie gelinkte artikel staat. Op dinsdagmiddag (dus toen K&L de Pianista deden) belde iemand van Spanish by the River (een Duitse) FG op om hem te vertellen dat de meiden van zijn diensten gebruik wilden maken. FG ging daarom op woensdagmorgen naar de taalschool in de verwachting de meiden daar aan te treffen. De rest is bekend.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik ben hier nog nooit eerder mee gekomen.
Dus het was verkeerd vertaald? Weet je waar de bron staat waar die van vertaald is?
En deze, is deze dan ook verkeerd vertaald naar het Nederlands?
http://www.panamaamerica.(...)-su-paso-por-boquete
Jazekerquote:Op donderdag 6 november 2014 02:19 schreef vronie het volgende:
Even een andere vraag ben jij dit zelf in je profielfoto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |