Zolang jij net zo hard als een Dyson kan zuigen op zijn tollie hoef je je nergens zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1. Ja.
2. Maar het verbaast me heel erg dat hij nog verder contact met me wil. Ik probeerde intelligent over te komen, maar ik viel echt door de mand. Dat studeren is heel leuk, en zo'n diploma en titel is echtmaar ik weet NIETS meer over mijn studie. NIETS meer. Hoe dan ook loopt dit toch wel spaak. Als we met elkaar uit eten gaan dan zal hij direct merken dat ik dom ben.
Joh die kuttrolls worden het vanzelf zat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh mijn hemel, weer zo'n echt, ouderwets Sanasoufi-topicIk dacht dat we er vanaf waren.
Begrijp je het dan niet? Dit is wat ik wil:quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:42 schreef Yskoud het volgende:
[..]
Als hij tegenvalt kun je mij dmen en kom ik je tegen vergoeding redden.
Ik mis het onderdeel keiharde neuqsex in je verhaal. Gaat hem niet worden dus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Begrijp je het dan niet? Dit is wat ik wil:
Getrouwd zijn met een leuke man die van 9 tot 5 werkt en dan thuiskomt en lekker met mij over het weer. eten, shoppen en dergelijke praat. Vervolgens samen met mij voetbal of een film kijkt en dan naar bed. Weekend samen winkelen of gewoon uit eten of met vrienden.
Voor mezelf wil ik dat ook. Een simpel baantje in een callcenter o.i.d. van 9 tot 5 en 3 kindjes om mee te spelen.
Meer wil ik niet.
Ik word helaas gekoppeld aan iemand die heel ambitieus en intelligent is en mij aan het dwingen is om een tweede master te gaan doen en de advocatuur in te gaanIK HAAT MIJN LEVEN
Misschien moet je eens met een paar mbo'ers daten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Begrijp je het dan niet? Dit is wat ik wil:
Getrouwd zijn met een leuke man die van 9 tot 5 werkt en dan thuiskomt en lekker met mij over het weer. eten, shoppen en dergelijke praat. Vervolgens samen met mij voetbal of een film kijkt en dan naar bed. Weekend samen winkelen of gewoon uit eten of met vrienden.
Voor mezelf wil ik dat ook. Een simpel baantje in een callcenter o.i.d. van 9 tot 5 en 3 kindjes om mee te spelen.
Meer wil ik niet.
Ik word helaas gekoppeld aan iemand die heel ambitieus en intelligent is en mij aan het dwingen is om een tweede master te gaan doen en de advocatuur in te gaanIK HAAT MIJN LEVEN
Dan boeit het niet meer dat jullie op dat vlak niet helemaal matchen. Jij hoeft niet te werken maar kan toch geld uitgeven en hij heeft een vrouw ondanks dat ie lelijk is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en dan? We hebben ongeveer 20 minuten gepraat...tenminste hij sprak en ik luisterde maar half terwijl hij het over onzin als rechtsbijstand, financieel recht, iets dat common law heet ofzo had. DRAMA.
klopt, maar die zoekt mijn vader niet voor me. Alleen universitair opgeleidenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met een paar mbo'ers daten?
Zo'n rechter is echt geen vetpot hoor, klinkt allemaal leuk maar als je gewoon goed broodjes verkoopt hark je meer binnen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
klopt, maar die zoekt mijn vader niet voor me. Alleen universitair opgeleidenIk wil geen intelligente man.
Ik wil een mbo'er met een eigen kledingzaak of bakker o.i.d
dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds koppijn van zijn saaie gesprek over onze studie rechten. Sowieso was die studie al een ramp...mag ik er weer over nadenken terwijl ik al klaar ben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dan boeit het niet meer dat jullie op dat vlak niet helemaal matchen. Jij hoeft niet te werken maar kan toch geld uitgeven en hij heeft een vrouw ondanks dat ie lelijk is.
Relaties hoeven niet op liefde gebaseerd te zijn natuurlijk.Gewoon beetje chillen tog
gewoon zeggen 'sst'quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds koppijn van zijn saaie gesprek over onze studie rechten. Sowieso was die studie al een ramp...mag ik er weer over nadenken terwijl ik al klaar ben.
dat rechter worden betekent dat hij nog 7 jaar moet studerenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo'n rechter is echt geen vetpot hoor, klinkt allemaal leuk maar als je gewoon goed broodjes verkoopt hark je meer binnen.
Ik wil er 3. Lekker thuis met ze spelen, koken, ze naar school brengenquote:
Hij is een golddigger.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik wil er 3. Lekker thuis met ze spelen, koken, ze naar school brengen![]()
Helaas vind de rechter in wording kinderen niet belangrijk en wil hij dat ik nog een tweede master ga doen
Haar kont is ergerquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:26 schreef Thezappa het volgende:
Laat je tieten gewoon zien , schrikt ie vast van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |