quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 03:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je kent het wel he. Droog als de sahara met zo nu en dan een rode tsunami.
quote:
Dat weet ik niet, wil je even kijken?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tams, whaddup my girl! Alles kits achter de rits?
quote:
Nee, ik geloof je wel denk ikquote:Op woensdag 19 november 2014 07:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wil je even kijken?
Gefeliciteerd!
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Zonde dat je de pizzabrommer hebt verkocht, maar gelukkig hebben we de foto's nog oldtimer
[ afbeelding ]
Pieter is echt 15 keer zo dik.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Zonde dat je de pizzabrommer hebt verkocht, maar gelukkig hebben we de foto's nog oldtimer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Pieter is echt 15 keer zo dik.
Ga frits op de stofzuiger zetten man, zak hooiquote:
Thnx Donnie!quote:Op woensdag 19 november 2014 12:20 schreef badboynova het volgende:
Gefeliciteerd pietertje, eindelijk haar op je ballen 😃
Niet zo populair doen vadsige spekhond. Niemand mag je hier.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ga frits op de stofzuiger zetten man, zak hooi
Thnx Joskequote:Op woensdag 19 november 2014 12:24 schreef Cliffy het volgende:
Gefeliciteerd Piet
Volgende keer niet zoveel lawaai maken 's nachts
Waarom blijf je me uitnodigen om naar Tilburg te komen dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet zo populair doen vadsige spekhond. Niemand mag je hier.
Je nodigt jezelf altijd uit carnavalsmussoliniquote:Op woensdag 19 november 2014 12:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarom blijf je me uitnodigen om naar Tilburg te komen dan?
Bonjour pierre,quote:Op woensdag 19 november 2014 12:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je nodigt jezelf altijd uit carnavalsmussolini
Merci Humide Bob!quote:Op woensdag 19 november 2014 13:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Bonjour pierre,
Bon anniversaire, tu ouwe bourgondiër!
-X- Natte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop