abonnement Unibet Coolblue
pi_146557657
Ligt het nou aan mij, of is die Jimmy Geduld echt enger dan de ergste junks die hij zogenaamd moet gaan behandelen?
pi_146558070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:06 schreef hpeopjes het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is die Jimmy Geduld echt enger dan de ergste junks die hij zogenaamd moet gaan behandelen?
Nee ligt niet aan jou, ik vind 'm ook maar eng. ;(
Hallon!
pi_146558144
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:16 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nee ligt niet aan jou, ik vind 'm ook maar eng. ;(
Ik krijg echt een beetje de rillingen van die gast. Ik snap z'n meerwaarde voor het programma ook niet zo, buiten dat zijn bedrijf waarschijnlijk een deel van de rekening betaalt.
pi_146610521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:17 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik krijg echt een beetje de rillingen van die gast. Ik snap z'n meerwaarde voor het programma ook niet zo, buiten dat zijn bedrijf waarschijnlijk een deel van de rekening betaalt.
Zijn bedrijf is de drijvende kracht achter het programma, alle sessies meetingen, klinieken, en gesprekken worden door hun geregeld en uitgevoerd.

Uiteraard moet er een deskundige mee bij de overval, en zal je een heel groot gedeelte niet zien.
pi_146610713
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef BlueMage het volgende:
...en familie hoeft niet drastisch al het contact te verbreken zo van "als je nu je niet laat helpen dan..." er zijn best methodes/therapie om met dit soort dingen om te gaan zonder er zelf aan onderdoor te gaan en niet de verslaafde te "helpen" met z'n gedrag.
Juist wel, door een drastische stap te zetten, komt hij in een isoloment en zal hij de stap eerder zetten.

Dreigen met de familie werkt bijna altijd.
pi_146611338
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:25 schreef y8987 het volgende:

[..]

Juist wel, door een drastische stap te zetten, komt hij in een isoloment en zal hij de stap eerder zetten.
Een isolement leidt juist vaak niet tot actie in de goede richting.
pi_146618338
quote:
7s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een isolement leidt juist vaak niet tot actie in de goede richting.
Juist wel, hierdoor zet je keiharde druk, de eerste aflevering was daar het bewijs van.

Jimmy geduld heeft trouwens in amerika gestudeerd, hij zal het wel weten.
pi_146618454
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:45 schreef y8987 het volgende:
Jimmy geduld heeft trouwens in amerika gestudeerd, hij zal het wel weten.
ja want amerika gaat echt voorbeeldend om met verslaafden
pi_146618812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:45 schreef y8987 het volgende:

[..]
Jimmy geduld heeft trouwens in amerika gestudeerd, hij zal het wel weten.
Nou nu ben ik onder de indruk hoor _O- dat 12 stappen model is trouwens zo onwetenschappelijk als maar zijn kan. Meer en meer psychologen/psychiaters (ook in de VS) keuren het af als behandelmethode voor verslaving. :') Het gelul over "Hogere Macht" zou bij mij iig tot gevolg hebben dat ik nog eens 'n flinke borrel zou inschenken. :')
Hallon!
pi_146619723
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:45 schreef y8987 het volgende:

[..]

Juist wel, hierdoor zet je keiharde druk, de eerste aflevering was daar het bewijs van.
Druk zetten is wat anders dan iemand in een isolement duwen. Een isolement veroorzaakt juist alleen maar problemen in plaats van dat het zorgt voor zelfinzicht.

quote:
Jimmy geduld heeft trouwens in amerika gestudeerd, hij zal het wel weten.
Een studie gevolgd hebben maakt je nog geen goede therapeut of behandelaar. Je hebt dan alleen een theoretische basis gelegd.
pi_146622539
Ik heb nog even gevraagd hoe het nu met Francois gaat maar hij woont momenteel bij zijn vader het het schijnt goed te gaan. Maar onder voorbehoud.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_146625667
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Druk zetten is wat anders dan iemand in een isolement duwen. Een isolement veroorzaakt juist alleen maar problemen in plaats van dat het zorgt voor zelfinzicht.

[..]

Een studie gevolgd hebben maakt je nog geen goede therapeut of behandelaar. Je hebt dan alleen een theoretische basis gelegd.
Onzin je zuit duidelijk dat geduld geen therapetische handelingen verricht hij is afgestudeerd interventionist.

Daarnaast laat het programma ook zien dat het wel degelijk helpt als de hele familie zijn handen ee vanaf trekt.
pi_146625817
quote:
10s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:59 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nou nu ben ik onder de indruk hoor _O- dat 12 stappen model is trouwens zo onwetenschappelijk als maar zijn kan. Meer en meer psychologen/psychiaters (ook in de VS) keuren het af als behandelmethode voor verslaving. :') Het gelul over "Hogere Macht" zou bij mij iig tot gevolg hebben dat ik nog eens 'n flinke borrel zou inschenken. :')
Nergens in het programma staat dat een hogere macht een god moet zijn ofzo, het is geloofsonafhankelijk en iedereen kan zelf bepalen hoe zo hogere macht eruit ziet
pi_146627154
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:47 schreef y8987 het volgende:

[..]

Onzin je zuit duidelijk dat geduld geen therapetische handelingen verricht hij is afgestudeerd interventionist.
Je verdraait m'n woorden. Ik heb het nergens over geduld gehad, ik ben het niet eens met je stelling dat een isolement 'goed is' voor een verslaafde in die zin dat het zorgt voor verandering.
pi_146627190
Waarom vinden jullie Jim zo eng? Ja, hij heeft een bepaalde toon en manier van praten maar hij is wel een ervaringsdeskundige en volgens mij toch geen lulletje rozenwater. Denk dat zijn rol in het programma ook raar wordt neergezet door editing.
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:37:59 #166
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_146637007
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:26 schreef vencodark het volgende:
Waarom vinden jullie Jim zo eng? Ja, hij heeft een bepaalde toon en manier van praten maar hij is wel een ervaringsdeskundige en volgens mij toch geen lulletje rozenwater. Denk dat zijn rol in het programma ook raar wordt neergezet door editing.
Nee, hij leest zijn tekst op. Hij is zichtbaar een slechte acteur en ik vind hem dus ook geen 'acteurtje'. Mensen met acteertalent zoals een goede presentator ook wat moet hebben spreken zo'n tekst uit alsof ze het ook echt zo zeggen op dat moment. (Ik vind hem trouwens niet eng, hoor. Wel wat sensatiebelust.)
pi_146639727
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:26 schreef vencodark het volgende:
Waarom vinden jullie Jim zo eng? Ja, hij heeft een bepaalde toon en manier van praten maar hij is wel een ervaringsdeskundige en volgens mij toch geen lulletje rozenwater. Denk dat zijn rol in het programma ook raar wordt neergezet door editing.
Hij heeft gewoon zo'n enge kop, met van die laserogen. Elco Brinkman heeft dat ook, dat vond ik destijds ook maar een engerd.
pi_146784297
Vanavond:

quote:
Verslaafd! blijft kijkers boeien. Gemiddeld anderhalf miljoen mensen zien wekelijks hoe familie vreest voor de dood van een verslaafde vriend of familielid. Deze week proberen Peter van der Vorst en Jim Geduld de 23-jarige Sergio te helpen.

Het zal je maar gebeuren: een van je familieleden raakt verslaafd en als familie kun je er niets aan veranderen. Ondertussen zie je dat je kind, vriend, broer of zus steeds verder achteruit gaat. Je vreest het ergste. Om die schokkende gevallen draait het in het succesvolle programma Verslaafd!, waarvan op dinsdagavond het tweede seizoen te zien is.

XTC en speed
In de aflevering van deze week staat de 23-jarige Sergio uit Bunschoten-Spakenburg centraal. Hij is aangemeld door zijn zus. Sergio is al op jonge leeftijd begonnen met blowen en komt op hardcoreparty's in aanraking met xtc en speed. Helaas is het daar niet bij gebleven.

Ongelukken
Peter van der Vorst en Jim Geduld horen van familie in zijn directe omgeving hoe hij inmiddels dagelijks wiet, speed, GHB en ketamine gebruikt. Steeds vaker veroorzaakt Sergio ongelukken onder invloed van GHB. Zijn familie is bang dat hij binnenkort of zichzelf of iemand anders de dood in helpt. Tijd om Sergio te confronteren en er alles aan te doen hem in beweging te krijgen nu serieus iets aan zijn verslaving te doen.
deadprez komt eindelijk op tv. *O*
Hallon!
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:26:04 #169
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_146785060
Sergio is de vriend van mijn broer
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_146785338
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
Sergio is de vriend van mijn broer
Leuke vrienden heeft die broer van je. :P
Hallon!
pi_146785360
zo dan, alles door elkaar gebruiken? Dat hij nog leeft.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Forum Admin dinsdag 18 november 2014 @ 20:33:25 #172
232445 crew  Specularium
pi_146785366
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:06 schreef hpeopjes het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is die Jimmy Geduld echt enger dan de ergste junks die hij zogenaamd moet gaan behandelen?
Ligt niet aan jou.
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:35:37 #173
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_146785459
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:32 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Leuke vrienden heeft die broer van je. :P
:'(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_146785696
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:35 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

:'(
Geintje hoor. :*

Overigens als die gast begraven wordt dan vervuilt ie de bodem en als 't 'n crematie wordt dan is dat gevaarlijke luchtvervuiling als ik 't zo hoor/zie. :')
Hallon!
pi_146786077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:33 schreef MissJ het volgende:
zo dan, alles door elkaar gebruiken? Dat hij nog leeft.
Je gaat zomaar niet dood :P
Rijden met ghb op is wel enorm kansloos trouwens...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')