Nu al die Season Pass van The Crew lopen promoten, terwijl die beta echt fucking slecht was. Bovendien komt die game pas volgende maand (?) uit. En die DLC lijkt me het geld ook niet waard, als ik zo kijk wat je er voor terugkrijgt. Ondertussen is AC: Unity een zootje en worden er geen excuses aangebodentwitter:Ubisoft twitterde op donderdag 13-11-2014 om 20:42:19Check out all the incredible cars included in The Crew's Season Pass in the new trailer >> http://t.co/mntG74QldP || http://t.co/o4sRDWjK6x reageer retweet
Vind ze in deze versie wel erg lang. Komt misschien ook omdat je nu gewoon naar een zwart scherm zit te kijken..quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef CoExist het volgende:
Hier ook geen vastlopers. Soms wat grafische foutjes hier en daar, maar daar kan ik me niet zo druk om maken.
Enne, de laadtijden van AC3 waren destijds ook al erg lang.
Hoezo een zooitje? Ik heb het in een ruk uit kunnen spelen, geen crashes, niets.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef OverRated het volgende:
Ondertussen is AC: Unity een zootje en worden er geen excuses aangeboden
dat neemt niet weg dat het bij andere mensen wel een zooitje is.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo een zooitje? Ik heb het in een ruk uit kunnen spelen, geen crashes, niets.
De een heeft er wat meer last van dan de ander natuurlijk. Jij hebt misschien geluk. Maar over het algemeen zijn er gewoon te veel bugs.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo een zooitje? Ik heb het in een ruk uit kunnen spelen, geen crashes, niets.
Dat is inherent aan driverproblemenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Burrito het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat het bij andere mensen wel een zooitje is.
ik heb het op de PS4. Ubisoft weet precies wat voor hardware en drivers die ps4 heeft. Dan is er geen excuus voor het feit dat het zulke grote FPS problemen en andere bugs heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is inherent aan driverproblemen
Toch apart dat ik ze dan niet ben tegengekomen op PS4quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:39 schreef Burrito het volgende:
[..]
ik heb het op de PS4. Ubisoft weet precies wat voor hardware en drivers die ps4 heeft. Dan is er geen excuus voor het feit dat het zulke grote FPS problemen en andere bugs heeft.
Same here. Ik krijg sterk de indruk dat vooral de PC versie zo crappy is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch apart dat ik ze dan niet ben tegengekomen op PS4
Die had dan ook duidelijk minder knappe textures als Unityquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef Jivis het volgende:
Vind het vooral jammer van die laadtijden en framerate, omdat Black Flag op PS4 juist zo smooth liep.
Vraag me toch af hoe ze dat hebben kunnen verpesten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef Jivis het volgende:
Vind het vooral jammer van die laadtijden en framerate, omdat Black Flag op PS4 juist zo smooth liep.
Tuurlijk, dat zal zeker wel extra processorkracht vragen. Maar dan nog is het schrijnend dat Unity, nota bene gepromoot als als de eerste echte next gen AC, zo fucked up wordt uitgebracht. Dit soort dingen merk je toch tijdens het beta testen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had dan ook duidelijk minder knappe textures als Unity
Iddquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Rezania het volgende:
Dat gedoe met die companion app is trouwens ook irritant, daar zit ik helemaal niet op de wachten verdomme.
Dit is een andere engine volgensmij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe ze dat hebben kunnen verpesten.Ze hadden al ervaring met Assassin's Creed op deze gen. Waarom loopt deze dan over het algemeen als bagger?
[ afbeelding ]
Ben wel blij dat ze Assassin's Creed aan het fixen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |