Tof!quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Mochten jullie geinteresseerd zijn, gisteren was er een itempje over mijn bedrijf op RTL
http://www.rtlnieuws.nl/uitzendingen/toekomstmakers-dsm-1-29
Vanaf 8:05.![]()
Simpel uitgelegd wat ik nou eigenlijk doe aan die raketten. Ik ben overigens niet in beeld, alleen collega's
huh, had je hem al zo vroeg besteld?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:35 schreef tliciouz het volgende:
Iemand met nog een xdoos die Far Cry 4 in verpakking wilt overkopen?
Kon de pre order helaas niet annuleren en aangezien ik een ps4 heb is deze nu overbodig.
Online gekocht?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:35 schreef tliciouz het volgende:
Iemand met nog een xdoos die Far Cry 4 in verpakking wilt overkopen?
Kon de pre order helaas niet annuleren en aangezien ik een ps4 heb is deze nu overbodig.
Ja 2 maanden terug ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
huh, had je hem al zo vroeg besteld?
Hallo, denk je dat ik blond ben?quote:
X1 bestellen terwijl je weet dat je een PS4 wilt... Grote kans op blond jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hallo, denk je dat ik blond ben?
Had er al voor betaald helaas. Was een of andere actie.
Je mag altijd gewoon ruilen/van een koop afzien...quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hallo, denk je dat ik blond ben?
Had er al voor betaald helaas. Was een of andere actie.
Was een inruilactie hoor ik net, denk niet dat ze mijn oude games terug geven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je mag altijd gewoon ruilen/van een koop afzien...
Dus plastic niet eraf halen en gewoon terug als je hem al afgehaald hebt.
Edit: beter koop he BF4gezellig met de oude lullen factie gamen
Ik weet niet wie je bent maar vind je nu al niet aardig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
X1 bestellen terwijl je weet dat je een PS4 wilt... Grote kans op blond ja
Dat heeft ie sneller voor elkaar dan kabouter! das best knapquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent maar vind je nu al niet aardig.
Lol.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat heeft ie sneller voor elkaar dan kabouter! das best knap
Vanavond weer?quote:
Sorry vanavond niet, morgenavond wel vanaf uurtje of 7 presentquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vanavond weer?
Onze Fries ook weer?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tams, whaddup my girl! Alles kits achter de rits?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kent het wel he. Droog als de sahara met zo nu en dan een rode tsunami.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tams, whaddup my girl! Alles kits achter de rits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |