EDIT: die 980 is 525 euroquote:Op donderdag 20 november 2014 15:54 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Maar hoeveel versies zitten er tussen de 560 en de 770? vast geen 21..
Je zou ook voor de 970 kunnen gaan met 4 gig geheugen. Daar kun je zeker weer een lange tijd mee vooruit. Ik sla de 900 serie over omdat ik persoonlijk vind dat de 770 nog altijd doet wat hij moet doen. Dan maar geen ultra. in 1080 is high voor mij meer dan voldoende.quote:
Tja de minimale eisen zijn een GTX680. Daarom dat Unity op een 560TI bagger loopt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef Ypmaha het volgende:
Maar is mijn videokaart (MSI GTX 560 Ti) te slecht voor AC:U? Want het draait namelijk heel bagger. De rest van mijn hardware is pas nog vervangen.
Hoe de neuk kan het dan dat de minimum requirements voor Far Cry 4 een GTX 460 is. Is AC:U dan echt zo slecht geoptimaliseerd?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja de minimale eisen zijn een GTX680. Daarom dat Unity op een 560TI bagger loopt.
http://www.pcgamer.com/as(...)uirements-confirmed/
Bij mij loopt Unity prima. Wel veel clipping. Vermaak me er prima mee.
Naja, lachend denk ik niet, tis geen high end kaart. Maar had er zeker meer verwacht. En inderdaad bagger optimalisatie. Zelfs voor consoles heb ik begrepen.quote:Op donderdag 20 november 2014 04:00 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol zielige optimalisatie van de game voor pc, jouw kaart hoort het in realiteit lachend te kunnen playen..
Ik koop om de generatie het subtopmodel van nvidia. Dus GTX 470, GTX 670, en nu GTX 970. Meeste snelheid voor een goede prijs. Je kunt altijd alles goed draaien, en tweedehands levert de oude kaart ook nog wat op als je de nieuwe koopt.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:21 schreef Ypmaha het volgende:
Wat zou beter zijn? Om de 4 jaar een high-end videokaart of om de 2 jaar een midrange kaart? Zit te twijfelen wat voor videokaart ik zal nemen.
Van mij hoeft het ook niet allemaal op ultra. Maar zelfs op high komt het nog vaak genoeg voor dat de framerate onder de 20 zakt met m'n 770.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je zou ook voor de 970 kunnen gaan met 4 gig geheugen. Daar kun je zeker weer een lange tijd mee vooruit. Ik sla de 900 serie over omdat ik persoonlijk vind dat de 770 nog altijd doet wat hij moet doen. Dan maar geen ultra. in 1080 is high voor mij meer dan voldoende.
http://www.alternate.nl/h(...)_source=tweakers.net
Mwah is persoonlijk vind ik. Wat mij betreft is 1080 voorlopig voldoende. Het verschil met 1440p vind ik minimaal en UHD schermen zijn nog best fors qua prijs. Daar komt dan ook weer bij dat je een videokaart moet hebben die die resoluties trekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:51 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb een Samung Syncmaster 2443 als monitor. Ook al een paar jaar oud, maar zou die ook aan vervanging toe zijn? Hij werkt verder gewoon prima (is 1920x1080 pixels), maar ik weet niet hoe dat zit met beeldschermen
Dit mis ik heel ergquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik probeer wel stealthy te zijn, maar dat is echt wel lastig geworden. Er zijn meer vijanden, die vaak naar elkaar kijken, je hebt geen slaappijl meer (die spookblade doet de helft vd tijd niets), en je kan niet meer fluiten om ze te lokken.
Freerunning/controls zijn toch echt wel wat klungelig soms, en zeker als ge ergens binnen zit werkt de camera niet mee
Daar heb je nu toch knalerwten voor?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef AntiChrist7 het volgende:
en je kan niet meer fluiten om ze te lokken.
Oh, mij ga je nooit horen zeggen dat de gevechten te moeilijk waren in de vorige games, nu is het inderdaad een stuk lastiger. Maar dan is opties wegnemen om juist de gevechten te vermijden een domme zet vind ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:00 schreef StefanW het volgende:
Wat de devs mij vertelden op een event is dat er vanuit de community veel klachten kwamen dat de gevechten te makkelijk waren (wat ik persoonlijk ook wel vind).
Hiermee hebben ze de gevechten moeilijker en uitdagender willen maken.
Het voorkomt wel zo'n dodensprong van een kerktoren als je eigenlijk gewoon een leap of faith wil maken. Dus dat vind ik wel een verbetering.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik vind de gevechten nou niet echt veel moeilijker eigenlijk.
Net zoals dat ik het omhoog of omlaag klimmen nou ook niet echt beter vind gaan
Nou had ik waarschijnlijk net de verkeerde combinatie te pakken, of mikte net naast de hooiwagen, maar kreeg het alsnog voor elkaar hoorquote:Op zondag 23 november 2014 08:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het voorkomt wel zo'n dodensprong van een kerktoren als je eigenlijk gewoon een leap of faith wil maken. Dus dat vind ik wel een verbetering.
Ik moet ook nog wel wennen aan de besturing, bijv. klim ik verder omhoog ipv door het raam naar binnen te springen. Heb de hooiwagen ook al een paar keer gemist.quote:Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nou had ik waarschijnlijk net de verkeerde combinatie te pakken, of mikte net naast de hooiwagen, maar kreeg het alsnog voor elkaar hoor
Hahahaha!quote:Op maandag 24 november 2014 20:43 schreef Evi_90 het volgende:
Over glitches, vond deze toch wel grappig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Idd, waar zijn de tijden dat je zelf user generated content kon toevoegen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef OverRated het volgende:
Dit vind ik ook weer zo triest:Nu al die Season Pass van The Crew lopen promoten, terwijl die beta echt fucking slecht was. Bovendien komt die game pas volgende maand (?) uit. En die DLC lijkt me het geld ook niet waard, als ik zo kijk wat je er voor terugkrijgt. Ondertussen is AC: Unity een zootje en worden er geen excuses aangebodentwitter:Ubisoft twitterde op donderdag 13-11-2014 om 20:42:19Check out all the incredible cars included in The Crew's Season Pass in the new trailer >> http://t.co/mntG74QldP || http://t.co/o4sRDWjK6x reageer retweet
Onzin, maakt niet uit welke driver ik gebruik, zelfs met de betadriver voor AMD werkt het voor geen meter. Als ik geluk heb zit ik op 20fps op medium settings met FXAA en voor de rest bijna alles uit. Kom ik in een gevecht, dan dropt het vaak sub 10 fps.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is inherent aan driverproblemen
Gele kisten. Voor rode kisten moet je gewoon goed zijn in lockpicken. Blauwe kisten zijn de companion app. Is idd leuk, maar heeft mijn progress gewist....quote:Op woensdag 26 november 2014 10:05 schreef Bart het volgende:
Gisteren begonnen, nieuwe videokaart kwam binnen waar ik op zat te wachten. Best zwaar spel grafisch.
Maar tot nu toe tof. Even wennen aan de nieuwe besturing met up/down freerunnen. Companion app is ook leuk tot nu toe.
Was wel ff benieuwd naar Initiates. Daar kun je de rode kisten mee openen als je level hoog genoeg is of zo? Maar hoe verhoog je je level in initiates?
Ah, dat zal bij mij niet meer lukken. Alle AC's op de X360 gespeeld maar geen progress meer in Uplayquote:Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Gele kisten. Voor rode kisten moet je gewoon goed zijn in lockpicken. Blauwe kisten zijn de companion app. Is idd leuk, maar heeft mijn progress gewist....
Initiates is gewoon je history van de vorige games en hoeveel je ze gespeeld hebt. Op de site inloggen en je games syncen. Al lukt het syncen nog niet 100% bij iedereen. Maar dat zijn maar een 10 kisten ofzo
Wat doet the Crew hier?
Syncen? Moet ik dan mijn Xbox weer aanslingeren voor al die oude ac's? Wat een gedoe allemaalquote:Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Gele kisten. Voor rode kisten moet je gewoon goed zijn in lockpicken. Blauwe kisten zijn de companion app. Is idd leuk, maar heeft mijn progress gewist....
Initiates is gewoon je history van de vorige games en hoeveel je ze gespeeld hebt. Op de site inloggen en je games syncen. Al lukt het syncen nog niet 100% bij iedereen. Maar dat zijn maar een 10 kisten ofzo
Wat doet the Crew hier?
Dacht dat ie dat deed op basis van de achievements van vorige delen die in je xbox live account zitten?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Syncen? Moet ik dan mijn Xbox weer aanslingeren voor al die oude ac's? Wat een gedoe allemaal.
Ik probeerde laatst wel mijn live account te koppelen aan mijn ubi account, maar dat lukt niet. Het vreemd is dat ik AC:BF wel gewoon op de pc heb gespeeld, staat dus gewoon in Uplay. Maar niets bij initiates. Wazig systeem.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dacht dat ie dat deed op basis van de achievements van vorige delen die in je xbox live account zitten?
nee, gaat gewoon via Uplay. Ik heb alle vorige AC's ook niet meer geinstalleerd. Maar de site lijkt weer kuren te hebben, heb plotseling geen level meerquote:Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Syncen? Moet ik dan mijn Xbox weer aanslingeren voor al die oude ac's? Wat een gedoe allemaal.
Binnenkort nog weer eens proberen mijn live account te koppelen dan. En kijken of ik in Black Flag nog iets kan koppelen of zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:31 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
nee, gaat gewoon via Uplay. Ik heb alle vorige AC's ook niet meer geinstalleerd. Maar de site lijkt weer kuren te hebben, heb plotseling geen level meer
quote:If you purchased the Season Pass or Assassin’s Creed Unity Gold Edition (which includes the Season Pass), you are eligible to choose one free game from among a select list of Ubisoft titles.* These are:
The Crew, Far Cry 4, Watch Dogs, Assassin’s Creed Black Flag, Rayman Legends, Just Dance 2015
Voor mij hetzelfde. Enige opties waren FC4 en The Crew, de rest had ik al (muv Just Dance, maar die hoef ik nietquote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Chrizs het volgende:
Heb weinig hinder ondervonden en heb een gratis season pass dus dit is een mooi extraatje.
Word voor mij FC4, de rest heb ik al en mijn interesse voor the crew is snel minder geworden
Flinke pleister.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:55 schreef CoExist het volgende:
Hoe laat komt die patch eigenlijk?
Edit:
Inmiddels is de patch online. 2,76GB.
PS4 was eerstquote:Op donderdag 27 november 2014 12:37 schreef MhZero het volgende:
Is de patch al uitgerold op de PC? Uplay heeft nog geen update uitgevoerd.
Pc-patch komt komende week pas.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:37 schreef MhZero het volgende:
Is de patch al uitgerold op de PC? Uplay heeft nog geen update uitgevoerd.
ik dacht morgen? mja jij bent de gameredactie dus jij zal t wel beter wetenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:18 schreef StefanW het volgende:
[..]
Pc-patch komt komende week pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |