Ik ben nog halverwege met bijlezen maar wou alvast even reageren.
Ik weet niet meer wie het zei, Kwak denk ik, over voeden waar kraamvisite bij is. Dat doe ik ook en maakt me weinig uit, als het aanleggen tenminste snel gaat.
Volgens mij hebben wij 's avonds vanaf een uur of 19.00/20.00 een clustermoment (elke dag is het namelijk zover). Ineens veel huilen, na een borst, toch hongersignalen uitgeven. Pink en speen en bij man op de blote borst helpen wel even maar het is ook wel heel veel huilen. Gisteravond na een uur, 1,5 uur toch maar de andere borst gegeven ook al leken het ook wel krampjes (beentjes optrekken) en hij heeft enorm gedronken en toen daarna een stuk rustiger én 6 uur tussen de voeding gelaten ineens

21.30 gedronken en toen 3.30 pas bij mijn man de fles! Zoooooo. En pas om 7 uur weer bij mij, mijn borsten wisten niet wat hun overkwam, dus om 4 uur maar gekolfd

Hij heeft toen wel een uur bijna continu gedronken bij me, mamatime

(maar ook aauuuu pijnlijke tepels, nog een uur daarna pijnlijk, dus dat moet ook niet te vaak...) Hij was volgens mij echt blij mij weer te zien.
Oh en Chanty, hoe heb je dat gedaan, gebadderd zonder assistentie? Lijkt me ook geweldig. Ik 'mag' nog niet badderen, dus man gaat met baby in bad, vinden ze beide gewéldig. Lekker zwemmen al met de voetjes. Ik wil graag de douche introduceren, maar ik durf niet. Werkt het als je een tshirt aanhoudt zelf, voor het glibberige?
Denk dat we de tummytub snel weer doorverkopen, want dat is toch best een onding en een babybadje hebben we niet, gewoon dus in groot bad mee. Douchestraal doen we al wel in het bad op hem, zodat hij daar aan went)[ Bericht 7% gewijzigd door Hilmo op 06-11-2014 12:27:33 ]