Je UI is leuk!quote:Op woensdag 5 november 2014 09:08 schreef zolderraam het volgende:
ipv je kapot te schamen dat je familie bent van een stel treinkapers denk je er nog aan te kunnen verdienen ook. Echt ongelooflijk.
Inderdaad, genoeg is genoeg. Het is tijd voor de VOC mentaliteit. Laten we weer met schepen naar Afrika varen en die daar vol laden met negers om die vervolgens te verkopen op de katoenvelden van de rednecks.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:22 schreef ShaoliN het volgende:
Tering, volgens mij moeten we momenteel echt voor iedereen sympathie en begrip opbrengen, ofniet?
Vast een potje klaarzetten voor de nabestaanden van Syrie gangers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad, ik vind de laatste tijd dat het gejank om niks behoorlijk omhoog gaat. Die kapers werden niet gedwongen om met automatische wapens een trein te kapen volgens mij.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
hihi.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:22 schreef ShaoliN het volgende:
Tering, volgens mij moeten we momenteel echt voor iedereen sympathie en begrip opbrengen, ofniet?
Vast een potje klaarzetten voor de nabestaanden van Syrie gangers.
Beter dat dan dat ze na 10 jaar weer op straat stonden en als helden werden onthaald in de gemeenschap.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef DonJames het volgende:
Nou heb ik weinig sympathie voor de kapers, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat de nabestaanden stellen dat er sprake is van disproportioneel geweld. Ik bedoel, de 6 kapers zijn doorzeefd door 144 kogels. Gewoon neergemaaid dus. En dat mag nou eenmaal niet, althans niet zomaar.
Dus de schadevergoeding hangt volgens jou af, van het aantal kogels dat je doorzeefd bent?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef DonJames het volgende:
Nou heb ik weinig sympathie voor de kapers, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat de nabestaanden stellen dat er sprake is van disproportioneel geweld. Ik bedoel, de 6 kapers zijn doorzeefd door 144 kogels. Gewoon neergemaaid dus. En dat mag nou eenmaal niet, althans niet zomaar.
Nou ja, zomaar...quote:Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef DonJames het volgende:
Nabestaanden een rekening voor gebruikt materiaal sturen. 1000 euro per kogel.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dus de schadevergoeding hangt volgens jou af, van het aantal kogels dat je doorzeefd bent?
Ja, en de NS kan ook gaan claimen, omdat de kapers medeverantwoordelijk kunnen worden gehouden, voor het niet altijd op tijd rijden van de trein, en daarmee het bedrijf imagoschade hebben toegebracht.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:39 schreef Storneren het volgende:
[..]
Nabestaanden een rekening voor gebruikt materiaal sturen. 1000 euro per kogel.
Plus het mollen van een trein.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:42 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, en de NS kan ook gaan claimen, omdat de kapers medeverantwoordelijk kunnen worden gehouden, voor het niet altijd op tijd rijden van de trein, en daarmee het bedrijf imagoschade hebben toegebracht.
Jij moet even opzoeken wat "disproportioneel geweld" is.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef Hoplahopla het volgende:
Sinds wanneer kun je disproportioneel geweld gebruiken bij terroristen?
We hebben het hier niet over een relletje op Koninginnedag waar tien doden vallen ofzo?
Jij moet minder tekenfilms kijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:34 schreef Richestorags het volgende:
Beter dat dan dat ze na 10 jaar weer op straat stonden en als helden werden onthaald in de gemeenschap.
Bovendien: je gaat geen enkel risico nemen met lui die al iemand hebben gedood en dreigen er nog meer te doden. Daarvan wil je zeker zijn dat die zo vol lood gepompt zitten dat hun lichaam een Zwitserse gatenkaas is geworden.
Jij moet beter lezen, ik heb het nergens over schadevergoeding.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef OeJ het volgende:
Dus de schadevergoeding hangt volgens jou af, van het aantal kogels dat je doorzeefd bent?
De Italianen hebben vast nog wel ergens een gammel bootje liggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:49 schreef Twiitch het volgende:
Zet ze lekker op een boot naar Indonesië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |