quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
crewdisclaimer: do not feed this troll
Oef, hier moet ik wel van bijkomen. Ik kom niet buiten VBLquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als je niet buiten VBL komt zul je dat niet weten nee.
Is dat een gekke uitspraak?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
Qua teamgedrag liever Messi dan Ronaldo.
Uit positie lopen, niet meeverdedigen, alles te zeggen hebben en toch de goodboi uithangen...quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
Qua teamgedrag liever Messi dan Ronaldo.
Ja.quote:
Je hoeft niet gelijk in de verdediging te schieten en alles als aanvallen zien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oef, hier moet ik wel van bijkomen. Ik kom niet buiten VBL
Inderdaad. Vreselijk figuur die Messi al gaat neersteken wel wat ver.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uit positie lopen, niet meeverdedigen, alles te zeggen hebben en toch de goodboi uithangen...
Bah. zou hem neersteken.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat lief, de ene kutuser neemt het op voor de andere.
bevertons paints niet waarderen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat lief, de ene kutuser neemt het op voor de andere.
meeverdedigen en uit positie lopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uit positie lopen, niet meeverdedigen, alles te zeggen hebben en toch de goodboi uithangen...
Bah. zou hem neersteken.
Verhaal dat hij een blik cola voor de neus van Pep opendeed nadat hij zei dat er geen frisdrank gedronken mocht worden in de rust.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja.
Messi heeft laatst zelfs een wissel geweigerd, loopt geen meter te veel, scheldt zijn teamgenoten nog wel eens uit etc.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:47 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
bevertons paints niet waarderen.
Ik geloof het meteen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Verhaal dat hij een blik cola voor de neus van Pep opendeed nadat hij zei dat er geen frisdrank gedronken mocht worden in de rust.![]()
![]()
![]()
Het loopt de laatste tijd niet meer zo lekker als 2 jaar geleden bij Messi, waardoor hij ongetwijfeld wat geïrriteerd raakt, maar ik heb nooit het idee dat ie puur voor zichzelf speelt. Messi is ook niet jaloers als een teamgenoot scoort en doet veel meer mee met het teamspel dan Ronaldo. Zoals Ronaldo vandaag voor zijn eigen roem speelde, daar kots ik van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja.
Messi heeft laatst zelfs een wissel geweigerd, loopt geen meter te veel, scheldt zijn teamgenoten nog wel eens uit etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |