Of je probeert het om tien voor vijf in de ochtend of om vier uur in de middag nog een keer.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:40 schreef Lutalo het volgende:
Het beste is om hem zo snel mogelijk uit te zetten en op een andere tijdstip en locatie het nogmaals te proberen.
En als je dan op een locatie bent waarvan je denkt ' hé misschien is er hier bereik?'wacht je vast niet tot het tussen 10 en 11 of 13 en 14 uur is.
Denk jij dat dit vanuit 1 (vaste) plek is gedaan of hebben ze zich verplaatst?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef agter het volgende:
[..]
Of je probeert het om tien voor vijf in de ochtend of om vier uur in de middag nog een keer.
Maar ja, voor bereik heb je heuvels/bergen nodig. En voor overleving water, dus het dal opzoeken.
Wissel dat maar eens af, zolang je nog enigszins vast ter been bent.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:54 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Denk jij dat dit vanuit 1 (vaste) plek is gedaan of hebben ze zich verplaatst?
En als dat zo is, dan stroomafwaarts verder zoeken. Lijkt me de grootste kans om nog wat te vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef Poekje01 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten of stroomopwaarts lichamen in het water kunnen geraken die dan idd. tot de vindplaatsen meegevoerd kunnen zijn door de rivier bij zwellend water, dus of dat vast te stellen is...
Ik denk op die paden waar bv. die slachtkoeien lopen, die bananenplantage medewerkers en Indianen niet zo zeer. Slangen eten kleine beesten als muizen en ratten, dus verwacht die eerder in de "wilde jungle" stukken naast de paden. Of in die Quebrada's!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:49 schreef Lutalo het volgende:
Tijdens een 3 dagen trip van Boquete naar de kust of omgekeerd kom je die slangen niet tegen?
bedoel je op foto 508 soms rechtsonderin, net naast die noordhoek punt van die steen (met mosbegroeing) waar Kris op staat?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:10 schreef 11en30 het volgende:
Een ws'er zag zo'n fer-de-lance op foto 542, rechts van het been. Ik zie er ook eentje op 508, rechts van K.
Is toch al een paar keer besproken? Toen kwam je hier ook mee aan.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef jackie12 het volgende:
Hmmm Feliciano trok dus zelfs met Kris en Lisanne op....
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)rgend-langzaam.dhtml
(allereerste zin)
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Ik ben hier nog nooit eerder mee gekomen.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:31 schreef agter het volgende:
[..]
Is toch al een paar keer besproken? Toen kwam je hier ook mee aan.
Heeft te maken met vertaling of zo. Gaat wel vaker wat mee mis.
Nee, wellicht een ander, en dan zal ik wel in de war zijn met het 'rondhangen' van F wat je schreef.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik ben hier nog nooit eerder mee gekomen.
Dus het was verkeerd vertaald? Weet je waar de bron staat waar die van vertaald is?
En deze, is deze dan ook verkeerd vertaald naar het Nederlands?
http://www.panamaamerica.(...)-su-paso-por-boquete
Mijn Spaans is ook k@*t maar in het Nederlands staat heel duidelijk dat hij met ze optrok. Dat is voor mij nieuw.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, dan zal ik wel in de war zijn met het 'rondhangen' van F wat je schreef.
Mijn Spaans is niet zo goed. Dus dat artikel kan ik niet lezen.
Van dat beginstuk weet ik eigenlijk maar zeer weinig zeker. Veel is later weer tegen gesproken of gerectificeerd. Helaas.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:50 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Mijn Spaans is ook k@*t maar in het Nederlands staat heel duidelijk dat hij met ze optrok. Dat is voor mij nieuw.
In het Spaanse artikel staat dat Feliciano op dinsdagmiddag 1 april werd gebeld vanuit de taalschool voor boekingen en toen Kris en Lisanne op 2 april niet op kwamen dagen heeft hij 's avonds aangifte gedaan.
Groot verschil: met meiden optrekken of meiden helemaal niet kennen omdat de excursies telefonisch zijn geboekt door iemand van de taalschool in de middag van 1 april toen K en L op de Pianista waren
En uh, het AD artikel is geschreven door iemand van het AD dus lijkt me niet dat het een vertaling is
Het artikel betreft geen vertaling.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:47 schreef agter het volgende:
Nee, wellicht een ander, en dan zal ik wel in de war zijn met het 'rondhangen' van F wat je schreef.
Mijn Spaans is niet zo goed. Dus dat artikel kan ik niet lezen.
Ze heeft meerdere reportages gemaakt vanuit Panama mbt deze zaak, dan sturen ze uiteraard iemand die Spaans spreekt.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:54 schreef agter het volgende:
Maar jij denkt dat die Carla Vd Wal Feliciano persoonlijk gebeld heeft in haar beste Spaans?
Ik geloof wel dat de politie daar zo is, ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het artikel betreft geen vertaling.
Denk je echt dat F dit zal gaan verkondigen in de Panamese media:
"De politie deed alleen iets als de ouders van de Nederlandse meisjes aanwezig waren. Anders niet', zegt hij boos."
Dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:59 schreef agter het volgende:
Ik geloof wel dat de politie daar zo is, ja.
Okay, dat sterkt het verhaal idd. Er is zoveel mis gegaan met vertalingen bij diverse nieuwsberichten.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere reportages gemaakt vanuit Panama mbt deze zaak, dan sturen ze uiteraard iemand die Spaans spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |