Nee ze is ook liever in ontkenningquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef Copycat het volgende:
Die slappe vriendin is ook niet echt een steun.
Dat is een halve enabler.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef Copycat het volgende:
Echt. Hij is zoals hij is en daar doe ik het maar mee. Wat moet ik anders.quote:
Typische enabler.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef Copycat het volgende:
Dat is het bodybuilding topic.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:31 schreef golfer het volgende:
Ben eigenlijk wel beniewd hoe de Fok!kertjes uit het anabole steroiden-topic naar dit programma hebben gekeken.
Joh.quote:
Het tast ook je hersens al aan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:41 schreef hpeopjes het volgende:
Jij schreef dat het het "anabole steroiden-topic" is.
Huh niet lelijk doen over Peter hèquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:21 schreef Heufd het volgende:
Maf programma. Dat iemand die haarimplantaten heeft genomen je vertelt dat je minder met je uiterlijk bezig moet zijn.
Ja, want dat is ook echt exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:21 schreef Heufd het volgende:
Maf programma. Dat iemand die haarimplantaten heeft genomen je vertelt dat je minder met je uiterlijk bezig moet zijn.
voor zover ik weet gebruikt niemand uit het BB topic.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:31 schreef golfer het volgende:
Slappe vriendin, slappe vent (ondanks z'n trainen en gebruik.)
Die zus is inderdaad mooi.
Wat een knurft om toch gewoon door te gaan met gebruiken en weigeren van een bloedtest.![]()
Ben eigenlijk wel beniewd hoe de Fok!kertjes uit het anabole steroiden-topic naar dit programma hebben gekeken.
Is online wel te vinden lijkt mequote:Op donderdag 27 november 2014 13:20 schreef pennywise666 het volgende:
de aflevering is niet eens terug te kijken op rtlxl.
deze reactie gaf rtl mij op twitter:
"Op verzoek van de personen in aflevering 5 van Verslaafd! wordt deze niet online gepubliceerd, uit respect voor hun privacy."
o,maar je gaat wel voor heel nederland op de tv dinsdagavond??
BELACHELIJK dit,echt een schande.
ik wil verdomme nu die aflevering bekijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |