Ja. Ik sluit mij hier (opnieuw) bij aan.quote:Op zondag 9 november 2014 10:07 schreef gynaika het volgende:
Mijn uitgangspunt is nog steeds dat de dames in groot vertrouwen de Pianista trail onder begeleiding van personen hebben gedaan die om wat voor redenen dan ook geen goede bedoelingen in het hoofd hadden.
De vrouwen hebben zich er echt niet aan gewaagd om met zijn tweeën die onbekende bushbush in te gaan.
Proef ik daar iets van verlatingsangst? Je hebt gelijk, als inderdaad iedereen die denkt aan een misdrijf hier zijn biezen zou pakken om ergens anders met zn allen verder te gaan dan zou het hier maar een saaie boel worden en waarschijnlijk het einde van dit topic betekenen.quote:[..]
Wat let je? Te druk met proberen te overtuigen? Ik snap niet eens waarom je dat doet. Je kunt toch gaan oplossen, terwijl er mensen meelezen en -posten, die jouw overtuiging niet delen? Stel dat iedere twijfelaar nu stopt met posten, krijg jij dan daardoor je handen vrij?
Of, wat minder vriendelijk: ligt het aan de niet van misdaad overtuigde posters, dat jij er maar niet toe komt om spijkers met koppen te slaan?
Doel je dan misschien specifiek op de persoon die na de eerste vondsten zei dat er gestopt moest worden met zoeken omdat het vanaf dat moment zeker was dat ze dood waren? Dus dat het beter is om niet meer vondsten te doen zodat wellicht de doodsoorzaak vastgesteld kan worden? Of omdat hij weet dat er niet meer geplant was en het daarom geen zin heeft verder te zoeken?quote:Op zondag 9 november 2014 11:41 schreef jackie12 het volgende:
Toch denk ik dat gezien de aanwijzingen het t meest logisch is dat Nathalee dood is en Joran er meer van weet.
En zo denk ik ook over de zaak van Kris en Lisanne.
Wel toch? Kris op de mirador.quote:Op zondag 9 november 2014 12:01 schreef agter het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat we niets weten over de foto's op gsm's.
Zijn er geen foto's aangetroffen op bijv de iPhone?
Get N Go!quote:Op zondag 9 november 2014 11:41 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Proef ik daar iets van verlatingsangst? Je hebt gelijk, als inderdaad iedereen die denkt aan een misdrijf hier zijn biezen zou pakken om ergens anders met zn allen verder te gaan dan zou het hier maar een saaie boel worden en waarschijnlijk het einde van dit topic betekenen.
Ik heb de vergelijking al heel vaak aangehaald maar voor als je 'm gemist hebt;
Ik denk dat Joran van de Sloot iets te maken heeft met de verdwijning van Nathalee Holloway.
Hij heeft haar als laatst (waarschijnlijk) gezien en hij loog regelmatig in zijn verhoren.
Maar afgezien van deze twee dingen zijn er geen feiten die zeggen dat Joran er ook daadwerkelijk iets mee te maken heeft met haar verdwijning. Sterker nog, er is niet eens een lichaam!
Als je mij dus zou vragen"zeg mij eens welke feiten er zijn die bewijzen dat Nathalee dood is en Joran er iets mee te maken heeft" dan moet ik gewoon eerlijk bekennen, dat kan ik niet.
Toch denk ik dat gezien de aanwijzingen het t meest logisch is dat Nathalee dood is en Joran er meer van weet.
En zo denk ik ook over de zaak van Kris en Lisanne.
Het is voor mij gezien de aanwijzingen het meest logisch dat Kris en Lisanne om het leven zijn gekomen door een misdrijf die ik helaas (nog) niet kan bewijzen.
Ja, 1 foto.quote:
Nee ik doel op dat het voor mij duidelijk is dat de meiden door een misdrijf om het leven zijn gekomen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:16 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Doel je dan misschien specifiek op de persoon die na de eerste vondsten zei dat er gestopt moest worden met zoeken omdat het vanaf dat moment zeker was dat ze dood waren? Dus dat het beter is om niet meer vondsten te doen zodat wellicht de doodsoorzaak vastgesteld kan worden? Of omdat hij weet dat er niet meer geplant was en het daarom geen zin heeft verder te zoeken?
Ik durf te betwijfelen dat meiden van die leeftijd die een stevige hike aan het maken zijn meer foto's maken. Als je toch moet stoppen om je gsm uit de tas te pakken, dan pak je de betere camera.quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, 1 foto.
Maar er wordt gesteld dat meiden van die leeftijd meer foto's met hun mobieltjes maken dan met een losse camera. Dan zouden er toch veel en veel meer foto's moeten zijn, op die mobieltjes.
Hoeveel geef je ervoor? Voor niets gaat de zon op.quote:Op zondag 9 november 2014 12:20 schreef agter het volgende:
[..]
Get N Go!
Werk eens een scenario uit met mede-misdaad gelovers. Iets wat we met de bekende feiten kunnen toetsen.
Nou was dat nou zo moeilijk? Nee toch!quote:Op zondag 9 november 2014 12:20 schreef agter het volgende:
[..]
Get N Go!
Werk eens een scenario uit met mede-misdaad gelovers. Iets wat we met de bekende feiten kunnen toetsen.
Heb je een linkje voor me?quote:Op zondag 9 november 2014 12:35 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nou was dat nou zo moeilijk? Nee toch!![]()
Zelfs van achter je PC kun je achter zoveel dingen komen.
Vanaf dat Leonardo ze bij de andere Spaanse school oppikte tot aan dat Feliciano onmogelijk 2 trails op 3 april kan hebben afgelopen.
Enz enz
En over het misdrijfscenario: Ik kan met de bekende feiten een "logisch" scenario maken.
Maar logisch is nog geen feit.
Als ik mn scenario teruglees van 3 maanden geleden dan zijn er afgezien van wat nuances en een 1 foutje geen dingen naar voren gekomen die dat scenario onderuit halen.
Sterker nog, er zijn in de afgelopen 3 maanden zelfs feiten bekend geworden die ik op dat moment nog niet eens wist en haarfijn in dat scenario passen.
Het is luie zondag, dus wie weet
HA, begrijp waar je naartoe wilt. Ook omdat rond die tijd niet meer is ingelogd met de pin.quote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Poekje01 het volgende:
Het hele mysterie riekt wmb. naar de misdaad. En niet met 1 maar uiteindelijk met 3 doden tot gevolg.
2 keer moord/dood door schuld, en 1 x moord. Begaan door een stel overmoedige jonge misdadige gastjes die L & K hebben meegenomen in hun auto de berg op. Meegelokt vanuit restaurant El Sobrason. Onervaren meiden, die een relatief makkelijk doelwit vormden. Zich lieten overtuigen.
Uit de hand gelopen handtastelijkheden, op een punt na de mirador en quedabra. Gewelddadigheden, wilde achtervolgingen, doodsbange vrouwen, schieten met een slingshot. Dreigingen met een machete.
Dat alles onder invloed van dope.
En dan domme fouten van onervaren moordenaars. Slimme meiden die een rugzak verstoppen.
Een papa die uiteindelijk ingeschakeld is om de schade te beperken, Sinaproc en de pers om de tuin te leiden. Een bendelid die getuige was van de delicten, vermoord, omdat deze als zwakste schakel in het clubje dreigde alles openbaar te maken.
Teveel toevalligheden die met elkaar samenhangen.
3 doden op 4 april.
En die bewijzen gaan er komen.
Ik begrijp dat Baru daar nu is, en de familie nog het e.e.a. gaat ondernemen/opzetten voor december. Dus wie weet.quote:Op zondag 9 november 2014 13:44 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
HA, begrijp waar je naartoe wilt. Ook omdat rond die tijd niet meer is ingelogd met de pin.
Hoe kom je bij dat restaurant? En jij denkt dus dat ze met z'n allen 4 dagen in de jungle hebben rondgelopen? Zijn K&L ontsnapt of? En waren die bendeleden dan onderweg naar Bocos? En jij gelooft dus dat de zaak van Osman gelinkt is?
Maar dan moeten de bewijzen wel voor januari bekend zijn...
Baru & de familie geloven dan ook wat Poekie denkt? Hoe zit het dan met al die getuigenverklaringen, zijn zij omgekocht om mee te doen aan de cover-up?quote:Op zondag 9 november 2014 13:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Baru daar nu is, en de familie nog het e.e.a. gaat ondernemen/opzetten voor december. Dus wie weet.
Welke kant je overtuiging ook op gaat, het zou idd fijn zijn als er wat meer aanknopingspunten naar boven komen.
Ik reageerde meer op je post dat er voor januari meer bekend moet zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:55 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Baru & de familie geloven dan ook wat Poekie denkt? Hoe zit het dan met al die getuigenverklaringen, zijn zij omgekocht om mee te doen aan de cover-up?
Ah zoquote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef agter het volgende:
[..]
Ik reageerde meer op je post dat er voor januari meer bekend moet zijn.
Dat hoop ik ook, ongeacht welke kant nieuwe feiten op wijzen.
Goed stuk.quote:Op zondag 9 november 2014 13:21 schreef Poekje01 het volgende:
Het hele mysterie riekt wmb. naar de misdaad. En niet met 1 maar uiteindelijk met 3 doden tot gevolg.
2 keer moord/dood door schuld, en 1 x moord. Begaan door een stel overmoedige jonge misdadige gastjes die L & K hebben meegenomen in hun auto de berg op. Meegelokt vanuit restaurant El Sobrason. Onervaren meiden, die een relatief makkelijk doelwit vormden. Zich lieten overtuigen.
Uit de hand gelopen handtastelijkheden, op een punt na de mirador en quedabra. Gewelddadigheden, wilde achtervolgingen, doodsbange vrouwen, schieten met een slingshot. Dreigingen met een machete.
Dat alles onder invloed van dope.
En dan domme fouten van onervaren moordenaars. Slimme meiden die een rugzak verstoppen.
Een papa die uiteindelijk ingeschakeld is om de schade te beperken, Sinaproc en de pers om de tuin te leiden. Een bendelid die getuige was van de delicten, vermoord, omdat deze als zwakste schakel in het clubje dreigde alles openbaar te maken.
Teveel toevalligheden die met elkaar samenhangen.
3 doden op 4 april.
En die bewijzen gaan er komen.
OH in costa rica.quote:Op zondag 9 november 2014 14:16 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ah zoPrecies. Als er bewijzen boven tafel komen die Poekie's vermoedens doen bevestigen... Dan heeft er wel een ongelooflijke cover-up plaatsgevonden en dan vraag ik me af tot hoever...
Dank je voor artikel! Wat gaat het toch langzaam eigenlijk of ligt het aan mij? Dit had toch direct onderzocht moeten worden? Is dit het begin van bewijs vinden dat er derden in spel waren of is er al meer bekend? Het lijkt zo'n wanhopige actie, omdat er niets meer gedaan kan worden met de vingerafdrukken en het feit de kamer van Lisanne&Kris niet fatsoenlijk is onderzocht. En wat als verzoek wordt afgewezen...quote:Op zondag 9 november 2014 14:25 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuwe ontwikkeling in Panama:
- IMELCF heeft een verzoek ingediend voor extra onderzoek in de omgeving van de vindpaatsen: vegetatie, bodemgesteldheid, temperatuur, luchtvochtigheid, insecten e.d. Het gaat om de vraag of vegetatieresten in de schoen van Lisanne en de larven in het huidweefsel uit die omgeving kunnen komen.
http://www.panamaamerica.(...)do-en-nueva-pesquisa
Hahaquote:Op zondag 9 november 2014 14:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
OH in costa rica.
Sorry, dat is flauw, maar denk wel dat er hier en daar, ook op wat hoger niveau is geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |