quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Eens in de week rennen ze naar het VN voedselprogramma toe en onderweg nemen ze ook even de tijd om uit te rusten door stenen naar de politie te gooien.
Dat zou ik dan om te beginnen maar eens uit mijn hoofd zetten, als je denkt dat de joden dat ooit uit handen geven spoor je niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:48 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Wat oost jeruzalem betreft is het geen israel. Dat is uiteindelijk het doel uiteraard.
Bent u een zionist?quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou ik dan om te beginnen maar eens uit mijn hoofd zetten, als je denkt dat de joden dat ooit uit handen geven spoor je niet.
Je mag wel jij zeggen hoor, en nee ik ben geen zionist. Ik geloof alleen niet dat de joden ooit nog concessies gaan doen aan de Palestijnen, in ieder geval niet zolang Hamas de scepter zwaait.quote:
Joodse gevangenissenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:57 schreef klawie het volgende:
[..]
wtf
de leef omstandigheden met de nederlandse gevangenisen zijn totaal niet te vergelijken met de joodse gevangenissen in palestina
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |